-Drømmen om en liten spire-

Duuuu... det er ikke sikkert egget har festet seg en gang og da er det jo ikke rart om du ikke har noen symptomer [emoji4] jeg har trua jeg!! Er operasjonen du skal igjennom på onsdag stor???
 
Duuuu... det er ikke sikkert egget har festet seg en gang og da er det jo ikke rart om du ikke har noen symptomer [emoji4] jeg har trua jeg!! Er operasjonen du skal igjennom på onsdag stor???
Det som er rart er at ikke jeg har noen symptomer at all ;o jeg pleier jo å ha masse rare symptomer i dpo, i alle fall så langt som jeg har kommet nå :D Det er ikke store operasjonen nei ;) Dem skal bare sette inn den batteridelen og koble den til elektroden som ligger der fra sist, tar ca 20 min :)
Masse lykke til på onsdag[emoji4]
Takk! :D:Heartred
 
Som Norri sier, ikke sikkert egget har festa seg enda.
Jeg hadde ingen symptomer før plutselig på 10 dpo hvor brystene var bittelitt ømme og jeg fikk murringer i løpet av kvelden. Hadde allerede gitt opp håpet, bestilt med gyn-time og alt. Så ikke gi opp før tanta kommer![emoji173]️

Masse lykke til med operasjonen [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Som Norri sier, ikke sikkert egget har festa seg enda.
Jeg hadde ingen symptomer før plutselig på 10 dpo hvor brystene var bittelitt ømme og jeg fikk murringer i løpet av kvelden. Hadde allerede gitt opp håpet, bestilt med gyn-time og alt. Så ikke gi opp før tanta kommer![emoji173]️

Masse lykke til med operasjonen [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Det er sant[emoji6] Vi får se hva som skjer framover! Spennende er det i alle fall! [emoji173]️

Tusen takk [emoji4][emoji173]️
 
Haaaalloo hva skjer? [emoji173][emoji173][emoji16]

Bleenda test her [emoji17] Ser nok ut som jeg må stålsette meg på nok en PP. I dag kom tr symptomene for fult også. Tempen holder seg fint oppe enda da [emoji4][emoji173]️
 
9e3fb2d46f0464b2ca42d8202bb472e1.png


Tempkurven så langt [emoji4]
 
Bleenda test her [emoji17] Ser nok ut som jeg må stålsette meg på nok en PP. I dag kom tr symptomene for fult også. Tempen holder seg fint oppe enda da [emoji4][emoji173]️

Så kjedelig med blenda test :( Det er fortsatt håp, da! :)
 
PP 4 | CD 35 | 11 DPO

Nå trur jeg ikke det er lenge til tr er her altså! Tempen er på tur nedover sakte, men sikkert og ila dagen har jeg hatt noe menssmerter. Jeg regner med at hun er på plass i morgen! Ellers ikke noe nytt å fortelle på den fronten. Har jo glemt å ta med meg tester hit til sykehuset, men hvis jeg ikke har fått tr til fredagsmorgenen, blir jeg å fyre av en test.

Kan jo oppdatere i forhold til denne operasjonen da! Planen var egentlig at jeg skulle bli operert som 5. mann ut i dag, men kl halv 2 i dag fikk jeg beskjed om at pacemakeren var defekt og at de skulle få tilsendt en ny en fra Tromsø i kveld, så operasjonen min er blitt utsatt til i morgen tidlig. Håper virkelig at den fungerer slik at jeg kan bli ferdig med dette her! Jeg regner med å være sykemeldt i alle fall 2 uker og da rekker jeg det fint i forhold til el :D
 
Håper det blir operasjon i morgen og at det fungerer så du blir ferdig med det og kan begynne prøvingen for fullt igjen :D
 
Lykke til i morgen fine du <3 Så skal du se at det blir marsbaby på oss!!
 
Back
Topp