Bubblys dagbok

Takk søte Poppi! [emoji8]
Jeg håper jeg skal få ny ul snart hvertfall.
Nå fikk jeg snike litt i køen hos eneste jordmor vi har her i bygda (som skal slutte snart [emoji15]), så håper inderlig hun henviser meg til sykehuset så de kan følge meg opp. Vil tro sykehuset vil sjekke forholdene der inne selvom jeg vet det er twins fra før, så håper jeg kommer inn ganske fort [emoji6]
Tvillingmammaer må få lov til å snike litt. Drømte her om dagen at de plutselig så to fostre her, var visst bare en som hadde gjemt seg bak den andre, og på fem ultralyder da gitt [emoji23] ble litt svett, men fant fort ut at det var en drøm når jeg våkna [emoji14] blir sååå spennende med ny ul update her :D
 
Tvillingmammaer må få lov til å snike litt. Drømte her om dagen at de plutselig så to fostre her, var visst bare en som hadde gjemt seg bak den andre, og på fem ultralyder da gitt [emoji23] ble litt svett, men fant fort ut at det var en drøm når jeg våkna [emoji14] blir sååå spennende med ny ul update her :D

Haha! [emoji28] da skal den ene ha gjemt seg godt inni der [emoji6] Hadde vært gøy da.

Ja, nå gleder jeg meg helt sykt til jordmor i morgen. Er liksom litt mer ekte når jeg skal dit. Tida går jo såååå sakte, og magen er flat, så føler meg liksom ikke gravid, annet enn kvalmen.
 
Å så gøy med jordmortime i morgen!! :D
Masse lykke til <3
 
Jordmortime blir stas:Heartpink
Masse lykke til, håper du får en fin time:joyful:
 
I dag var jeg hos jordmor! [emoji847] det var helt fantastisk. En hel time å stille spørsmål og få informasjon. Herlig.
Også lyttet vi etter hjertelyd selvom hun sa det var veldig tidlig og ikke sikkert vi hørte noe. Jeg sa at jeg kommer til å være stressa om vi ikke prøver... så vi gjorde det [emoji6] og det er jeg glad for!
Først hørte vi ikke så mye, men plutselig var det klart og tydelig! Begynte nesten å gråte [emoji38] Så flyttet hun over på andre siden og der fant hun også etterhvert hjertebank. Maskinen kunne ikke skille de, og det var så vidt den registrerte hastigheten. Men de var så langt fra hverandre på magen at både hun og jeg var sikre på at dette var to separate hjerteslag. Jeg er SÅÅÅÅ lykkelig! Det gjorde dagen min og nå føler jeg meg tryggere. Ble også sendt søknad til Ahus, og hun ringte og de sa jeg antagelig får ul i uke 14-15 for å bekrefte hva slags tvillingsvangerskap det er [emoji6]
Juhhuu!!! [emoji847][emoji176][emoji176]
Nå er beibissene mye mer virkelige for min del. Håper virkelig sambo blir med på neste kontroll altså.
 
I dag var jeg hos jordmor! [emoji847] det var helt fantastisk. En hel time å stille spørsmål og få informasjon. Herlig.
Også lyttet vi etter hjertelyd selvom hun sa det var veldig tidlig og ikke sikkert vi hørte noe. Jeg sa at jeg kommer til å være stressa om vi ikke prøver... så vi gjorde det [emoji6] og det er jeg glad for!
Først hørte vi ikke så mye, men plutselig var det klart og tydelig! Begynte nesten å gråte [emoji38] Så flyttet hun over på andre siden og der fant hun også etterhvert hjertebank. Maskinen kunne ikke skille de, og det var så vidt den registrerte hastigheten. Men de var så langt fra hverandre på magen at både hun og jeg var sikre på at dette var to separate hjerteslag. Jeg er SÅÅÅÅ lykkelig! Det gjorde dagen min og nå føler jeg meg tryggere. Ble også sendt søknad til Ahus, og hun ringte og de sa jeg antagelig får ul i uke 14-15 for å bekrefte hva slags tvillingsvangerskap det er [emoji6]
Juhhuu!!! [emoji847][emoji176][emoji176]
Nå er beibissene mye mer virkelige for min del. Håper virkelig sambo blir med på neste kontroll altså.
Så herlig kjære du[emoji173] [emoji173] [emoji173] Nyt det og ta vare på deg selv[emoji8] Digg med jordmor som tar seg god tid[emoji173]
 
