Den hormonelle veien mot drømmen

Åå så spennende, krysser virkelig fingrene for at dette går vegen for deg[emoji173]️. Og nok en gang så må jeg si det er kult at vi er såpass synkroniserte (jeg er 12 DPO i dag)

Skal se vi begge er heldige nå og havner i Mai-guppa[emoji16][emoji16][emoji16]

Tusen takk, det hjelper så veldig på å høre[emoji5][emoji175] Ja det er faktisk veldig gøy! [emoji16][emoji16]

Det hadde vært skikkelig gøy!! Krysser alt jeg har [emoji16][emoji16]
 
12DPO og 4dager til IKM. Ingen tegn hverken til spire eller tanta. Testet både igår og idag, kritthvitt. I følge magefølelsen kommer tanta, men har drømt hver natt nå at jeg har fått positiv test og håper selvfølgelig på det! [emoji16] Vil at drømmen skal gå i oppfyllelse snart [emoji175][emoji175]
 
14DPO og 1-2 dager til TR. Ingen tegn til to streker eller tanta, så nå er jeg litt spent... Har ikke store forhåpninger, da jeg er ganske sikker på at jeg ikke er gravid [emoji848] Tiden vil vise[emoji5]
 
Jeg har troa på at det er en spire inni der jeg[emoji2] Gleder meg til flere oppdateringer!
 
Neei, hun skulle jo holde seg langt unna!!!

Jaja.. Ønsker deg masse lykke til i neste pp. Da skal spiren sitte[emoji2][emoji1360]
 
CD 2 og synes tiden går så utrolig sakte! [emoji17] Kjenner jeg bare blir mer og mer negativ til dette, spesielt lei av å gå på hormoner.. Har en stor drøm om å klare å bli gravid i løpet av året, men tiden vil vise. Har heldigvis hatt eggløsning to ganger frem til nå, så da funker det med Letrozol ihvertfall. Tror jeg skal prøve å holde meg unna forumet litt og heller gjøre andre ting for å få bort fokuset litt. Tvi tvi[emoji4]
 
90585a7904c790302f65811164800163.jpg


CD17 idag og endelig positiv ELtest! Skulle egentlig fått positiv test på mandag og EL på tirsdag ifølge de forrige syklusene. Har heller ikke hatt noen EL smerter enda, så håper at EL ikke kommer før i morgen.

Samboer dro på jobb på søndag og kommer hjem i morgen så det hadde passet bra [emoji5] Vi la inn aksjer på søndag før han dro, men kanskje dette er kroppens måte å få det til å klaffe på? [emoji848] Sitter og drømmer litt [emoji16] Har IKM 20. Oktober så dette blir spennende, nok en gang[emoji4]
 
En liten oppdatering her igjen[emoji5]
11DPO og 5 dager til IKM idag. Har liten tro på at det har klaffet denne måneden, da EL ble noen dager forsinket. Går fortsatt på Letrozol og da har syklusene vært på 30 dager med EL på dag 15. Denne syklusen ble annerledes og jeg hadde heller ingen EL-smerter som jeg har pleid å få så jeg ble nesten redd for at jeg ikke fikk EL. Fikk positiv test så tror jeg skal ha hatt det, men det får tanta vise [emoji23]

Hadde vært perfekt med en positiv test snart, men tiden vil vise[emoji5] Dette er uten tvil den største tålmodighetsprøven jeg har hatt! [emoji16]
 
Da var det en ny syklus igjen da tanta kom igår [emoji849] Kjedelig, men det positive er at jeg har fått en stabil syklus.
PP1: 30 dager syklus
PP2: 30 dager
PP3: 31 dager
PP4: forhåpentligvis ingen ny syklus etter denne[emoji23]

Begynner på igjen med Letrozol i morgen CD3 så kommer nok EL rundt CD 16[emoji5]
 
7a39bc1d960af8f465517aca693ada7e.jpg


CD 15 idag og positiv EL test igår, negativ igjen idag. Passet da utmerket at samboer kom hjem fra jobb igår så det ble aksjer, da han egentlig kommer hjem idag[emoji15][emoji7]
 
8DPO og 6 dager til IKM Ingen testetrang denne PPen, og godt er det. Har ingen magefølelse på noe, men håper selvfølgelig på 2 streker i løpet av uken [emoji4]
 
Last edited:
Back
Topp