Bunad på 17. mai?

Kommer ikke til å prøve en gang. :) Får håpe den passer neste år.

Jeg er også litt usikker på om jeg skal gidde å prøve. Faren er jo at jeg prøver en dag magen er liten (den varierer litt) og så passer den og plutselig på 17. mai blir det kjempeubehagelig når jeg har spist og den strammer på magen...
 
jeg hadde samme termin 2016 (2. november), da passet alle mine kjoler fremdeles på 17. mai, kanskje bortsett fra den mest tettsittende uten stretch :) Satser på at bunaden passer i år (hadde ikke sist), har heldigvis pittelitt å gå på, for magen har allerede begynt å vise seg litt denne gangen...
 
Jeg tror min kommer til å passe :) Er ganske god plass i den, og det er jo bare en måned til.
 
Tror ikke jeg trenger å prøve den på engang, den kommer garantert ikke til å passe!.. Her har magen kommet for fullt[emoji12] Går for kjole[emoji4]
 
Fikk ikke bruk den i fjord da jeg fikk baby i juli å var uhorvelig stor, men nå er den nypusset, fixet å strøket så jeg gleder meg mye til å prøve :D dere skal få høre resultatet når dagen nermer seg:joyful:
Jeg fikk i juni. Og har fortsatt ikke fått av meg gravidkiloene, så kan ikke se for meg at jeg har sjans til å få den på :)
 
Jeg fikk i juni. Og har fortsatt ikke fått av meg gravidkiloene, så kan ikke se for meg at jeg har sjans til å få den på :)
Åååh ,se derja:D jeg gikk opp 20 kg å hadde 2 igjenn men er redd det er kommet enda 2-3 til så det blir saaabla spennende :D
 
Uff. Min var trang i fjor. Tviler på den passer. Også jeg som alltid har bunad. Elsker den. Den er ikke særlig justerbar, og med sølvbelte er det tapt sak om jeg ikke får det igjen. Har utsatt å prøve. Men tviler. Særs trist. Hadde bunad i fjor da, 5 mnd etter fødsel. Hadde forøvrig på den 3 mnd etter fødsel i dåpen. Men den er noe herk å amme i, så spørs om det ikke blir bunad neste år heller.

Kjenner jeg blir litt trist. Hehe. Kunne sydd den ut, men det er liksom et nederlag og aaaalt for seint nå. Nei, søren. Tror jeg springer og prøver den...

Oppdatert: Den passet!! Hurra. Den er trang, men håper den kan passe i noen timer. Vi bor veldig nærme sentrum av 17. mai-feiringen, så kan gå hjem og skifte når det måtte passe. Tenker å ha en kjole i bakhånd :)
 
Last edited:
Jeg står over bunaden i år. Kan tenkes den passer tidlig på dagen, men blir så oppblåst i løpet av dagen så tror det uansett blir utrolig ubehagelig etterhvert
 
Jeg får ikke mage før seeeeent, samt en bunad med relativt høyt liv så plassmessig nadas problemas, MEN jeg er så dårlig, kvalmen og kaldsvetting så jeg tror bunaden kommer til å gi meg helt klaus [emoji15] Har en tung bunad som også er «to bunader oppå hverandre».. Kjipt, elsker å gå i bunaden min [emoji173]️
 
Jobber 17.mai, så trenger heldigvis ikke å tenke på det i år :p
 
Tror jeg kommer inn i bunaden igjen, men gubben jobber 17.mai så tviler på at jeg gidder å dra ut [emoji28]
 
Back
Topp