Det største ønske

Jo, altså, er det ikke strek på den nederste også da? Den øverste er i alle fall synlig! [emoji4] Nå håper jeg virkelig på full klaff [emoji173] Går du på noen andre medisiner? Ser du tar crinone denne gangen. Blodfortynnende (albyl-e f.eks) kan også være gunstig å for å hjelpe egget til å feste seg [emoji4] Kan være et notat verdig å ta med seg [emoji170]
 
Mulig jeg har trøtte øyer nå, men ser lissom noe på den nederste og :) Håper håper! ❤️
Det er jo noen som har supersyn på streker så kanskje du har det ;) Håper jeg også, vil at det skal gå denne gangen ❤️
 
Jo, altså, er det ikke strek på den nederste også da? Den øverste er i alle fall synlig! [emoji4] Nå håper jeg virkelig på full klaff [emoji173] Går du på noen andre medisiner? Ser du tar crinone denne gangen. Blodfortynnende (albyl-e f.eks) kan også være gunstig å for å hjelpe egget til å feste seg [emoji4] Kan være et notat verdig å ta med seg [emoji170]
Ja i følge dere her inne så er det visst en strek på den nederste også :D
Bruker crinone ja, ikke noe blodfortynnende. Var så vidt jeg fikk crinone av fastlegen så vet ikke om jeg tørr å spørre om noe mer. Men takk for tips og legger det på minnet hvis det ikke går denne gangen :) Men håper jo at dette var siste pp ❤️
 
Jeg ser fremdeles noe og jeg synes det er en svaak stigning. Om du er 8-9 DPO kan mye fortsatt skje. Håper det bare ikke er tullestreker jeg finner fordi jeg leter.
 
Jeg ser fremdeles noe og jeg synes det er en svaak stigning. Om du er 8-9 DPO kan mye fortsatt skje. Håper det bare ikke er tullestreker jeg finner fordi jeg leter.
Ja hvis jeg er bare 9dpo (eller 10dpo i dag) så er det jo fremdeles tidlig. Hvis det er en spire der så skulle jeg ønske stigningen var sterkere, men får smøre meg med tålmodighet litt til :)
 
Takk for bildene. Ser det er forskjell ja. Kanskje jeg skulle prøvd babyplan også...??
Du skal jo være gravid nå, så du får ikke bruk for babyplan ;) men om det mot formodning skulle bli en ny pp så kan du jo vurdere dem, jeg har i alle fall vært fornøyd.
 
Jeg ser fremdeles strek, så krysser fingrene litt ekstra for morgentesten ❤
 
Krysser fingerne og sender over babystøv
 
Du skal jo være gravid nå, så du får ikke bruk for babyplan ;) men om det mot formodning skulle bli en ny pp så kan du jo vurdere dem, jeg har i alle fall vært fornøyd.
Jeg ser fremdeles strek, så krysser fingrene litt ekstra for morgentesten ❤
Det skal jeg være ja, selv om dagens test ikke støtter så mye oppunder det da :sour:
 
PP27 - CD27 - ?DPO

Ikke noe å skryte av testen i dag. Ser noe men det "noe" skulle jo vært sterkere nå syns jeg. Så blir ingen mer testing før jeg får flere tester i posten, eller om tanta banker på. Spørs når EL var så er IKM alt mellom nå og lørdag. Har en følelse av at hun kommer i dag, men lever i håpet så lenge jeg kan. I går kveld ble jeg plutselig veldig svak/skjelven i begge leggene. Og hadde jo noen ilinger nedover låret.

7458ECF9-46F8-4C60-97F8-27C50CD3EC75.jpeg
 
Back
Topp