Cravings?

Lite cravings- omtrent ingenting som frister her for tiden [emoji29]
 
Det er vel ikke akkurat cravings, men jeg har selvfølgelig SÅ lyst på alt jeg ikke kan spise ...
 
Din skyld...... fikk samboer'n te å kjøp i går. Ikke turt å spis de enda da kvalmen fort kommer av sjokolade. Men har SÅÅÅÅÅÅ lyst på [emoji7]

Haha, sorry[emoji23][emoji7] men de er jo såååå gode![emoji85] spiser meg kvalm og vel så det ca annenhver dag nå[emoji85][emoji28]
 
Har såååååå lyst på pulverpadda. Men tørr ikke for vet ikke om det e den typen lakris i den som e farlig/ikke anbefalt

Har spist på det i en uke [emoji23] samme posen ennå da! Men jeg hadde dilla på lakris i forrige svangerskap også (før jeg visste at man helst skal styre unna)
 
Har spist på det i en uke [emoji23] samme posen ennå da! Men jeg hadde dilla på lakris i forrige svangerskap også (før jeg visste at man helst skal styre unna)

Vet ikke om pulverpadda innehold det som e skummel æ. Så da styrd æ unnav. E vanligvis en skikkelig gommleguri på godt men lysta fins ikke no. Det smakt godt m sjokoringa (kjeks) å spist litt salt potetgul for å dauve kvalmen enest.
 
Glede mæ alltid te jordbær m vaniljekesam på kvelden. Tenke på det flere gang om dagen. Spørs om det e min første lille craving
 
Epler!! Spiser en pakke pink lady-epler hver dag, for tiden :wideyed:
 
Back
Topp