-Drømmen om en liten spire-

Begynner å lure på om jeg egentlig hadde el i går jeg [emoji33] Hadde el smerter på CD 20. De var jo ikke så sterke, men det kjentes. Jeg pleier ikke å ha så mye el smerter at det gjør noe. I går derimot hadde jeg helt syke el kramper[emoji33] Måtte ta meg en Paracet og legge meg. I tillegg fikk jeg et temp hopp i dag. Dersom det er tilfellet har jeg jo bommet helt på el med tanke på el [emoji17] Jaja.. vi får se!
 
Når la dere inn aksjer? Kan jo være at mannen din har supersvømmere!!
 
Når la dere inn aksjer? Kan jo være at mannen din har supersvømmere!!
Vi la inn aksjer natt til torsdag, så jeg tviler litt :) Men jeg har enda en del el smerter i dag, og jeg er endelig kommet hjem, så vi blir nok å hoppe i høyet i dag også, så kanskje vi treffer!
 
Vi la inn aksjer natt til torsdag, så jeg tviler litt :) Men jeg har enda en del el smerter i dag, og jeg er endelig kommet hjem, så vi blir nok å hoppe i høyet i dag også, så kanskje vi treffer!

Så bra du er hjemme nå :D Lurt med aksjer i dag ogsåå, jeg krysser fingre og tær :D
 
Hvordan ser tempen ut? :D

2c870b82c5d22ff99f0582b01c4e6188.png


Den holder seg oppe [emoji1] håper vi rakk det denne gangen [emoji4]
 
Dette blir super spennende :D Håper sååå at det klaffer <3
 
Dette blir super spennende :D Håper sååå at det klaffer <3
Nå er det spennende! [emoji4][emoji106]
Det er aaalt for spennende! :wideyed: I alle fall når en ikke har noen symptomer what so ever! Ikke en gang vanlige DPO symptomer:wideyed:
Ooooo!!! Jeg har trua[emoji2][emoji2]
Så bra! :D
Nå må dagene gå fort! :D når ryker første test??
Håper de flyyr avgårde:joyful: Jeg tenker jeg venter til i alle fall 10 DPO :) Har ikke tidlig tester denne gangen :) :Heartred
 
PP 4 | CD 31 | 7 DPO

Her er det lite som skjer om dagen! Har ingen symptomer what so ever! Ingen såre nippler som jeg pleier å ha på denne tiden i DPO. Trua på at vi rakk el blir bare mindre og mindre[emoji17] Ser nok ut som det blir en ny PP på oss, men det går egentlig greit kjenner jeg [emoji4] Blir å vente noen dager til før jeg blir å bestille inn el-tester.

Eller så har jeg endelig begynt å fungere litt igjen! I går var jeg på midnattssoltur sammen med noen kollegaer og i dag har vi endelig begynt å ordne til ute i hagen! [emoji16] Bare synd at jeg skal opereres igjen på Onsdag [emoji23]
 
Last edited:
PP 4 | CD 31 | 7 DPO

Her er det lite som skjer om dagen! Har ingen symptomer what so ever! Ingen såre nippler som jeg pleier å ha på denne tiden i DPO. Trua på at vi rakk el blir bare mindre og mindre[emoji17] Ser nok ut som det blir en ny PP på oss, men det går egentlig greit kjenner jeg [emoji4] Blir å vente noen dager til før jeg blir å bestille inn el-tester.

Eller så har jeg endelig begynt å fungere litt igjen! I går var jeg på midnattssoltur sammen med noen kollegaer og i dag har vi endelig begynt å ordne til ute i hagen! [emoji16] Bare synd at jeg skal opereres igjen på Onsdag [emoji23]
b0d3b06c9562a8fd2833d977c7b3e0fa.jpg
Så dumt at du har mista troen :(
Ser ut til at dere hadde en fin tur vertfall! Lykke til med operasjon på onsdag :)
 
Back
Topp