I dag var jeg hos jordmor! [emoji847] det var helt fantastisk. En hel time å stille spørsmål og få informasjon. Herlig.
Også lyttet vi etter hjertelyd selvom hun sa det var veldig tidlig og ikke sikkert vi hørte noe. Jeg sa at jeg kommer til å være stressa om vi ikke prøver... så vi gjorde det [emoji6] og det er jeg glad for!
Først hørte vi ikke så mye, men plutselig var det klart og tydelig! Begynte nesten å gråte [emoji38] Så flyttet hun over på andre siden og der fant hun også etterhvert hjertebank. Maskinen kunne ikke skille de, og det var så vidt den registrerte hastigheten. Men de var så langt fra hverandre på magen at både hun og jeg var sikre på at dette var to separate hjerteslag. Jeg er SÅÅÅÅ lykkelig! Det gjorde dagen min og nå føler jeg meg tryggere. Ble også sendt søknad til Ahus, og hun ringte og de sa jeg antagelig får ul i uke 14-15 for å bekrefte hva slags tvillingsvangerskap det er [emoji6]
Juhhuu!!! [emoji847][emoji176][emoji176]
Nå er beibissene mye mer virkelige for min del. Håper virkelig sambo blir med på neste kontroll altså.

I hormontåka her så felte jeg en liten gledeståre for deg nettopp <3 Dette er så vakker lesning og dette har du så inderlig fortjent å oppleve! Kunne ikke vært mer glad på dine vegne! :joyful:
 
Så herlig kjære du[emoji173] [emoji173] [emoji173] Nyt det og ta vare på deg selv[emoji8] Digg med jordmor som tar seg god tid[emoji173]

Helt fantstisk [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Takk! [emoji3] Ja, det var helt fantastisk. Hun var så flink og brydde seg skikkelig.
Bare synd hun skal slutte... men nå fikk jeg en god start endelig [emoji4]
 
To små lokomotiver som raser av gårde inni magen din :Heartred (jeg syns babyhjerter høres ut som et tog som kjører forbi :D )

Krysser fingrene for at det er så risikofritt tvilingssvangerskap som mulig. Er vel høyst sannsynligvis to fostersekker og morkaker, ikke noe deling på gang for de?
 
Nydelig! Er du 11 uker allerede??

Ja! Tenk det! [emoji1] Mine utregninger er 10+5, men hennes utregning var 11+0. Ganske nærme da [emoji6]
Bare en uke til uke 12 nå, så kan vi si det til hele verden! [emoji12]
 
I hormontåka her så felte jeg en liten gledeståre for deg nettopp <3 Dette er så vakker lesning og dette har du så inderlig fortjent å oppleve! Kunne ikke vært mer glad på dine vegne! :joyful:

Awwww!!!!! [emoji8] Du er SÅÅÅÅ god!!! [emoji176]
Tusen tusen takk! Jeg er nok det lykkeligste menneske på jord akkurat nå [emoji6]
Men vettu, nå sender jeg deg alt babystøv jeg har til overs, for du fortjener så sykt å få oppleve ultralyd og jordmor og hjertebank snart du også!!! [emoji92]
 
Awwww!!!!! [emoji8] Du er SÅÅÅÅ god!!! [emoji176]
Tusen tusen takk! Jeg er nok det lykkeligste menneske på jord akkurat nå [emoji6]
Men vettu, nå sender jeg deg alt babystøv jeg har til overs, for du fortjener så sykt å få oppleve ultralyd og jordmor og hjertebank snart du også!!! [emoji92]

Du er god du Bubbly <3 Takk for babystøv, jeg suger det til meg vettu
cokesmilie_red.gif
 
I hormontåka her så felte jeg en liten gledeståre for deg nettopp <3 Dette er så vakker lesning og dette har du så inderlig fortjent å oppleve! Kunne ikke vært mer glad på dine vegne! :joyful:

Kom en tårer eller ti her også :p
Fantastisk lesning og er så glad på dine vegne :happy:
 
Kom en tårer eller ti her også :p
Fantastisk lesning og er så glad på dine vegne :happy:

Awwww.... dere er såååå søte med meg [emoji8] Tusen takk LizRachel [emoji171][emoji92]
 
For en herlig opplevelse, Bubbly! Det var nok veldig godt å få den bekreftelsen, det vet jeg nemlig alt om. Blir spennende å høre om den neste ultralyden din også, kanskje de da kan se hva kjønnene er? ❤️❤️
 
Ååå :Heartred Det her er verdens herligste dagbok å snoke i! ;):D:Heartred
Tenk, to små vakringer som vokser og koser seg i mammas mage :Heartred
 
For en herlig opplevelse, Bubbly! Det var nok veldig godt å få den bekreftelsen, det vet jeg nemlig alt om. Blir spennende å høre om den neste ultralyden din også, kanskje de da kan se hva kjønnene er? [emoji173]️[emoji173]️

Ja, Shit! [emoji3] Det tenkte jeg ikke på engang! De kan vel se noe allerede i uke 12, så i uke 14-15 bør det vel være godt mulig vi får vite kjønnene. Håper sånn på en av hver altså [emoji6] Hadde vært kos. Nå er det bare å ta tiden til hjelp og sjekke postkassa hver dag [emoji847]
 
Back
Topp