Dere som er i et forhold

Gift :)

Kan stort sett ikke klage, men må jo innrømme at det innimellom koker litt... Snakker om det, og så går det over :) Går sjelden og legger oss sinte :)
 
Er gift :) Har det stort sett bra men vi er inni en litt tøff periode nå :-/ Går seg nok til men når det bare er den ene som snakker og viser følelser så er det litt vanskelig :-/
 
Vi er samboere og forlovet. Vi kunne hatt et bedre forhold enn vi har da han er mye opptatt med dataspill på fritiden og jeg føler han burde bruke tiden på meg og babyen, men det er nok fordi jeg ikke har venner eller noen å snakke med andre enn han.
 
Me er gift på andre året, vore i lag i ni år.
Vil seie me har eit godt forhold, kranglar stort sett aldri, og kosar oss i lag som familie.

Me kunne heilt klart vore flinkare til å holde liv i sexlivet, men er likevel god på nærhet i kvardagen. Får sjå om det blir noko på meg i ferien;)
 
Nei, det er ganske elendig nå. Vi har begge skylden for det, men jeg er den eneste som prøver å løse situasjonen. Det er ganske håpløst.
 
Gift :) har egentlig et ganske bra forhold... Tror det er en kombinasjon av alle småtingene vi gjør for hverandre i hverdagen ❤️
 
Gift. Stabilt og bra forhold. Men alle har vell sine små ting som dei blir irritert over. Men aldri store krangler som er alvorlige. Gjør ikkje så mye annet en at vi respekterer hverandre og tar hensyn til begge sine behov. Er egentlig bestevenner som er forelska :p har bodd sammen 6 år.
 
Ja, vi har et godt forhold.

Hva vi gjør...
Har egen romantisk middag for bare oss to minst en gang i uken, gjensidig respekt, lytte ++++
 
Akkurat blitt singel etter et forhold som varte i 6 år. Har et barn sammen, og jeg har også et barn fra et tidligere forhold. Begge forholdene var ganske like egentlig. Var stupforelsket de første årene, men så ble det kaldt, dårlig kommunikasjon og elendighet... :/
 
Vi har vært gift i 8 år og vært sammen i snart 24 år!

Vi har vært gjennom mye på godt og vondt i disse årene, og det har vært vanskelig i perioder. Men det har aldri vært noen tvil om at han var den rette for meg :)

Nå har vi nettopp fått en ny baby, så vi er aller mest foreldre og lite kjærester. Men vi snakker om det og vet at det blir bedre etterhvert :)
 
Vi har det veldig bra sammen! <3

Tror nøkkelen for vår del er kommunikasjon. Både jeg og han er ganske flinke til å ta opp ting før de blir store, og da kan vi snakke skikkelig om dem i stedet for å krangle (som jeg gjorde med eksen, så jeg vet hvordan det er også!!!)
 
Nei, det er ganske elendig nå. Vi har begge skylden for det, men jeg er den eneste som prøver å løse situasjonen. Det er ganske håpløst.
Vi har hatt det kjempeelendig, er på bedringens vei og har d ok nå. Men manglende innsats fra ham. Var hardt for forholdet å få en liten gitt!

Håper det ordner seg for dere
 
Vi har det helt supert og han er så god og hærlig, han er veldig flink på kompliment og komme med kyss og kos, jeg derimot kan være en bortskjemt snurpe av og til! har heldigvis bedra meg og går i meg selv ofte og tenker på hvor godt jeg har det, så nå får han mer kos enn før. For tiden er vi megaslitne pga oppussing da men vi er alltid sammen på kveldene. Føler oss hjemme sammen <3
 
Vi er gift. Skjelden vi krangler siden vi er enige om det meste. Tror vi har hatt to krangler så lenge vi har kjent hverandre. Har vært gift i 4 år:)
 
Vi har et veldig godt forhold!

Har hatt noen tøffe stunder i løpet av våre snart 4 år sammen, dårlig råd, studier, ekser som gikk inn for å ødelegge, særkullsbarn med sine utfordringer..
Allikevel har vi et sterkt og solid forhold idag, vi krangler minimalt, prater mye sammen og prioriterer hverandre :) nå vurderer vi et barn til og om 29 dager gifter vi oss ❤️
 
Ja ganske bra. Merker at det har skrantet litt siste 1,5 året pga alle utfordringer med minstemann, men nå begynner til å ordne seg med han, så det er muligheter for å "sette han litt bort", så vi kan være litt kjærester igjen. Og det trengs:)
 
Vi er samboere og forlovet. Vi kunne hatt et bedre forhold enn vi har da han er mye opptatt med dataspill på fritiden og jeg føler han burde bruke tiden på meg og babyen, men det er nok fordi jeg ikke har venner eller noen å snakke med andre enn han.
Kom deg ut, møt folk for din egen del.
 
Back
Topp