Cravings?

Pink lady epler her :)
Har aldri likt røde epler før. Kun de grønne. Og kun av og til. Et eller to epler i året liksom. Bare den siste uka har jeg spist over 20 epler.
Blir mer glad når gubben kommer hjem med epler enn roser.

Haha, dette høres ut som meg! Jeg liker egentlig ikke epler, men jeg hamstrer pink lady om dagen. Har fått spørsmål fra venninner om jeg er gravid, for de var visstnok også hektet på pink lady da de var gravide :wacky:
 
  • Liker
Reactions: ECB
Trur æ må prøv både det å drua. Hørtes godt ut

redder meg :) jeg kan ikke spise for mye og ikke for lite. Greit å bare ha en pose med vaska druer med seg :) har lurt på å fryse ned noen også sutte litt på dem når jeg er uvel..:D
 
redder meg :) jeg kan ikke spise for mye og ikke for lite. Greit å bare ha en pose med vaska druer med seg :) har lurt på å fryse ned noen også sutte litt på dem når jeg er uvel..:D

Når æ va ut på farten i går hadd æ en liten plastikkpose med taffelsticks i veska. Vil ha salt når kvalmen tar overhånd.
 
Ingenting æ MÅÅÅ ha. Bare masse ting æ ikke vil ha [emoji17]
Å min store synder sjokolade e en grusom greie nå. Ikke lyst på i det heletatt. Men spørs når kvalmen e bort da.
 
Vil ikke kalle det en craving, men vi måtte bytte smør til Brelett denne uka [emoji14]
 
De siste dagene har jeg fått så lyst på sukkererter! Aner ikke om det er cravings, men sunt og godt er det! Har også for første gang sug etter iskaldt vann, som pepsimax avhengig er det skikkelig rart, men veeeeldig velkomment!
 
Har uendelig lyst på haugpølse å morrpølse [emoji849]
Men tørr ikke spise litt en gang.
 
Back
Topp