Dere som er i et forhold

Vi har vært sammen i snart 8 år!! :) møttes på vorspiel, første date var fisketur i ingenmannsland og vi fattet sammen etter 3 mnd ;)

Vi er ikke sjalu av oss, vi prater utrolig mye sammen om det er noe som plager oss, og vi kan gjøre ting individuelt en kveld likevel om vi er veldig glad i rolige hjemmekvelder sammen :)

I tillegg har vi opplevd utrolige mye sammen! Første gang jeg møtte hele slekt hans var i dåpen til niesen etter 4 mnd. Året etter ble jeg tante og han er like mye onkel som jeg er tante :)
Jeg begynte og fullførte utdanning, mens han var i full jobb fra starten av, da han er 5 år eldre enn meg. Vi har reist rundt i hele verden, kjøpt hus, fått hund, opplevd dødsfall i familien, hatt opp og nedturer, men aldri vært snakk om å gå i fra hverandre.

Vi tuller og tøyser kanskje mer en gjennomsnittet, og sambo spøker ofte med at vår kommende sønn skal bli akkurat lik ;) han har friheten til å dra på jakt, da han er en skikkelig friluftsmann, jeg kan dra på weekend med venner, og vi får det utroligste til å fungere veldig godt :)

10. September skulle vi egentlig gifte oss, men bestemte oss for å utsette det til neste år siden jeg har termin knappe to uker etter:)

Nå gleder vi oss til lillegutt kommer :) :) :)
 
Vi har kjent hverandr i snart 5 år og straks vært gift 1 år :) det høres så klisje ut og for godt til å være sant men vi krangler så og si aldri, aldri hatt dårlige perioder, alt mellom oss går så lett og naturlig, vi viser hverandre masse kjærlighet vær dag og har veldig like verdier og syn på familieliv. Vi er virkelig bestevenner som har det ufattelig morsomt sammen! Vår sterkeste side er helt klart kommunikasjon, det er vel nøklen til vår fantastiske forhold! Samt han setter alltid meg først og jeg setter han :)
Uten å høres for skrytete eller "jeg er best" så føler jeg vi har det perfekte forhold alle ønsker seg. Super stolt at vi har det så bra, men det krever jobb som vi begge gladelig gjør :)
 
Vi er gift. Har det ganske greit nå, men har hatt det bedre sammen. Vi fikk det litt dårligere etter svigermorproblemer.. Men det ordner seg vel med tiden..
 
Vi er gift, og har et veldig bra forhold.
Det viktigste er å snakke sammen om det vi tenker på, uansett hva det er. Ellers har jeg ingen tips, for jeg vet ikke helt hva vi gjør, men vi gjør det bra:)
 
Samboere i 4år, har det egentlig helt elendig for tiden. Mannen jeg ble sammen med er ikke den mannen jeg endte opp med dessverre. Hadde han vært det, så hadde vi ikke hatt så store problemer. Og hadde vi ikke hatt barn hadde jeg vært borte for en stund siden. Deprimerende greier.
 
Ja, vi har et bra forhold. Gjør ikke noe spesielt for å ha det slik. Vi trives sammen og vet at vi ønsker å være sammen. Vi ser hverandres behov og ønsker og gjør så godt vi kan med å innfri det. Er vi uenige prøver vi så godt vi kan å "møtes på midten". Sjelden vi er uenige da, og vi krangler lite.

Det viktigste i et forhold(for oss ihvertfall) er at man stoler på hverandre og klarer og kommunisere. At man kan be om unnskyldning dersom man har vært urimelig og at man kan innrømme når man tar feil
 
Vi har det flott sammen - overalt annet enn i senga. Jeg vil, men ikke han, og sånn har det vært hele tiden vi har vært sammen, egentlig. Mens jeg trenger MINST 1 gang i uka så trenger han det egentlig aldri. Og det er ikke snakk om å inngå noe kompromiss, tydeligvis. Vi er veldig flinke til å fordele oppgaver i hjemmet, ingen av oss føler at vi har mest ansvar når det gjelder barneoppdragelse, vi liker de samme tingene og deler veldig mange gode stunder i hverdagen. Det er bare dette med sexen som gjør meg litt bitter av og til og som dermed skaper sur stemning.
 
Vi har det godt. Snart 15 år sammen.

Mange krangler i julen.
Vel, ikke her i huset, her er det en heeeelt annen stemning. If you catch my drift. Så vi ble begge enige i går om at vi forstår hvorfor så mange er født i september.

Vi har ikke hatt en date alene på ett år ca. Men når barna har lagt seg får vi snakket litt og renset luften, om det trengs.
 
Vi er samboere på andre året. Har det veldig, veldig bra sammen; selv om livet kaster på oss en del utfordringer innimellom er det alltid *oss* mot stormen, og det er veldig godt å kjenne på. Blir bare mer og mer glad i ham for hver dag :)

Kommunikasjon er nøkkelen til vår velvære i alle fall. Vi snakker sammen om alt, og det er ikke lov å hinte om noe som helst - klartekst er greia. Da slipper vi misforståelser, og vet til enhver tid hvor vi har hverandre.
 
Lykkelig gift, og sammen med min bestevenn


Lykkelig gift, og kjæreste med min beste venn. Vi har våre i sammen i 5 år og 7 mnd+...
Vi passer på at vi til tross, for at vi har 4 snart 5 barn til sammen som bor sammen med oss så gjør vi ting sammen bare vi to som kjærester. Jeg har 3 barn fra før, og vi har snart 2 barn i sammen. Vi passer også på at vi har tid sammen med alle barna.
Annen vær helg når de 3 eldste er hos Faren og mannen har frihelg bruker vi, og finne på noe kos sammen vi 3 snart 4. Det betyr også mye for oss. [emoji14] Da spiser vi tidlig middag sammen med vår minste, . Etter leggetid lager vi god mat for bare oss to, og koser oss med på kvelden i mens vi ser filmer, og sitter/ligger tett på sofaen.

