Det største ønske

detalj. kjenner problemet altså.
Men om man føler det er litt terapi og kos i å slå til når man ser noe fint/godt tilbud mener jeg man skal gjøre det
Hadde nok fylt barnerommet allerede hvis jeg hadde hatt ønsket det. Men må være fornuftig :) Men når det er så gode tilbud eller noe vi likevel skal ha så hvorfor ikke :) Følger med på tilbud, og hvis det kommer et kjempe tilbud på noe vi skal ha (seng/stellebord) så slår jeg til. Men ikke noe enda da :p
 
Det er så sant.. Det er så mye lettere å komme seg ut når det er sol enn når det er overskyet :O
Pleier du å løpe/gå på mølla mens du ser på noe? :)
Ja nå er det bare grått og trist, og det har vært isete så tar ikke sjansen på å gå ut da. Men nå er isen borte så ingen unnskyldning :p
Pleier å gå litt fort med en liten helning. Setter på musikk. Vi har også tv der inne men akkurat nå så står ikke tredemølla vendt mot tv’en så har ikke blitt til at jeg ser på noe selv om det er plana.
 
Ja nå er det bare grått og trist, og det har vært isete så tar ikke sjansen på å gå ut da. Men nå er isen borte så ingen unnskyldning :p
Pleier å gå litt fort med en liten helning. Setter på musikk. Vi har også tv der inne men akkurat nå så står ikke tredemølla vendt mot tv’en så har ikke blitt til at jeg ser på noe selv om det er plana.

Aha :) Jeg skjønner :)
Har dere hund? :)
 
Nei ingen hund, så må ikke ut hver dag for å lufte den :D Eneste husdyrene vi har er hybelkaninene og de trenger ikke lufting :laughing002

Hahaha, lufting nei, men gosh de biter noen ganger :p :hilarious:
 
Takk! Kan jo ikke gi opp heller så må bare holde motet oppe at vi klarer å komme oss i mål en dag.
Når vi var i Tr.heim så var det eneste svaret de gav: IVF. Hadde jeg vært yngre så hadde vi kanskje kunne prøvd andre alternativ. Men må ned i vekt først og så ta kontakt med de. Men å gå ned i vekt er jo ikke bare bare, så det tar tid. AMH min var på 6.3 for et år siden, så det ligger i nedre sjikt. Vi venter nå på noe mer de kan kanskje gjøre for oss. Men har jo et håp om at vi klarer det selv med litt vektnedgang.

Så bra at du fikk tak i den type vognpose da :) Den var veldig fin den i beige også!
Jeg har en vognpose til og en bilstolpose i hus, men det er noe jeg har sydd selv (â la Voksi Classic), så den fremtidige babyen vår skal ikke mangle noe :D

Okay, jeg skjønner. Nei, det er ikke bare bare å gå ned i vekt, men med det pågangsmotet du har er jeg sikker på at du får det til! Hvor mye har du igjen før du når målet om jeg kan spørre? Håper det bare er noen kg ned som skal til og at spiren snart sitter! Du har jo blitt gravid tidligere så nå må det jo snart skje igjen!

Kjempefin var den vognposen ja:) veldig glad for at jeg har kjøpt den :) virker som du har det meste på stell så nå må den lille bare komme snart:)
 
Okay, jeg skjønner. Nei, det er ikke bare bare å gå ned i vekt, men med det pågangsmotet du har er jeg sikker på at du får det til! Hvor mye har du igjen før du når målet om jeg kan spørre? Håper det bare er noen kg ned som skal til og at spiren snart sitter! Du har jo blitt gravid tidligere så nå må det jo snart skje igjen!

Kjempefin var den vognposen ja:) veldig glad for at jeg har kjøpt den :) virker som du har det meste på stell så nå må den lille bare komme snart:)
Nei det er ikke så lett å gå ned. Og når helsa ikke er på topp heller så er det ikke så enkelt. Pusher jeg meg for hardt så kan det slå tilbake og jeg blir liggende en stund. Men jeg skal klare det altså, det tar bare litt tid. Akkurat nå ligger jeg sånn rundt minimums målet. Nå gikk jeg opp litt pga TR, men rett før så veide jeg litt under det jeg veide da jeg ble gravid i mai i fjor. Håper jo at med litt mer nedgang så skal det sitte. Har jo blitt gravid en gang før så ingenting som tilsier at det ikke kan skje igjen :)

Heldig vi som fikk tak i den nydelig vognposen ja :) Gleder meg til jeg kan ta den i bruk :happy: Ja har mye klart så nå må det bare komme en spire (eller to :hilarious: )
 
PP28 - CD3

Da har jeg i dag vært å tatt blodprøven som skal tas. Blir spennende å se hva de nye tallene sier. Håper jeg ikke bare får et brev med svarene "prøvene var fine" eller "de var forhøyet/for lav verdi", men at jeg får noe verdier også (men det er vel å håpe for mye??). Får vel et brev etter påske tenker jeg. Skal ta en oppfriskning om hva de div prøvene er for noe og hvilke verdier de skal ligge på :)

TR har vært snill denne gangen. Ikke de store krampene heldigvis. Hadde noen medium kramper i går men de har bare vart noen få sekunder/minutter, og heller ikke de store blødningene som jeg bruker å ha. Fremdeles litt ømme bryst, og i går hadde jeg noen ilinger nedover låret. Hvilepulsen ligger fremdeles høyt, den vil liksom ikke ned...
Så når TR har pakket kofferten og dratt så begynner jeg med temping, og en og annen test tenker jeg bare for å se hvordan det står til :) Skal også ta ut en ny dose med crinone så jeg er klar for ny runde i dpo land :) Har en resept med seks-syv uttak til så det "må" jo brukes :)
 
Last edited:
PP28 - CD4

Da ser det ut til at tanta holder på å pakke sakene sine. Håper denne gangen at hun kan holde seg unna det neste året altså. Håper hun har lært at hun ikke er velkommen hit. Men så sta og bestemt hun er så vet man jo aldri :p
Startet tempinga i dag, siden jeg likevel våknet så tidlig. Lav temp. Blir spennende å se når EL blir denne gangen.
Mannen har nå fri så vi skal slappe av, rydde litt rundt huset, gå noen småturer. Være i litt aktivitet med også ta det med ro.

45EB4EC7-4505-4C4F-9E18-E9128CE9ED07.jpeg
 
Var salg på Notabene i dag. Alle varer var halvpris og noen var det halv pris av rød pris. Kom over denne boka om svangerskap. Egentlig koster den visst 299 men endte med å betale bare 49,50 :) Liker sånne kupp altså :D

BD0AF802-ABF2-4390-A117-04A0B5C65D60.jpeg
 
PP28 - CD5

I går dro tanta langt bort, og det er så godt :) Hun får bare holde seg borte fra nå av.
Tempet i dag også, nøyaktig lik temp i dag som i går. Fremdeles litt ømme bryst. Har aldri hatt det så lenge inn i ny syklus. Håper det blir en liten pause før neste runde :p
I dag hadde vi litt sol før de gråe skyene kom, så vi tok oss en liten tur ut. Gikk litt i skog og mark. Godt å få trent litt og få litt frisk luft :) Ny tur i morgen kanskje. Skal en tur til frisøren i morgen ettermiddag og få stusset håret, så vet ikke om jeg har så lyst å bli så svett før det, så kanskje det blir en tur på tirsdag i stede.
 
Så deilig da. Med litt deg tid :) Få kost seg litt hos frisøren :D
 
Back
Topp