Bunad på 17. mai?

Baby snart?

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Novemberlykke 2018
Novemberlykke 2020
Dere som hsr bunad, tror dere at dere kommer inn i den på 17. mai? Jeg har ikke prøvd min enda, men er temmelig sikker på at den er altfor liten om en måned. Blir nok gravidkjole her. Hva med dere?
 
Dere som hsr bunad, tror dere at dere kommer inn i den på 17. mai? Jeg har ikke prøvd min enda, men er temmelig sikker på at den er altfor liten om en måned. Blir nok gravidkjole her. Hva med dere?

Her blir det ikke bunad i år :( Puppene og magen setter en stopper for det :laughing002 Elsker bunaden min, så jeg håper jeg får brukt den neste år.
 
Her blir det ikke bunad i år :( Puppene og magen setter en stopper for det :laughing002 Elsker bunaden min, så jeg håper jeg får brukt den neste år.

Tenkte på det samme jeg også, håper jeg kan bruke den neste år. Usikkert antakelig for hvor enkelt er det med bunad og amming og hvor stor er jeg et halvt års tid etter fødsel..,
 
Blir ikke bunad her heller.
Gi gjerne tips til hvor man får kjøpt fine kjoler som passer til 17.mai[emoji2][emoji1189]
 
Tenkte på det samme jeg også, håper jeg kan bruke den neste år. Usikkert antakelig for hvor enkelt er det med bunad og amming og hvor stor er jeg et halvt års tid etter fødsel..,

Tenkte jeg og på.... Spørs vel om ikke bunaden må hvile neste år og.
 
Er rimelig sikker på at min dessverre ikke passer i år. Selv om jeg har lest at man ikke merker magen enda så føles det som det har kommet en kul allerede! Selv om jeg nå er 8+3! Er det flere enn meg som merker det?
 
Tenkte på det samme jeg også, håper jeg kan bruke den neste år. Usikkert antakelig for hvor enkelt er det med bunad og amming og hvor stor er jeg et halvt års tid etter fødsel..,
Amming i bunad gikk kjempefint med min bunad i alle fall:) men det kommer vel an på bunaden
 
Er rimelig sikker på at min dessverre ikke passer i år. Selv om jeg har lest at man ikke merker magen enda så føles det som det har kommet en kul allerede! Selv om jeg nå er 8+3! Er det flere enn meg som merker det?
Merker det ja! Er 8+2. Og fastlegen min trodde jeg var minst 13 uker...
 
Skulle komt meg oppi men kan tenke meg den sitter tett og strammer på magen.. så blir nok ikke☹️ om noen har tips til fine kjoler som ikke viser magepartiet mottas det med stor takk[emoji28]
 
Vi får se hvor den strammer når den tid kommer tror jeg. Orker ikke om den strammer på magen, da blir det annen kjole :)
 
Satser egentlig på det, min er litt romslig, så håper jeg klarer å døtte meg nedi:hilarious:
 
Kommer ikke til å prøve en gang. :) Får håpe den passer neste år.
 
Den henger klar å den SKAL passe... ellers blir jeg jævla skuffet for å si det mildt!!!:hilarious:
 
Er rimelig sikker på at min dessverre ikke passer i år. Selv om jeg har lest at man ikke merker magen enda så føles det som det har kommet en kul allerede! Selv om jeg nå er 8+3! Er det flere enn meg som merker det?

Jeg har definitivt en kul, er 10+5. Ser skikkelig gravid ut hvis jeg har trange klær, så går kun med vide, posete klær...
 
Har valgt å finne på noe annet den dagen siden det er for tidlig å fortelle venner/familie om det uansett. Drar på topptur eller sykkeltur i stedetfor bunad :)

Ja, det er jo også en mulighet, så unnslipper man hele problemet. Jeg har nok fortalt familie om det til den tiden, så gjør ikke noe om det vises da. :)
 
Satser egentlig på det, min er litt romslig, så håper jeg klarer å døtte meg nedi:hilarious:

Så bra! Jeg er usikker på om min er romslig eller trang. Har gått ned i vekt siden i fjor, men samtidig har jeg den kulen på magen...
 
Back
Topp