Vi går på turer, kjører turer, drar rundt på lekeplasser, sykler på turer, drar på besøk i nærheten, kjører til nye steder, reiser, drar på langtur på besøk, kino osv.

Også koser vi oss alltid hånd i hånd med kos, og stryk når vi legger oss sammen på kveldene hele uka. Vi sovner som regel mot hverandre hånd i hånd[emoji173]️
Ååå heldie du [emoji4] [emoji4] [emoji4]
 
Vi har det godt. Snart 15 år sammen.

Mange krangler i julen.
Vel, ikke her i huset, her er det en heeeelt annen stemning. If you catch my drift. Så vi ble begge enige i går om at vi forstår hvorfor så mange er født i september.

Vi har ikke hatt en date alene på ett år ca. Men når barna har lagt seg får vi snakket litt og renset luften, om det trengs.
Hihi, min sønn er født i september [emoji41][emoji23]
 
Ja, vi har et bra forhold :)

Vi jobber sammen som et team, prøver å ta hensyn til hverandre, finne på ting alene og sammen med ungene. I hverdagen setter vi pris på om den andre gjør det lille ekstra hvis en av oss er slitne. Det kan være så enkelt som at den ene kan slappe av litt i sofaen mens den andre tar kveldsstell på lille selv om det kanskje var den andre sin tur :) vi skværer alltid opp ved uenigheter før vi sier god natt, behandler hverandre med respekt og toleranse. Tar hverandre aldri for gitt :)

Vi har våre uenigheter, men tar det med en gang i stedet for å la det bygge seg opp over tid...

Dette har fungert i de 10 årene vi har vært gift :) og funker nok i 40 år til! [emoji173]
 
-Gift
-Har det bra
-Viser nærhet, kjærlighet, lytter og prater sammen, prøver å få litt hyggestunder sammen f.eks. ved matbordet og etter barnet sover.

Mvh Undre.
 
Her går det veldig mye opp og ned, mye på grunn av IVF og sykdom hos mannen (må operere både hofter og hjertet). Men alt i alt er det veldig greit, mye fordi vi snakker med hverandre når ting ikke er greit og setter av tid til å hygge oss sammen, om så bare 5 minutter kosing på morgenen. Ellers er vi ærlige om ting ikke er greit, for eksempel sender jeg han en melding om jeg er i dårlig humør for å unngå at han tror det er han jeg er irritert på :) Det har gjort at mange småkrangler har blitt unngått.
 
Ja, vi har et veldig godt forhold.
Vi deler alt, snakker om alt vi føler, vi har mye kvalitetstid, pleier forholdet med aktiviteter sammen. Vi er veldig familiekjær begge to, og noe av det vi setter aller mest pris på er å nyte gode turer i naturen sammen eller samles med vennepar eller familie for å spille kort og slikt :)
Hvis vi kommer til et punkt der det er for lite prat og for mye skjerm, så slår vi av alt kun prater om løst og fast. Er det noe så plager oss tar vi det raskt opp med den andre, ingen av oss har troen på silent treatment og unødvendig dramatikk
 
Vi har et godt forhold vil jeg si. Men ikke helt rosenrødt hele tiden. Vi kan krangle. Vi krangler i perioder. Men vi respekterer hverandre. Vi snakker mye sammen om forholdet vårt og hvordan vi har det. Er det noe han savner, noe jeg kan gjøre annerledes. Vi er enige om å overse enkelte kommentarer når en av oss har en dårlig dag.

Vi er enige i viktige ting som oppdragelse og økonomi. Begge har også et langtidsperspektiv på forholdet. Vi er helt enige om at et forhold vil gå litt opp og ned i perioder. Men at vi må huske på at bare vi snakker sammen og viser at vi bryr oss om hverandre vil vi klarer å holde sammen. Vi har vært sammen i 9 år og gift i 3 år til sommeren. VI har et barn.
 
Samboere her, og inntar snart det 9ende året sammen.
Har et godt forhold, men vi kunne absolutt lett fått det ennå bedre med mer og bedre kommunikasjon, men det er visst litt vanskelig for oss (haha). Han er virkelig ikke den snakkesalige typen..
Men jeg håper og tror at siden vi faktisk er bevisste på det så vil vi gradvis klare å bli bedre på det, og på den måten styrke forholdet ennå mer.
 
Føler vi har det veldig bra sammen:) Selfølgelig krangler vi litt som di fleste par men er heldigvis ikke ofte og 'alvorlige' krangler . Føler at han er ikke bare min kjæreste , far til mine barn men også en bestevenn jeg kan fortelle omtrent alt til ❤️ Vært sammen i snart 8 år og bodd sammen i 6,5 år, har to barn sammen og venter tredje i midten av desember :)
 
Majoriteten av tiden ja. Men vi har våre dager og spesielt alt med IVF på toppen av prøvingen som har vart noen år nå tar på forholdet. Men det er mye kjærlighet mellom oss, noe som er tydelig i hverdagen. Krangle gjør vi, men det løser seg alltid og vi har det bra sammen :)
 
Ja, å må innrømme at vi har det ganske bra ilag, vi er samboere. Har noen ting vi må jobbe med som bl.a sjalusi.. men ellers har vi det som plummen i egget
 
Back
Topp