Det største ønske

Pfft... Det er bare for tidlig, det kommer! ;)
Man håper jo at man er blant de som tester positivt tidlig, men det kan jo hende jeg ikke er en av de, og at spiren er der men vil ikke gi seg til kjenne :hilarious: Like sky og beskjeden som mammaen :laughing002
 
CD26 - 10dpo

Blenda test i dag. Men gir ikke opp håpet enda.
I går kveld fikk jeg bittelitt feber, og i dag har jeg også litt forhøyet enn normalt, men føler meg ikke så varm. Så det kan jo være derfor tempen gikk litt opp, i forhold til tempinga. Kjenner på at jeg begynner å bli litt mer forkjølet.

Symptomer i dag er:
Kvalme
Ømme bryst
Litt sterkere følelse i livmor området til mer murring :(
Lett oppblåst men ikke like mye som før
Kjenner trykk på venstre side, som sprer seg utover, og hatt litt ilinger på høyre side

Ny test i morgen så får se hva som skjer.

IMG_5270.JPG
 
Last edited:
Murringen har kommet og gått i dag, og i varierende grad. Men har i hele dag hatt trykk i venstre side også ut på hoftebenet, ubehagelig men ikke vondt. Bare rart at det skal presse sånn på en bestemt plass. Fremdeles litt kvalm. Har ikke noe feber lenger heller. Hadde litt forhøyet tidligere, men ikke følt meg noe uvel pga det.
I morgen er det ny test så får se om det er noen strek på den eller ikke da.
 
Tok en test i 23-tiden bare for å ha noe å sammenligne med i morgen tidlig tenkte vi. Tok testen, hentet mannen fordi jeg trodde jeg kanskje så et eller annet. Kom med forstørrelsesglass men det var ikke noe der likevel. Litt over kl 00, gikk jeg og la meg, og ville bare sjekke testen en gang til, just in case. Da hadde det faktisk kommet en svak strek men sterk nok til at både mannen og jeg så den. Ja man skal jo ikke lese av testen etter fristen, men det gir meg et lite håp. Trykket på venstre side øker og det strålte litt ned mot lysken i tillegg til låret nå når jeg har lagt meg. Blir spennende å se om noen timer om det er en strek på den testen også, eller om dette var en tullestrek. Kvalmen vil ikke gi seg.
Kan man få en forhøyet kroppstemp på dagen hvis man er gravid? For den har vært forhøyet idag, men har ikke følt jeg har hatt feber.

IMG_5459.JPG IMG_5280.JPG
 
Tok en test i 23-tiden bare for å ha noe å sammenligne med i morgen tidlig tenkte vi. Tok testen, hentet mannen fordi jeg trodde jeg kanskje så et eller annet. Kom med forstørrelsesglass men det var ikke noe der likevel. Litt over kl 00, gikk jeg og la meg, og ville bare sjekke testen en gang til, just in case. Da hadde det faktisk kommet en svak strek men sterk nok til at både mannen og jeg så den. Ja man skal jo ikke lese av testen etter fristen, men det gir meg et lite håp. Trykket på venstre side øker og det strålte litt ned mot lysken i tillegg til låret nå når jeg har lagt meg. Blir spennende å se om noen timer om det er en strek på den testen også, eller om dette var en tullestrek. Kvalmen vil ikke gi seg.
Kan man få en forhøyet kroppstemp på dagen hvis man er gravid? For den har vært forhøyet idag, men har ikke følt jeg har hatt feber.

Vis vedlegget 219394 Vis vedlegget 219395

Oioi, så spennende!!! Jeg fikk strek etter fristen først, og så kom streken før fristen og deretter ble sterkere og sterkere som dagene gikk. Gleder meg til å følge deg de neste dagene ❤
 
Tok en test i 23-tiden bare for å ha noe å sammenligne med i morgen tidlig tenkte vi. Tok testen, hentet mannen fordi jeg trodde jeg kanskje så et eller annet. Kom med forstørrelsesglass men det var ikke noe der likevel. Litt over kl 00, gikk jeg og la meg, og ville bare sjekke testen en gang til, just in case. Da hadde det faktisk kommet en svak strek men sterk nok til at både mannen og jeg så den. Ja man skal jo ikke lese av testen etter fristen, men det gir meg et lite håp. Trykket på venstre side øker og det strålte litt ned mot lysken i tillegg til låret nå når jeg har lagt meg. Blir spennende å se om noen timer om det er en strek på den testen også, eller om dette var en tullestrek. Kvalmen vil ikke gi seg.
Kan man få en forhøyet kroppstemp på dagen hvis man er gravid? For den har vært forhøyet idag, men har ikke følt jeg har hatt feber.

Vis vedlegget 219394 Vis vedlegget 219395

Streken ser rosa ut også, og ikke grå :) Spennende!
 
Å så spennende :) håper ! gleder meg til dagens test!!
 
