Cravings?

Her går det fortsatt i vann og grønnsaker! Var på butikken idag og bare plutselig luktet det skikkelig gulrøtter og jeg utbrøt: "Mmmmmmmm!" Samboeren helt overrasket siden jeg ellers ikke er så fryktelig glad i grønnsaker, haha. Men ble så skuffet når mesteparten av frukten og grønt avdelingen så skikkelig dårlig ut.
 
Det ga helt mening da jeg var på butikken. Men samboer ristet litt oppgitt på hode når jeg kom hjem. Han burde jo forstå at det er farlig å sende gravid dame på butikken... Eller?

Uten tvil hans dummhet. Brownies e faktisk nå som e viktig for baby å få
 
Igår kveld hadde jeg vanvittig lyst på rømmegrøt - av alle ting [emoji1] Jeg spiser det så å si aldri, så jeg aner ikke hvor det kom fra. Takk Fjordland for å ha reddet kvelden.
 
Jeg merker ikke noe til cravings enda:) Men i går fikk jeg plutselig skikkelig trangen til å springe barbeint rund et basseng i et varmt land!:hilarious: Hvor kom den fra!? Kanskje jeg trenger mer sol:p
 
Prata me ei venninne i går å ho hadde fått en helt rar craving når ho gikk gravid.. ho måtte bare spise Lano.. som i såpe blir dårlig bare me tanken og trur æ skal nyte å ikke ha matlyst en stund til [emoji14]
 
Prata me ei venninne i går å ho hadde fått en helt rar craving når ho gikk gravid.. ho måtte bare spise Lano.. som i såpe blir dårlig bare me tanken og trur æ skal nyte å ikke ha matlyst en stund til [emoji14]

Haha, æsj da :p
 
Sist fikk jeg dilla på knekkebrød med tomat, majones, salt og pepper.
Nå har jeg ikke lyst på noe...
 
Druer kan æ spis uten å bli kvalm så det har æ lust på ofte. Men begrense mæ litt fortsatt
 
Back
Topp