Dere som er i et forhold

Nei, det er ganske elendig nå. Vi har begge skylden for det, men jeg er den eneste som prøver å løse situasjonen. Det er ganske håpløst.
Det er er forferdelig når bare en prøver å løse det.
Håper det går seg til for dere

Klem til deg
 
Må bare si at før var det bra, men nå som vi har ferie og ikke er hjemme er det fantastisk ❤
 
Ja, vi har det kjempebra og det ble enda bedre etter vi ble foreldre :) selvfølgelig krangler vi av og til, men det tror jeg alle samboere gjør ;)
 
Vi er samboere og vi har ganske bra forhold. Vi går på date innimellom og gir kvarandre små hverdags gaver av og til. Ellers prøver vi å imøtekomme hverandres behov og ønsker og det har ikke skjedd ennå at vi krangler, selv om vi har blitt sur og hatt samtaler som blir ganske nærme krangling
 
Sammen på femte året. Samboere egentlig siden starten. Møttes og ble kjærester etter en uke eller noe:p gikk fort i svingene, men med rette manne går alt ;)

Vi har det godt sammen. Jeg stoler på han, han stoler på meg. Han blir fort sjalu. Det har vi slitt noe med. Men bedre nå enn før, absolutt.

Å få barn og de utfordringene vi har hatt, har vært tøft, men forholdet er der. Han er mannen jeg en dag skal gifte meg med, og han jeg skal bli gammel med.

Uansett hva ;)
 
Ja, vi har det bra. :) Liker mye av det samme, begge er hjemmekjær, koser oss veldig i hverandres selskap. Vært sammen i 8 år.
Er bestevenner og sjelevenner❤️
 
Ja, det vil jeg si at vi har. :)
Vi har snart vært gift i 6 år, klart det har vært oppturer og nedturer, kommunikasjon er veldig viktig, gi og ta, ikke kjøre sololøp.
vi ønsker jo å gi datteren vår et stabilt, trygt og godt hjem ( som alle andre ønsker for sine barn ).
 
4 år som gift nå, og vi har et bra forhold :)
Noe vi er flinke på, og gjør hver eneste kveld, er å snakke sammen. Om alt og ingenting (nå for tiden går det mye i babyen som kommer da ;) ). Etter vi har lagt oss om kvelden (går som regel samtidig og legger oss) så ligger vi og prater og småpjusker på hverandre i i hvert fall 1.5 timer :) Kjempekoselig :)
Vi spiser middag sammen hver dag, har rutiner på matlaginga som vi begge er fornøyde med. Koser oss med en film minimum 1 kveld i uka.
Og ikke minst, vi gir hverandre alenetid! Det mener jeg er veldig viktig i et forhold, spesielt hvis man har barn.
Har mannen lyst til å dra bort og se fotballkamp og henge med kompiser, så får han selvfølgelig lov til det.
Har jeg lyst til å dra på café med ei venninne, uten å drasse med poden, så får jeg lov til det.
 
Vært sammen i totalt 18 år, gift i ca 13...

Har dere et bra forhold? Nei, men det humper og går på et vis :p
Hvis ja, gjør dere noe spesielt for det?

Hvis nei, kunne dere gjort noe for å få det bedre? Mer tid til å pleie hverandre/forholdet, men nå har vi glidd så langt fra hverandre at det er vanskelig å finne tilbake. Vi er ikke kjærester slik det er nå, bare to voksne som oppdrar barn sammen. Vi snakker knapt sammen, holder ikke rundt hverandre, går aldri hånd i hånd, kysser ikke, har sjelden sex, sitter ofte i hver vår stue å ser på ulike ting på TV... Rimelig triste greier, men vi krangler sjelden da ;) Jeg har mest lyst å skilles for å være helt ærlig, men inntil videre holder barna meg fra å gjøre det.
 
Vært sammen i 5 år, gift i 2 år.
Har det ganske bra syns jeg. Vi har selvfølgelig noen opp og nedturer, men det har aldri innebært krangling ellernoe.
Vi er veldig flink til å ta ting med en gang, være tålmodig med hverandre, å hjelpe hverandre til å forstå. Flinke til å gi hverandre en klem eller et kyss flere ganger i løpet av en dag, vi ler og spøker med hverandre. Av og til føles det som vi fortsatt er nyforelsket, veldig deilig egentlig!
 
Vi har vært sammen i 3 år (har bodd sammen så og si fra begynnelsen), er gift, og har en sønn på 16 mnd.

