Cravings?

Ikke verst at vi friste hverandre med frukt å bær.
Håpe det hold løpet ut.
 
  • Liker
Reactions: B89
Mc'en!! Venter på at mannen skal komme hjem med Big Tasty Bacon til meg
 
  • Liker
Reactions: B89
Mcflurry med nonstop og litt ekstra sjokoladesaus...:p Tenker på den kombinasjonen ganske så ofte, og overbevist om at det kommer til å bli vekta mi sin undergang... evt oppgang:eek::D
Åh! Det har jeg hatt så vanvittig lyst på de senere ukene også, men har faktisk ikke kjøpt meg en eneste en. Kanskje jeg skal unne meg en i helgen? :)
 
Endelig moreller på Rema1000 i dag! [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Ååå, moreller er noe av det beste jeg vet! Må komme meg på butikken :D Spiser mye jordbær og vannmelon, men moreller smaker enda bedre
 
dfedb9049b8141a7e6c727630947764a.jpg

M dobbel nonstop

Å mått innom rema å kjøp morella. Trur 700g ska hold nånn daga [emoji7]
 
Har sinnsykt lyst på spaghetti, spesielt sent på kveld :confused: Klokken 21.00 her en kveld var den nesten så jeg jagde mannen på butikken for å kjøpe ingredienser men klarte å motstå tilslutt :p
 
Endelig søndag og McFlurry med dobbel nonstop! Smakte enda bedre enn forventet:joyful:
 
Går mest i frukt men å sjokolade. Har ikke EN ting som e dødsviktig men mange forskjellige ting som æ kjæm på å MÅ ha. Alt fra fisk, kjøtt, is osv
 
I dag blir det innkjøp av vannmelon igjen. Svær tyrkisk. De e desidert best [emoji7][emoji525][emoji7]
 
Back
Topp