-Drømmen om en liten spire-

Fort. CD 30 - 10 DPO

Syntes liksom symptomene roer seg litt ned utover kvelden for så å ta seg opp igjen ved 12 tiden på kvelden. Det er aller værst rundt kl 13-14 på dagen. Holdt på å gå i bakken på jobb i dag :hilarious: Puppene er liksom kjempe øm rundt samme tid, men nå kjenner jeg nesten ingenting :bored: Halsbrannen holder seg stabil hele dagen da .. Blir gaal av dette her jeg, syntes Søndagen kan komme ganske så fort nå slik at jeg kan teste.

Endte opp med bakvakt denne helgen også :mad: Det var den fri helga !
 
Sovna visst av på sofaen litt i vente på å teste. Vell, håpet mitt er ganske lavt nede akkurat nå. Blir ikke å teste mer før Mandag tenker jeg.
ecf3a19071832249ee6e13985be951de.jpg

Med bliz
c08d2e2669183fcf8904771f6cafd927.jpg

Uten..
 
Åååårh!! Hvor blir det av den streken da??? :(
Meeen den kan fortsatt komme. Kanskje det er en liten sjenert en inni der? Hååååper den kommer snart! Heia heia! :)
 
Åååårh!! Hvor blir det av den streken da??? :(
Meeen den kan fortsatt komme. Kanskje det er en liten sjenert en inni der? Hååååper den kommer snart! Heia heia! :)
Streken gjemmer seg godt den, hehe. Joda, det er ikke over før tr kommer! :) Men syntes godt streken kan komme ganske snart i stedet for å pine meg som dette her :wideyed:
 
PP 2 | CD 31 | 11 DPO

I dag våknet jeg opp med så og si ingen symptomer. Ingen kvalme, ingen ømme bryst, ikke noe halsbrann. Har jo murringer innimellom da. Er jo spent på om kvalmen kommer i 2-3 tiden som den gjorde i går, men kan ikke si at jeg har noe tru på det. Det eneste som faktisk er unormalt på denne tiden av syklusen før tr er at nipplene eller brystene mine ikke er vonde. Vanligvis takler jeg ikke at samboer er borti fordi det er vondt og rett og slett irriterende, men nå har jeg ingenting :wideyed: Blir ikke klok!

17124503_10154133627407172_1835762669_n.jpg
 
PP 2 | CD 32 | 12 DPO

Tja, nå er så og si håpet mitt helt borte for at det skal ha klaffet denne PP'n. I natt begynte jeg å spotte rosa. Har ikke vært noe siden det, men jeg har ikke særlig trua når jeg ser tempen er på vei nedover. Jeg har ingen symptomer what so ever. Syntes fortsatt det det rart at ikke nipplene er ømme slik de pleier å være før tr da. Nok en ny blenda test i dag. Blidet av den kommer siden. Dersom ikke tr er kommet på tirsdag blir det en ny test da. :) Jeg stålsetter meg for at det mest sannsynlig blir en ny PP på meg. Er jo selvfølgelig litt leit, men det går overraskende bra kjenner jeg :)
17124511_10154136549312172_1995271562_n.jpg
 
PP 2 | CD 32 | 12 DPO

Tja, nå er så og si håpet mitt helt borte for at det skal ha klaffet denne PP'n. I natt begynte jeg å spotte rosa. Har ikke vært noe siden det, men jeg har ikke særlig trua når jeg ser tempen er på vei nedover. Jeg har ingen symptomer what so ever. Syntes fortsatt det det rart at ikke nipplene er ømme slik de pleier å være før tr da. Nok en ny blenda test i dag. Blidet av den kommer siden. Dersom ikke tr er kommet på tirsdag blir det en ny test da. :) Jeg stålsetter meg for at det mest sannsynlig blir en ny PP på meg. Er jo selvfølgelig litt leit, men det går overraskende bra kjenner jeg :)
Vis vedlegget 220099
Håpet er ikke ut før tanta kommer nei, men alltid lurt å forberede seg :)krysser fingrene for at tanta holder seg unna ;)
 
PP 2 | CD 32 | 12 DPO

Tja, nå er så og si håpet mitt helt borte for at det skal ha klaffet denne PP'n. I natt begynte jeg å spotte rosa. Har ikke vært noe siden det, men jeg har ikke særlig trua når jeg ser tempen er på vei nedover. Jeg har ingen symptomer what so ever. Syntes fortsatt det det rart at ikke nipplene er ømme slik de pleier å være før tr da. Nok en ny blenda test i dag. Blidet av den kommer siden. Dersom ikke tr er kommet på tirsdag blir det en ny test da. :) Jeg stålsetter meg for at det mest sannsynlig blir en ny PP på meg. Er jo selvfølgelig litt leit, men det går overraskende bra kjenner jeg :)
Vis vedlegget 220099