Forholdet vårt er godt fordi vi alltid sier hva vi mener, ikke forventer at den andre er tankeleser, og fordi vi har en regel som ofte "redder oss:" Ting sagt i affekt gjelder ikke, og alt som skjer i morgengrettenhet glemmes når vi går ut døra. :p

Vi har aldri(!) kranglet, og det er nok fordi vi ikke ser poenget.
Vi er ikke smålige, bærer ikke nag, og har ingen glede av å "vinne" over den andre, eller henge den andre ut.
Kos og kyss står høyt i kurs hos oss, vi kjøper blomster/små gaver til hverandre, gir hverandre ektefølte komplimenter, og er oppmerksomme på hverandres behov.

Jeg har aldri forstått de som surver over partneren sin, eller som gjør ting for bevisst å irritere den andre.
Et forhold er jo et samarbeid, og man bør jo gjøre alt man kan for å gjøre det best mulig for den man er glad i.
(Uavhengig av typen relasjon.)..

En annen ting som gjør vårt forhold sunt, er vår evne til å gjøre ting hver for oss, og det faktum at vi ikke har et fnugg av sjalusi i oss.
Vi stoler 100% på hverandre, og har venner av begge kjønn begge to.
 
Ja vi har det veldig bra.
Tror ikke vi gjør noe spesielt, men vi kommuniserer bra. Vi sier det vi mener og tenker der og da (på både godt og ont), i stede for å gå å irritere seg over ting eller furte. Selv om vi har en meget travel hverdag så passer vi på å sette av tid til hverandre, som å se en film eller noe sånt. Det hender jo at vi prioriterer oss fremfor og kansje rydde en kveld, men vi føler vi har behov for det. Vi passer på å gi hverandre litt oppmerksomhet i løpet av dagen, jeg må ha mine 4 kyss om dagen.
om vi skulle forbedre noe er vell det og bli litt mer ryddig, for jeg er veldig ukonsentrert og vimsete ☺
 
JA! Endelig har jeg et mega bra forhold, en partner som har de samme verdiene som meg.
Han er rett å slett min sjelevenn og vi forteller å sier ALT til hverandre.
Vi trener ilag og er noen fjell geiter :)
Vi samarbeider utrolig bra og fårstår hverandre så utrolig godt...
Har hatt et tøft halvår med kreft, men dette har bare ført oss enda sterkere ilag.
Vi har aldri hatt denne følelsen med noen andre før, det som vi er hele igjen rett å slett og kan snakke ferdig setningene til hverandre.
Vi koser og kysser mye, å lager til små overraskelse til hverandre i hverdagen.
Jeg har ihvertfall lært at ÆRLIGHET er alfa omega i et forhold ;)
 
Lykkelig gift, og sammen med min bestevenn
Gift, samboere, kjærester..

Har dere et bra forhold?
Hvis ja, gjør dere noe spesielt for det?

Hvis nei, kunne dere gjort noe for å få det bedre?

:)

Lykkelig gift, og kjæreste med min beste venn. Vi har våre i sammen i 5 år og 7 mnd+...
Vi passer på at vi til tross, for at vi har 4 snart 5 barn til sammen som bor sammen med oss så gjør vi ting sammen bare vi to som kjærester. Jeg har 3 barn fra før, og vi har snart 2 barn i sammen. Vi passer også på at vi har tid sammen med alle barna.
Annen vær helg når de 3 eldste er hos Faren og mannen har frihelg bruker vi, og finne på noe kos sammen vi 3 snart 4. Det betyr også mye for oss. :p Da spiser vi tidlig middag sammen med vår minste, . Etter leggetid lager vi god mat for bare oss to, og koser oss med på kvelden i mens vi ser filmer, og sitter/ligger tett på sofaen.

Vi går på turer, kjører turer, drar rundt på lekeplasser, sykler på turer, drar på besøk i nærheten, kjører til nye steder, reiser, drar på langtur på besøk, kino osv.

Også koser vi oss alltid hånd i hånd med kos, og stryk når vi legger oss sammen på kveldene hele uka. Vi sovner som regel mot hverandre hånd i hånd❤️
 
Gift, samboere, kjærester..

Har dere et bra forhold?
Hvis ja, gjør dere noe spesielt for det?

Hvis nei, kunne dere gjort noe for å få det bedre?

:)

Ja. Vi snakker sammen. Tror bare vi var heldige og møtte noen med samme syn og verdier, dessuten er han mer huslig enn meg, så balansen fungerer fint :) Det største problemet vårt (tror ikke det er noe problem for han, men for meg er det tyngende) er at jeg sliter mye med utmattelse, så det faller mye mer på hans skuldre enn mine, da jeg er tidvis ganske ubrukelig.
 
Back
Topp