Bubblys dagbok

Så herlig[emoji7][emoji7][emoji7][emoji176][emoji176][emoji176] Så koselig at du fikk hilse på og at begge hadde det helt topp inni magen[emoji176]
Ja tenk a! Nå begynner jeg nesten å bli vandt til å se dem [emoji847] Men blir like overrasket over hvor store de er blitt hver gang. Nå blir det nok ikke noe igjen før om 1 mnd da.

Så fantastisk Bubbly [emoji173]
Ja! Herlig! [emoji847][emoji176]

Herlig [emoji173]️ også 14 uker allerede [emoji33]
Ikke sant?! skjønner det ikke selv heller jeg. Tida fra 12 uker har gått ganske fort altså [emoji3]

Åh, det høres helt herlig ut!!! [emoji173] Så gøy å få hilse på de to små. [emoji4]
Ja det var fantastisk!! [emoji847] Bare synd sambo ikke var med denne gangen heller. Stod ingenting om ul på innkallelsen. Men neste gang! Da får han se barna han og [emoji6] Elsker de to gullungene våre [emoji169][emoji169]
 
Så fantastisk :D Tida flyr altså! 14 uker allerede [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Det er så herlig lesning :D er så glad på dine vegne, Bubbly❤️
 
Er så rart å tenke på at de nå er like store som to sitroner [emoji522][emoji522] det er jo litt størrelse det!
Magen har begynt å vokse så smått og nå har jeg heldigvis gått opp 500gram.

Virker som kvalmen har begynt å gi seg litt mer, selvom matlysten fortsatt er dårlig. Jeg føler meg ikke konstant fyllesjuk lenger [emoji1374][emoji5]

Vi skal ha ferie om to uker og da håper jeg formen er på topp! Da blir det 3 ukers norgesferie hvor målet er å besøke svigers. Det skal bli deilig.
Rett etter ferien blir det OUL, og nå kjenner jeg at jeg gleder meg til å få vite kjønn [emoji171][emoji170]
Driver å saumfarer nettbutikkene etter babyklær, og det er jammen ikke lett å finne noe kjønnsnøytralt.
Har ikke kjøpt noe enda, men snart klarer jeg ikke holde meg lenger [emoji6][emoji877]
 
Uke 15! [emoji847][emoji92]
Nå er babyene på størrelse med to epler [emoji519][emoji519]
Jeg kan fortsatt ikke kjenne dem, men sambo mener jeg har fått en liten baby-bump på nederste del av magen. Det er så koselig at han kan se det! [emoji171]
Kvalmen blir bedre og bedre, og siste uken har jeg klart å spise middagsmat, om ikke så mye, så hvertfall mer variert. Jeg har også gått opp 1 kg de to siste ukene, og er veldig fornøyd med det.
Formen er altså bedre og nå håper jeg den er brukbar til ferien som starter om en uke. Da blir det bilferie oppover Norge. Vi skal være hos svigers i 3 uker, før vi reiser hjem til OUL i uke 19. Håper at tiden går fortere når vi er borte på besøk og vi kan tenke på litt andre ting.

fb2028dc104c0bbbd56c01ad1a1561d5.jpg
 
Så herlig at vekten går oppover, magen begynner å titte frem og de to vokser og koser seg i magen. [emoji173]
 
Hurra for 15 uker og at vekta endelig øker [emoji176] Nå håper jeg du slipper mer kvalme[emoji8]
 
Hurra for 15 uker allerede!! :D
Så søtt å tenke på de to eplene du bærer på, og så koselig med en liten minimage som begynner å komme frem <3

God sommerferie!! :D
 
Herlig[emoji5] gratulerer med ny uke[emoji173]️
 
Gratulerer med ny uke! Og så bra at formen er bedre :) siden du har to små i magen så popper nok magen frem før du aner! Jeg hadde mage ved oul husker jeg og det var jo bare en der inne :)
 
Uke 16 i morgen [emoji5]
I dag fikk jeg hastetime til legen siden jeg fikk mye smerter og svie i urinrøret i går. Viste seg at det var litt bakterier og blod, så ble 7 dagers AB mot blærekatarr. Glad de tar oss på alvor og at jeg fikk rask hjelp.
Ellers er formen heldigvis mye bedre med kun litt oppkast på morgenen og kvalme på kvelden.

Jeg tenker å avslutte gravid-oppdateringene her nå (med evt. unntak av større nyheter), og heller lage ny dagbok i desembergruppa.
Vet hvor sårt det kan være med oppdateringer fra gravide når en selv er ufrivillig barnløs år etter år... Men det betyr ikke at jeg forlater dere, jeg følger stadig med her inne på assistert. Jeg er jo så glad i dere alle sammen og håper vi alle en dag vil sitte med de små etterlengtede barna i fanget [emoji176]
 
Uke 16 i morgen [emoji5]
I dag fikk jeg hastetime til legen siden jeg fikk mye smerter og svie i urinrøret i går. Viste seg at det var litt bakterier og blod, så ble 7 dagers AB mot blærekatarr. Glad de tar oss på alvor og at jeg fikk rask hjelp.
Ellers er formen heldigvis mye bedre med kun litt oppkast på morgenen og kvalme på kvelden.

Jeg tenker å avslutte gravid-oppdateringene her nå (med evt. unntak av større nyheter), og heller lage ny dagbok i desembergruppa.
Vet hvor sårt det kan være med oppdateringer fra gravide når en selv er ufrivillig barnløs år etter år... Men det betyr ikke at jeg forlater dere, jeg følger stadig med her inne på assistert. Jeg er jo så glad i dere alle sammen og håper vi alle en dag vil sitte med de små etterlengtede barna i fanget [emoji176]
Så bra du fikk ab kur[emoji173] Da forsvinner nok bakteriene fort [emoji4]

Gleder meg til å følge dagboka di inne på desember [emoji4][emoji7]
 
Gratulerer med 16 uker, tenk snart halvveis❤️ Jeg liker oppdateringene dine, men skjønner valget ditt! Koselig om du fortsetter å følge med litt her og:)
 
Så bra du fikk time og behandling! :)
Ser frem til oppdateringer i desember-forumet ✌
 
Hvordan går det?
 
Back
Topp