-Drømmen om en liten spire-

Batuuli, my partner in crime! Hvordan går det???

Her går det greit, trur det nærmer seg el, det murrer i alle fall fra tider til tider. Håper el lar vente på seg så jeg rekker å komme hjem til mannen [emoji1] Hvordan står det til hos deg?

God helg [emoji173]️
 
ååå spennende, håper virkelig du rekker hjem i tide :D Føler det står stille her hos meg, det murrer litt av og på men det er liksom det... VIL HA EL NÅ :hilarious:
 
Når er du hjemme igjen? :) Du tester eller temper ikke nå sånn at du vet sikkert når EL er?
 
Når er du hjemme igjen? :) Du tester eller temper ikke nå sånn at du vet sikkert når EL er?

Kommer hjem tirsdags formiddag [emoji4] Jeg temper bare for å få bekreftet el [emoji4] Så lang så ser det ut som jeg rekker å komme hjem til el, heldigvis! Det som er litt kjipt er at mamma også kommer nordover i morgen da vi skal i begravelse i finnmark til uka, så da spørs det om jeg får mannen med på babydans [emoji85] Bare litt lytt i huset [emoji23]
 
ååå spennende, håper virkelig du rekker hjem i tide :D Føler det står stille her hos meg, det murrer litt av og på men det er liksom det... VIL HA EL NÅ :hilarious:

Sånn det kjennes ut nå rekker jeg nok hjem
I tide [emoji1] Blir spennende å se om jeg får meg mannen på babydans da [emoji23] [emoji173]️ Håper egget slipper hos oss begge så vi kan komme over i DPO-land[emoji173]️
 
d42a7d1007007dba804827ad80044cdc.png

Skjønner meg ikke på den tempen min denne mnd! Har aldri ligget så lavt før på denne tiden av syklusen[emoji848]
 
Håper EL holder seg unna til du kommer hjem til mannen! :) Og at han blir med på babydans (det er mulig å være veldig stille også, haha) :D Veldig fin tempkurve, så jeg har troa :)
 
Krysser fingrene for at det akkurat klaffer med eggløsningen! Du får lure han med på en rolig sengevals :) :D
 
Håper EL holder seg unna til du kommer hjem til mannen! :) Og at han blir med på babydans (det er mulig å være veldig stille også, haha) :D Veldig fin tempkurve, så jeg har troa :)

Får ta fram alle triks for å få han med [emoji23] Vil ha lagt inn aksjer i alle fall en gang før jeg går inn i dpo [emoji4]
 
Hvordan går det? Hva sier tempen? Er EL overstått? Fikk dere lagt inn aksjer? <3
 
Hvordan går det? Hva sier tempen? Er EL overstått? Fikk dere lagt inn aksjer? <3

Ble lite aksjer gitt;o våkna med feber og greier, men vi fikk lagt inn en gang[emoji17] trur først av jeg har el i dag eller i morgen. Har hatt litt el smerter i dag så [emoji4] Det som er dumt er at jeg har reist til Finnmark i en begravelsen til gammel tanta mi, så vi rakk ikke så mye[emoji17] får satse for fult neste pp!
 
Ble lite aksjer gitt;o våkna med feber og greier, men vi fikk lagt inn en gang[emoji17] trur først av jeg har el i dag eller i morgen. Har hatt litt el smerter i dag så [emoji4] Det som er dumt er at jeg har reist til Finnmark i en begravelsen til gammel tanta mi, så vi rakk ikke så mye[emoji17] får satse for fult neste pp!

Så leit da :/ men neste pp blir det!!![emoji173]️
 
Det holdt med den ene gangen!! :)
 
Back
Topp