Det største ønske

Fremdeles noe der ja, men skjønner at du tenker at streken burde vært sterkere nå. Fortsetter å krysse fingrene, håpet er ikke ute før tanta dukker opp!
 
Fremdeles noe der ja, men skjønner at du tenker at streken burde vært sterkere nå. Fortsetter å krysse fingrene, håpet er ikke ute før tanta dukker opp!
Klamrer meg til det lille håpet som er :)
 
Ingen tester i posten i dag :shifty: Så da kommer de nok i morgen. Men har virkelig på følelesen at TR er på vei. Har ikke kramper men TR følelse og litt sterke murringer på en måte, så ligger her med varmeflaska. Får se hva kroppen sier etterhvert :)
 
Det er da fremdeles noe der og kanskje litt sterkere enda, men enig i at det burde bli raskere/tydeligere stigning.
Hvis tanta kommer tar jeg dette som en kjemisk!
 
Det er da fremdeles noe der og kanskje litt sterkere enda, men enig i at det burde bli raskere/tydeligere stigning.
Hvis tanta kommer tar jeg dette som en kjemisk!
Ser ut som tanta kom nå. Lov å håpe på en uskyldig blødning men kjennes ikke slik ut...
 
Da ser det ut til at jeg entrer PP28. Hatt mensfølelse og kom endel rødt på papiret når jeg var på do nå. Ser an hva som skjer utover dagen. Hvilepulsen er på vei ned også så... Håper krampene ikke blir for ille for skal prøve å ikke ta noe smertestillende denne gangen heller. Planlegger å kanskje bare tempe denne pp for å være sikker på når EL har vært og jeg kan begynne på crinone. Blir kanskje noen få tester for å se an hvor vi ligger men ikke hver dag. 26 dagers syklus denne gangen så det betyr at EL var på ca CD12-14. På torsdag skal jeg inn og ta nye blodprøver på cd3 som St.Olav skal ha.
 
Da ser det ut til at jeg entrer PP28. Hatt mensfølelse og kom endel rødt på papiret når jeg var på do nå. Ser an hva som skjer utover dagen. Hvilepulsen er på vei ned også så... Håper krampene ikke blir for ille for skal prøve å ikke ta noe smertestillende denne gangen heller. Planlegger å kanskje bare tempe denne pp for å være sikker på når EL har vært og jeg kan begynne på crinone. Blir kanskje noen få tester for å se an hvor vi ligger men ikke hver dag. 26 dagers syklus denne gangen så det betyr at EL var på ca CD12-14. På torsdag skal jeg inn og ta nye blodprøver på cd3 som St.Olav skal ha.
Å så dumt...
 
Det må jo nesten ha vært en streifer..? Om ikke synes jeg det var skikkelig dårlige tester som laget slike streker :shifty:

Lykke til med prøvetakingen :) Er det en del av utredningen før dere eventuelt får hjelp?
 
Jeg tenker kjemisk altså.

Det positive er å få tatt de siste blodprøvene. Men du skulle prøve Letrozol?
 
Da har de sterke murringen blitt borte. Ikke noe fersk blod lenger bare noe brunt når jeg går på do. Og noen ganger har det ikke vært noe. Så enten er det bare en forvarsel på hva som kommer eller så er det bare en uskyldig blødning (selv om jeg ikke tror det sistnevnte). Fremdeles ømme bryst og litt kvalm nå på kvelden. Har hatt en deppedag i dag og ikke gjort noe som helst utenom å ta ut av oppvaskmaskinen :p Men greit å være ferdig med deppinga om TR kommer i morgen :D Bruker ikke å deppe noe særlig egentlig for som regel er jo testene uten strek og da er jeg forberedt. Og jeg er da klar for en ny pp. Men denne gangen har det vært svak strek på så mange tester, og med bitteliten økning. Kan ikke være skyggestrek på alle de testene altså. Så kanskje det er kjemisk som flere av dere sier? Blir spennende å se hva kvelden og morgendagen viser :)
 
Det må jo nesten ha vært en streifer..? Om ikke synes jeg det var skikkelig dårlige tester som laget slike streker :shifty:

Lykke til med prøvetakingen :) Er det en del av utredningen før dere eventuelt får hjelp?
Får se hva morgendagen bringer for her har det stoppet opp.
Takk! Har jo tatt den blodprøva på cd3 noen ganger men de ønsket en ny nå. Er et halvt år siden sist jeg tok den. Så får se hva prøvene sier og hva veien videre blir.
 
Jeg tenker kjemisk altså.

Det positive er å få tatt de siste blodprøvene. Men du skulle prøve Letrozol?
Veldig greit å få tatt de en gang til. Men denne gangen skal jeg spørre om å få prøvesvarene. Det fikk jeg ikke i september så kan ikke sammenligne de med de jeg tok for et år siden. Skal ikke prøve Letrozol har jeg fått beskjed om, ikke vits og jeg har ikke så mange egg igjen.
 
Back
Topp