Bunad på 17. mai?

Bunaden har vert trang noen år allerede, så det hadde vert glemmesak nå hvertfall! Skal marsjere i uniform, type smoking på 17.mai. Er veldig spent på om jeg klarer å kneppe igjen knappene i skjorta over magen[emoji85]

Uniformer er jo ikke akkurat fleksible i stoffet, så det kan nok bli spennende, ja...
 
Skal ikke ha bunad. Vet ikke hva jeg skal ha, har mange kilo for mye fra før så har noen kjoler med plass til mage osv, så håper en av de passer over puppene fortsatt.

Så greit at du allerede har kjoler som antakelig passer. Jeg måtte prøve gjennom en haug med kjoler før jeg fant en, men synes det er vanskelig for vet jo ikke hvor stor magen er om en måned...
 
Prøvde min bunad i dag tidlig, og den passa faktisk. Spørsmålet er bare hvordan den er på 17.mai, fremdeles noen uker til. Og om det er behagelig [emoji4]
 
Prøvde min bunad i dag tidlig, og den passa faktisk. Spørsmålet er bare hvordan den er på 17.mai, fremdeles noen uker til. Og om det er behagelig [emoji4]

Ja, det er det da... jeg kan sikkert ha livet på min oppe under puppene istedenfor i livet (kanskje i hvert fall) og la den henge på magen, men det tror jeg blir vondt...
 
Back
Topp