-Drømmen om en liten spire-

PP3 | CD 2

Vis vedlegget 220375
Søte lille grafen :hilarious: Tempen er fortsatt høyere enn hva jeg pleier å ligge på, men det gjorde den forrige gang også. Den går nok sakte men sikkert nedover. Håper den ikke blir like taggete denne PP som forrige.
Ellers syntes jeg at det virker som om tr minsker for hver time nå, noe som er rart siden jeg kun er på CD 2. Vi får se :) Begynner nok å teste etter El om ca en uke tenker jeg ;)

Da er vi ganske like mtp blødninger [emoji4] Nå er det en dag fossblødning, også er det nesten bare litt/mye spotting dagen etterpå og bare litt klisj de påfølgende dagene [emoji14] Du skal se at nå blir det julegaver på oss siden blødningene er så fine [emoji6]
 
Da er vi ganske like mtp blødninger [emoji4] Nå er det en dag fossblødning, også er det nesten bare litt/mye spotting dagen etterpå og bare litt klisj de påfølgende dagene [emoji14] Du skal se at nå blir det julegaver på oss siden blødningene er så fine [emoji6]
Jeg har liksom bare en og en halv dag med fossblødning også er det liksom bare spottinger i noen dager etterpå :) Jepp! Vi får satse på det ;)
 
PP 3 | CD 1

Da kom tr over natten og jeg går nå inn i PP 3. Syntes det virker så fjernt at jeg allerede er i mitt tredje forsøk. Det går så sinnsykt fort, men så sakte på samme tid[emoji23] Det er jo selvfølgelig surt med tr når en hadde så mye rare symptomer, men det går greit sånn egentlig. Trøster meg med at jeg får verdens fineste julegave i desember, for det har jeg bestemt. [emoji4]

Når det kommer til symptomer.. Kroppen min har jo virkelig jobba hardt for å spille meg et puss, eller så har jeg faktisk vært syk. Jeg er fult klar over at hjernen kan få en til å kjenne det ene og det andre, men når kvalmen blir så ille at jeg må holde meg unna jobb, da er det noe annet og. Jeg pleier ikke å bli kvalm i lutefasen i det hele tatt.[emoji23]

651d401f103ede1dd8db676360a0d605.jpg

Så kjipt at TR dukket opp :( Jeg hadde faktisk skikkelig troen denne gangen. Lykke til i ny PP, håper vi kan gå sammen til terminforumet denne gangen! :)
 
Så kjipt at TR dukket opp :( Jeg hadde faktisk skikkelig troen denne gangen. Lykke til i ny PP, håper vi kan gå sammen til terminforumet denne gangen! :)
Hadde ganske god tru på at det hadde klaffet en stund jeg også, men jeg kan jo ikke stikke avgårde til et terminforum uten dere ;) Du skal se at Desember blir mnd våres!
Hvordan går det med deg? ❤
 
Hadde ganske god tru på at det hadde klaffet en stund jeg også, men jeg kan jo ikke stikke avgårde til et terminforum uten dere ;) Du skal se at Desember blir mnd våres!
Hvordan går det med deg? ❤

Det er bra, vi må dra sammen synes jeg :) Håper det ❤

Jeg har oppdatert dagboken min nå :)
 
Masse lykke til med ny PP! Har trua på denne runden for dere[emoji2]
Desember er en flott måned å bli født i! Snakker av erfaring[emoji6]
 
PP 3 | CD 4 ❤

Jøsses, disse dagene går fort! Tr har så og si pakket sakene sine og dratt. Bare litt spottinger igjen. Tempen er på vei ned igjen og jeg har foreløbig en litt mer stabil kurve denne PP :hilarious: Spørs om tempen i morgen blir noe bra pga allergi og tett nese. :arghh: Jeg hater virkelig allergien min altså! Den har vært super irriterende i de to siste mnd. Vanligvis hadde jeg ikke et utbrudd mer enn en gang i mnd, nå er det hver uke.

Men en ser bort i fra tett nese er formen meget god! :D
17238809_10154152597817172_1946922416_n.jpg
 
PP 3 | CD 5

012964209d5e753e7bdce7e7daa3ef78.jpg


Dagens kurve[emoji4] Syntes kurven kan gå nedover jeg..
 
Godt at tanta har pakket sammen, såå satser vi på at kurven går ned og stabiliserer seg :happy: Let the waiting game begin!!
 
Beklager sent svar! Vært bortreist noen dager. I dag fikk jeg endelig positiv EL test, så nå er jeg strålende fornøyd[emoji16]
Håper alt er bra med deg[emoji4]

Hurra[emoji16] Da er det vell EL i morgen da? Happy humping [emoji6]
 
Godt at tanta har pakket sammen, såå satser vi på at kurven går ned og stabiliserer seg :happy: Let the waiting game begin!!

Satser på det [emoji6] Hoho, den ventingen før EL er til å bli sprø av [emoji23]
 
PP 3 | CD 9

Uff, dagene snegler seg avgårde til tross for full jobb. Nå begynner det å nærme seg til at jeg begynner med EL-testingen. Denne mnd har jeg bestemt å holde med til EL-strimlene og tempingen. Jeg kjenner at jeg orker ikke den monitoren denne PP, selv om den fungerer greit for min del. Det som jeg sliter med er at jeg er nødt å varme den opp i 10 min før den i det hele tatt orker å skru seg på, og jeg det gidder jeg rett og slett ikke:p Tempen går litt opp og ned slik som forrige PP, men er ganske lik forrige kurve, så det er jo litt artig å følge med på:) Ellers er det lite symptomer å melde!

17353018_10154167412587172_742591088_n.jpg

17354886_10154167412452172_391251335_n.jpg
 
PP 3 | CD 9

Uff, dagene snegler seg avgårde til tross for full jobb. Nå begynner det å nærme seg til at jeg begynner med EL-testingen. Denne mnd har jeg bestemt å holde med til EL-strimlene og tempingen. Jeg kjenner at jeg orker ikke den monitoren denne PP, selv om den fungerer greit for min del. Det som jeg sliter med er at jeg er nødt å varme den opp i 10 min før den i det hele tatt orker å skru seg på, og jeg det gidder jeg rett og slett ikke:p Tempen går litt opp og ned slik som forrige PP, men er ganske lik forrige kurve, så det er jo litt artig å følge med på:) Ellers er det lite symptomer å melde!

Vis vedlegget 220820
Vis vedlegget 220821

Hurra for at det nærmer seg fertil periode :) Dagene fra TR kommer og frem til da er så kjedelige, det skjer liksom ingenting.
 
Back
Topp