Den hormonelle veien mot drømmen

Åh! Så kjedelig det ikke gikk veien, den testen så jo så positiv ut!

Første gang jeg har hørt om noen som har PCOS uten cyster. Får man spørre om du har de andre symptomene? Mener ikke å betvile din gynekologs faglige kompetanse altså, bare syns det hørtes så rart ut.. Har PCOS selv og det er ikke så gøy, så føler med deg <3

Prøver igjen med godt mot, tar sin tid [emoji5]

De fleste som har PCOS har cyster på eggstokkene, men ikke alle. Jeg hadde omtrent aldri hatt eggløsning før jeg fikk hjelp og mensen kom aldri tilbake etter p-pilleslutt, selv ikke etter 1,5 år. Samtidig har jeg uønsket hårvekst enkelte stedet som er svært normalt når man hat PCOS. Ikke alle har de samme symptomene, og noen har bare PCO, veldig forskjellig i følge gyn [emoji5] Har heldigvis tabletter som jeg knasker så kanskje dette går veien[emoji4] Lykke til du også[emoji175]
 
En liten oppdatering igjen[emoji5] CD 10 og ca 5 dager til EL. Har tatt dobbel dose med Letrozol denne gangen også siden det funket bra sist PP. Tenkte å begynne og teste om 2 dager. Denne PPen har sålangt vært mye bedre enn de forrige, da jeg har tenkt mye mindre på dette og vært mindre aktiv her inne. Merker det godt på kroppen at jeg er mindre stresset, så håper det har en positiv innvirkning [emoji5] Skal legge inn mange aksjer til helgen så da får vi se [emoji4]
 
Høres ut som det har vært en bedre pp for deg også. Er så godt å komme dit at man er mer avslappet til det[emoji2][emoji173]️

Krysser fingrene for høstspire[emoji173]️
 
Høres ut som det har vært en bedre pp for deg også. Er så godt å komme dit at man er mer avslappet til det[emoji2][emoji173]️

Krysser fingrene for høstspire[emoji173]️

Åh ja, så absolutt! Mye bedre for både kropp og sinn kjenner jeg[emoji28] Håper det fortsetter sånn[emoji16] Godt å høre at du et mer avslappet også, så satser vi på høstspire og kanskje mai-baby[emoji5][emoji173]
 
15ed2995ac4b40c5f4915a949b25f393.jpg

Det nærmer seg EL med stormskritt tror jeg. Fin stigning fra de siste dagene[emoji16] CD 14 idag og forventet EL i morgen eller søndag[emoji5]
 
3fe86dfa508d57462c24dded937fefb1.jpg

Positiv EL-test igår og negativ idag, så antar at EL er idag en gang. Hatt smerter i venstre eggstokk siden jeg stod opp idag, så jeg kjenner at noe er på gang [emoji2][emoji1376] Endelig er DPO-land rett rundt hjørnet[emoji5] Ber til høyere makter om 2 streker og maibaby[emoji175]
 
Åå så fin stigning, dette blir spennende! Krysser fingrene for Mai-baby på oss begge[emoji173]️[emoji2]
 
Så spennende! Blir å følge deg videre :) masde lykke til!
 
En liten oppdatering her[emoji4] 5DPO idag og nesten ingen symptomer[emoji848] Hadde skikkelige smerter i høyre eggstokk samme dagen som EL og helt til idag... Hadde samme smerte forrige EL men det var bare den dagen omtrent. Det er kun dét og at jeg fryser hele tiden som kan få meg til å tro at det er noe, ellers finnes det ingen symptomer [emoji23] Har heller ingen testetrang enda, omtrent ikke tenkt på det [emoji15] Så denne gangen skal jeg holde meg til 10DPO, hvertfall! Spennende dager fremover, selv om forhåpningene ikke er så store.. nesten litt godt det også[emoji5][emoji5]
 
Hei, hvordan går det med deg?[emoji2]

Heihei[emoji7] Jo takk som spør! 10DPO idag og 6 dager til tanta pleier å være her. Røk på en test i morges, men den var helt hvit. Har ingen magefølelse på noe som helst, ingen symptomer egentlig, så jeg er veldig spent!! [emoji15][emoji5] Har et lass i tester, så tror nok jeg kommer til å teste hver dag nå[emoji5] Klarer sikkert ikke å holde meg [emoji23] Har bare såååå lyst til at det skal gå veien [emoji175][emoji175]
 
Åå så spennende, krysser virkelig fingrene for at dette går vegen for deg[emoji173]️. Og nok en gang så må jeg si det er kult at vi er såpass synkroniserte (jeg er 12 DPO i dag)

Skal se vi begge er heldige nå og havner i Mai-guppa[emoji16][emoji16][emoji16]
 
Back
Topp