Den hormonelle veien mot drømmen

66da749a5c1c84ab0a7dd076f1b01022.jpg

9DPO. 5-6 dager til IKM. Tok den første testen i morges. Ser en supertynn lyserosa strek, men kan også være skygge tenker jeg... Skal teste hver morgen frem mot IKM, så jeg er utrolig spent nå! [emoji2][emoji2] Har heldigvis ikke for høye forhåpninger, men fikk et lite håp på den streken der. Kanskje blir det en kjempeoverraskelse til samboer når han kommer hjem fra jobb på torsdag[emoji5]
 
66f1a07820824d0db3251d9b963531e0.jpg

Dagens test 11DPO. Begynner nå å tenke at den ultratynne streken på søndag (9DPO) bare var en feil eller noe. Kritthvit test både igår og idag [emoji17] Nå ser jeg mørkt på denne PPen.
 
Men det er tidlig da! Jeg fikk svake tester 5 dager over ikm denne gangen, forrige gang jeg var gravid fikk jeg knallsterk dagen før ikm. Så ikke gi opp! Krysser fingrene for dere!
 
12DPO, nok en kritthvit test. Er tom for vanlige tester, har kun en CBD liggende, så da venter jeg på tester fra billige-tester, så er vel TR rett rundt hjørnet.
 
Heisann :) Så spennende å lese historien din. Vil gjerne følge deg videre :) Jeg krysser fingrene for at du får en positiv test snart:Heartred
 
b18d4081a13e52cb477b67ffcd11dae3.jpg

Nå er alt håp ute tenker jeg. CD 30, 14DPO idag, ingen antydning til hverken strek eller tanta. Håper hvertfall TR kommer så syklusen ikke blir klusset til [emoji849]
 
Last edited:
Åh! Så kjedelig det ikke gikk veien, den testen så jo så positiv ut!

Første gang jeg har hørt om noen som har PCOS uten cyster. Får man spørre om du har de andre symptomene? Mener ikke å betvile din gynekologs faglige kompetanse altså, bare syns det hørtes så rart ut.. Har PCOS selv og det er ikke så gøy, så føler med deg <3
 
Back
Topp