-Drømmen om en liten spire-

PP 3 | CD 11

Dagens svake test og tempekurve:D
17328055_10154171712597172_367194045_n.jpg

17361430_10154171712517172_166074932_n.jpg


Da har jeg endelig satt med ned etter en hektisk dag. Nå er det en liten pust i pakken før jeg får besøk av noen sykepleier kollegaer :D Gleder meg! I morgen er det saueklipping hos svigers også bærer det på kveldsvakt i morgen :sorry: Jeg vil ha frihelg snart!

God helg kjære BV jenter :Heartred
 
PP 3 | CD 11

Dagens svake test og tempekurve:D
Vis vedlegget 220929
Vis vedlegget 220930

Da har jeg endelig satt med ned etter en hektisk dag. Nå er det en liten pust i pakken før jeg får besøk av noen sykepleier kollegaer :D Gleder meg! I morgen er det saueklipping hos svigers også bærer det på kveldsvakt i morgen :sorry: Jeg vil ha frihelg snart!

God helg kjære BV jenter :Heartred

God helg, kos deg i kveld! ❤
 
PP 3 | CD 13

Endelig litt tid til å sette seg ned litt! Denne uka har gått i ett og jeg føler jeg ikke har vært hjemme noe særlig. Kjenner jeg går glipp av masse her inne også:hilarious: Det positive er jo at dagene fram mot EL går mye fortere. Hadde vinkveld på fredagen sammen med noen herlige kollegaer. Som forventet var tempen ganske høy Lørdags morgenen, så denne har jeg egentlig bare fjernet. EL-testene er fortsatt svake :wtf:

17392790_10154176740622172_1805946303_n.jpg

PP 3, CD 13.jpg
 
PP 3 | CD 13

Endelig litt tid til å sette seg ned litt! Denne uka har gått i ett og jeg føler jeg ikke har vært hjemme noe særlig. Kjenner jeg går glipp av masse her inne også:hilarious: Det positive er jo at dagene fram mot EL går mye fortere. Hadde vinkveld på fredagen sammen med noen herlige kollegaer. Som forventet var tempen ganske høy Lørdags morgenen, så denne har jeg egentlig bare fjernet. EL-testene er fortsatt svake :wtf:

Vis vedlegget 221040
Vis vedlegget 221041

Greit at dagene går litt i ett når man venter. Håper EL nærmer seg nå[emoji2] Kan plutselig bli positiv[emoji16]
 
Heia heia! :D venter ikke el før CD 19-20 jeg heller, men er jo lov å håpe den kommer før :D
 
PP 3 | CD 13

Endelig litt tid til å sette seg ned litt! Denne uka har gått i ett og jeg føler jeg ikke har vært hjemme noe særlig. Kjenner jeg går glipp av masse her inne også:hilarious: Det positive er jo at dagene fram mot EL går mye fortere. Hadde vinkveld på fredagen sammen med noen herlige kollegaer. Som forventet var tempen ganske høy Lørdags morgenen, så denne har jeg egentlig bare fjernet. EL-testene er fortsatt svake :wtf:

Vis vedlegget 221040
Vis vedlegget 221041

Håper tiden frem til EL går fort :)
 
PP 3 | CD 24

Dagens EL-test og tempkurve!
568f4bdab3adf9f7ef9093097dd2cdec.jpg

El-testen noe sterkere i dag, men nå skal det sies at bildet ble tatt noen min etter at fristen gikk ut. Jeg regner med jeg begynner å teste to ganger daglig fra og med i morgen [emoji4]
82cab5013a638ece101bda91c75e859e.jpg

Tempen holder seg overraskende stabil denne PP'n. Tempen er og noe høyere enn hva den lå på på den her tiden av syklusen[emoji848] Rare kroppen!
 
Må bare få ut litt dritt i dag..

Jeg er skikkelig sliten nå kjenner jeg. Er rett og slett utslitt. Jeg føler jeg jobber konstant. Den siste mnd har jeg jobber hver helg så og si. De helgene jeg skal ha fri er jeg satt opp på bakvakt, og det ender jo selvfølgelig opp med uttrykkning. Jeg kjenner jeg er kommet til et punkt hvor jeg bare har lyst å gi opp hele jobben og begynne som noe helt annet. Altså, jeg elsker å jobbe som sykepleier, men jeg hater hvordan jeg er nødt til jobbe om dagen. De siste mnd har vært helt grusom. Akkurat nå vil jeg bare låse meg inn på et mørkt rom og bare grine...
 
Må bare få ut litt dritt i dag..

Jeg er skikkelig sliten nå kjenner jeg. Er rett og slett utslitt. Jeg føler jeg jobber konstant. Den siste mnd har jeg jobber hver helg så og si. De helgene jeg skal ha fri er jeg satt opp på bakvakt, og det ender jo selvfølgelig opp med uttrykkning. Jeg kjenner jeg er kommet til et punkt hvor jeg bare har lyst å gi opp hele jobben og begynne som noe helt annet. Altså, jeg elsker å jobbe som sykepleier, men jeg hater hvordan jeg er nødt til jobbe om dagen. De siste mnd har vært helt grusom. Akkurat nå vil jeg bare låse meg inn på et mørkt rom og bare grine...

Sender deg en stor klem! ❤ Jeg skjønner godt at du føler det som du gjør. Er det ikke regler for jobbhelger og bakvakter? Ingen skal jo jobbe mer eller mindre hver helg.
 
Må bare få ut litt dritt i dag..

Jeg er skikkelig sliten nå kjenner jeg. Er rett og slett utslitt. Jeg føler jeg jobber konstant. Den siste mnd har jeg jobber hver helg så og si. De helgene jeg skal ha fri er jeg satt opp på bakvakt, og det ender jo selvfølgelig opp med uttrykkning. Jeg kjenner jeg er kommet til et punkt hvor jeg bare har lyst å gi opp hele jobben og begynne som noe helt annet. Altså, jeg elsker å jobbe som sykepleier, men jeg hater hvordan jeg er nødt til jobbe om dagen. De siste mnd har vært helt grusom. Akkurat nå vil jeg bare låse meg inn på et mørkt rom og bare grine...

Kjære deg,
Sender en stor klem! Forstår så godt frustrasjonen din. Det er ikke noe kult å måtte stille opp hele tiden. Er det noen på jobben du kan prate med om dette?
Håper virkelig at det blir litt bedre for deg snart[emoji173] Ta vare på deg selv[emoji173]
 
Back
Topp