Hmmm! Så rart! Håper tempen fyker til værs og at det fortsatt bare er en veldig sjenert liten spire inni der! Håpet er ikke ute ennå [emoji173]
 
Hmmm! Så rart! Håper tempen fyker til værs og at det fortsatt bare er en veldig sjenert liten spire inni der! Håpet er ikke ute ennå [emoji173]
Hehe, vi får se :) Fikk faktisk min første skyggestrek i dag. Måtte se litt på testen fra i morres, og kunne se en svaak, gråaktig stek. Bedre enn de blenda greien jeg har fått hittil :hilarious: Fortsatt noe rosa spotting enda, men ingen menssmerter. Enda. ;)
 
PP 2 | CD 33 | 13 DPO

17160196_10154139422322172_1123813671_n.jpg

Dagens kurve:) Går jo nedover det her, men kroppen forvirrer meg stadig. Jeg spottet jo rosa i går, men har ikke hatt antydning til det i dag. Ingen mensmurringer, ingen ømme pupper alle noe. Trudde seriøst jeg skulle besvime på trening i dag. Ble kjempe kvalm og har vært det siden. Kroppen bare ga helt opp. Skulle nesten ikke klare å gjennomføre i dag. Sånn har det aldri vært :hilarious: Hva er det egentlig kroppen prøver å fortelle meg? Test i morgen dersom ikke tr bare plutselig dukker opp ila dagen:rolleyes:
 
PP 3 | CD 1

Da kom tr over natten og jeg går nå inn i PP 3. Syntes det virker så fjernt at jeg allerede er i mitt tredje forsøk. Det går så sinnsykt fort, men så sakte på samme tid[emoji23] Det er jo selvfølgelig surt med tr når en hadde så mye rare symptomer, men det går greit sånn egentlig. Trøster meg med at jeg får verdens fineste julegave i desember, for det har jeg bestemt. [emoji4]

Når det kommer til symptomer.. Kroppen min har jo virkelig jobba hardt for å spille meg et puss, eller så har jeg faktisk vært syk. Jeg er fult klar over at hjernen kan få en til å kjenne det ene og det andre, men når kvalmen blir så ille at jeg må holde meg unna jobb, da er det noe annet og. Jeg pleier ikke å bli kvalm i lutealfasen i det hele tatt.[emoji23]

651d401f103ede1dd8db676360a0d605.jpg
 
Last edited:
PP 3 | CD 1

Da kom tr over natten og jeg går nå inn i PP 3. Syntes det virker så fjernt at jeg allerede er i mitt tredje forsøk. Det går så sinnsykt fort, men så sakte på samme tid[emoji23] Det er jo selvfølgelig surt med tr når en hadde så mye rare symptomer, men det går greit sånn egentlig. Trøster meg med at jeg får verdens fineste julegave i desember, for det har jeg bestemt. [emoji4]

Når det kommer til symptomer.. Kroppen min har jo virkelig jobba hardt for å spille meg et puss, eller så har jeg faktisk vært syk. Jeg er fult klar over at hjernen kan få en til å kjenne det ene og det andre, men når kvalmen blir så ille at jeg må holde meg unna jobb, da er det noe annet og. Jeg pleier ikke å bli kvalm i lutefasen i det hele tatt.[emoji23]

651d401f103ede1dd8db676360a0d605.jpg
Så dumt at tr kom. Krysser fingrene for at det blir desemberbaby på deg :)
 
Kjedelig at hu kom, men det skal bli desemberbaby på oss :D og det blir så koooos!!!
 
PP3 | CD 2

17197661_10154146045667172_156190212_n.jpg

Søte lille grafen :hilarious: Tempen er fortsatt høyere enn hva jeg pleier å ligge på, men det gjorde den forrige gang også. Den går nok sakte men sikkert nedover. Håper den ikke blir like taggete denne PP som forrige.
Ellers syntes jeg at det virker som om tr minsker for hver time nå, noe som er rart siden jeg kun er på CD 2. Vi får se :) Begynner nok å teste etter El om ca en uke tenker jeg ;)
 
Back
Topp