Dagens test var dessverre helt blenda. Tempen var veldig høy, men våknet opp litt varm/klam som gikk fort over. Så om det er feber jeg har så passer det dårlig nå rett før IKM, for da blir jeg bare lurt... Kjenner fremdeles veldig trykk på venstre side så håper det er noe. Kjenner ikke noe særlig av de murringene heller enda, som jeg bruker å få før TR. Testen i går var tatt etter at jeg jeg hadde holdt meg bare et par-tre timer.
Mannen ser for seg at hormonet kommer og spør spiren om det skal gi beskjed at det er en spire der. Men så beskjeden og sky spiren er så vil den ikke gi seg helt til kjenne enda :p Håper det er sånn :hilarious:
Syntes jeg først kanskje, om mulig så en svak antydning til strek idag, men den er som sagt ikke der.

IMG_5286.JPG
 
Oioi, så spennende!!! Jeg fikk strek etter fristen først, og så kom streken før fristen og deretter ble sterkere og sterkere som dagene gikk. Gleder meg til å følge deg de neste dagene ❤
Litt for spennende ;) Ingen strek idag, men håpet er ikke over enda :)
 
Streksynet mitt funker ikke!! :angry9 Tror det forsvant ned i do ila natta... :smiley-angry017

Håper bare du produserer HCG sent. :) Hvilken sensitivitet er det på strimlene? 11 DPO er tidlig da, uansett. Krysser fortsatt fingrene!! :smiley-angelic001
 
Streksynet mitt funker ikke!! :angry9 Tror det forsvant ned i do ila natta... :smiley-angry017

Håper bare du produserer HCG sent. :) Hvilken sensitivitet er det på strimlene? 11 DPO er tidlig da, uansett. Krysser fortsatt fingrene!! :smiley-angelic001
Trodde du hadde et sånt super-streksyn jeg :laughing001 Nei den testen var blenda gitt. Håper formen din blir bedre snart ❤
Satser på det, er jo fremdeles tidlig sånn sett, selv om IKM er imorgen. De testene er på 10, så de er de sensitive.
 
Trodde du hadde et sånt super-streksyn jeg :laughing001 Nei den testen var blenda gitt. Håper formen din blir bedre snart ❤
Satser på det, er jo fremdeles tidlig sånn sett, selv om IKM er imorgen. De testene er på 10, så de er de sensitive.

Hahaha, nei du - det streksynet mitt er dessverre oppskrytt! :hilarious:

Vet forøvrig av flere som ikke tester positivt før ei uke etter IKM, så - keep the faith! :smiley-angelic002

Takk, blir nok bare søvn, hvile, slækk og få i meg væske her i dag... ☀️

Har du noen planer for dagen? Og helga? :)
 
Hahaha, nei du - det streksynet mitt er dessverre oppskrytt! :hilarious:

Vet forøvrig av flere som ikke tester positivt før ei uke etter IKM, så - keep the faith! :smiley-angelic002

Takk, blir nok bare søvn, hvile, slækk og få i meg væske her i dag... ☀️

Har du noen planer for dagen? Og helga? :)
Så lenge TR holder seg unna så er det håp ;) Har gått max to dager over ikm (skjedd en gang), men det var ikke fordi jeg var gravid. Så kommer den ikke imorgen, så er det større håp :)

Håper du føler deg bedre :) ikke noe kjekt å ha det sånt. God bedring :)

Idag blir det å vaske klær, forhåpentligvis få ryddet litt, så vi får slappet av i helga. Ellers i helga ikke noen planer. Tar det som det kommer :) Dere da?
 
Dagens test var dessverre helt blenda. Tempen var veldig høy, men våknet opp litt varm/klam som gikk fort over. Så om det er feber jeg har så passer det dårlig nå rett før IKM, for da blir jeg bare lurt... Kjenner fremdeles veldig trykk på venstre side så håper det er noe. Kjenner ikke noe særlig av de murringene heller enda, som jeg bruker å få før TR. Testen i går var tatt etter at jeg jeg hadde holdt meg bare et par-tre timer.
Mannen ser for seg at hormonet kommer og spør spiren om det skal gi beskjed at det er en spire der. Men så beskjeden og sky spiren er så vil den ikke gi seg helt til kjenne enda :p Håper det er sånn :hilarious:
Syntes jeg først kanskje, om mulig så en svak antydning til strek idag, men den er som sagt ikke der.

Vis vedlegget 219399

Jeg ser noe, jeg, men den ser veeldig smal og litt grå ut, dessverre.

Når er IKM?
 
Jeg ser noe, jeg, men den ser veeldig smal og litt grå ut, dessverre.

Når er IKM?
Jeg syntes jeg skimtet noe jeg også i begynnelsen, men så gikk det på en måte litt bort, vet ikke om det bare var øynene som ønsket å se noe. IKM imorgen. Så blir spennende å se nå. Ny test ikveld tenker jeg.
 
Jeg syntes jeg skimtet noe jeg også i begynnelsen, men så gikk det på en måte litt bort, vet ikke om det bare var øynene som ønsket å se noe. IKM imorgen. Så blir spennende å se nå. Ny test ikveld tenker jeg.

Det forsvinner hvis man stirrer lenge nok ofte :hilarious: Men jeg ser det jeg og.

Spennende! :)
 
Back
Topp