Bubblys dagbok

Ååå :Heartred Det her er verdens herligste dagbok å snoke i! ;):D:Heartred
Tenk, to små vakringer som vokser og koser seg i mammas mage :Heartred

Hihi [emoji6] glad du syns det!
Er ganske fornøyd med dagboka selv etter årevis med skuffelser. Men nå spiller det ikke noen rolle med ventetiden. Alt er verdt det [emoji177] Elsker barna våre mer enn noe annet allerede [emoji7][emoji92]
 
Så koselig å komme inn her å lese :) Må føles helt fantastisk å høre hjertelyd frs begge! :)
 
Herlig lesning❤️
 
Åå Bubbly! For en utrolig herlig opplevelse det må ha vært❤️❤️ Er såå glad for at du fikk høre begge hjertelydene❤️❤️ Nyt tiden fremover:happy:
 
Så koselig å komme inn her å lese :) Må føles helt fantastisk å høre hjertelyd frs begge! :)

Ååååhhh!! Så koselig [emoji7][emoji7]

Herlig lesning[emoji173]️

Åå Bubbly! For en utrolig herlig opplevelse det må ha vært[emoji173]️[emoji173]️ Er såå glad for at du fikk høre begge hjertelydene[emoji173]️[emoji173]️ Nyt tiden fremover:happy:

Takk [emoji847] Takk! [emoji8] Takk! [emoji176]
Nå har jeg begynt å senke skuldrene og bli tryggere på at dette vil gå fint!

Vi har tilogmed begynt å søke på tvillingvogner, og diskutere hvordan vi gjør med permisjon [emoji16]
 
Måtte bare inn og se hvordan det gikk her (litt hektiske dager for tida [emoji14] ), og sååå koselig med to hjertelyder på kontroll [emoji173] Hurra! Magisk!!
 
Måtte bare inn og se hvordan det gikk her (litt hektiske dager for tida [emoji14] ), og sååå koselig med to hjertelyder på kontroll [emoji173] Hurra! Magisk!!

Jo takk! [emoji16] Det går bare bra!
Altså, håper jo kvalmen gir seg snart, men jeg får i meg næring og siste uka har jeg spist både pølse og kjøttsuppe hver dag. Har så smått begynt å legge på meg litt igjen.

Er 11+2 i dag og syns de små har blitt så store!
Drømte mye rart i natt. Både at jeg kunne kjenne de små i magen min, at vi hadde fått barn som vi koste med, om hester jeg måtte føre gjennom ganger (har drømt mye om hester altså! Og jeg er ikke ett hestemenneske) og plukke opp ting. Helt Weird.... [emoji15]
Men tar det som ett godt tegn! Crazy dreams=gravid [emoji6]

Hvordan er det med dere og den lille nå da? [emoji4]
 
Er så herlig å lese i dagboka di for tiden!
Tenk alt det strevet, den uendelig lange vegen og nå skal du ha TO bebiser Bubbly!!!!

Er så fortjent! Hele din verden som du kjenner den vil forandre seg! Det blir blodslit og tårer, krampelatter, hjertesukk og det nye varme mammahjertet som vokser i takt med de små! Og alle følelsene er herlige og voldsomme og overveldende. Alt på en gang.

Et nytt liv og nye store gleder som vi aldri kunne vært foruten, og det er da man ser at vegen var verdt det selv om den var tøff og at endelig så kan man se

Fremover :Heartbigred
 
Er så herlig å lese i dagboka di for tiden!
Tenk alt det strevet, den uendelig lange vegen og nå skal du ha TO bebiser Bubbly!!!!

Er så fortjent! Hele din verden som du kjenner den vil forandre seg! Det blir blodslit og tårer, krampelatter, hjertesukk og det nye varme mammahjertet som vokser i takt med de små! Og alle følelsene er herlige og voldsomme og overveldende. Alt på en gang.

Et nytt liv og nye store gleder som vi aldri kunne vært foruten, og det er da man ser at vegen var verdt det selv om den var tøff og at endelig så kan man se

Fremover :Heartbigred

Awwww..... ble tårevåt i øynene av den nydelige kommentaren din. Alt strevet er absolutt verdt det, og jeg elsker disse to små så vanvittig mye allerede, selvom jeg ikke kan kjenne dem enda engang. Dagene går med på å drømme om fremtiden, hvordan vi skal gjøre med innredning, vogn osv, men mest av alt alle de herlige stundene vi kommer til å ha som familie. Turer i skog og mark, teltturer, badeland, ferier til både Nord-Norge og utlandet. Men også hverdagen på lekeplassen, bading i balje på terrassen i solskinn, kosestund med Barne-TV og masse lek og morro. Det føles fortsatt så fjernt, men for hver dag som går nærmer vi oss denne herlige fremtiden vår. Og jeg gleder meg så vanvittig mye [emoji171]
 
Ja! Tenk det! [emoji1] Mine utregninger er 10+5, men hennes utregning var 11+0. Ganske nærme da [emoji6]
Bare en uke til uke 12 nå, så kan vi si det til hele verden! [emoji12]

Herlighet! :) Er du 11 uker allerede? Skal si tiden går fort! Så fantastisk det må ha vært å høre hjerteslag da, Bubbly [emoji173] Jeg er så sykt glad på dine vegne :) skjønner godt at du føler deg som verdens lykkeligste [emoji4] Det må være en god følelse det :) Håper kvalmen gir seg snart [emoji4]
 
Jo takk! [emoji16] Det går bare bra!
Altså, håper jo kvalmen gir seg snart, men jeg får i meg næring og siste uka har jeg spist både pølse og kjøttsuppe hver dag. Har så smått begynt å legge på meg litt igjen.

Er 11+2 i dag og syns de små har blitt så store!
Drømte mye rart i natt. Både at jeg kunne kjenne de små i magen min, at vi hadde fått barn som vi koste med, om hester jeg måtte føre gjennom ganger (har drømt mye om hester altså! Og jeg er ikke ett hestemenneske) og plukke opp ting. Helt Weird.... [emoji15]
Men tar det som ett godt tegn! Crazy dreams=gravid [emoji6]

Hvordan er det med dere og den lille nå da? [emoji4]

Så godt å høre at alt står bra til til tross for kvalmen :) Får håpe den er på vei til å gi seg nå som du straks er 12 uker på vei! Herlige drømmer [emoji23] Gravidhjernen er crazy!

Det går veldig bra her hvis man ser bort ifra ammetrøbbelet [emoji14] Koser meg veldig med å tilbringe dagene mine med min lille blidfis [emoji173] Tenk at du skal få oppleve det samme i dobbel forstand!! :D Det er så mindblowing [emoji7]
 
Herremin du er jo snart uke 12!!! Åh så herlig tid du har i vente [emoji7]godt når man bikker de tolv ukene, for da følte jeg meg mye tryggere! Og det er bare få dager til! Anser deg som trygg nok jeg altså [emoji7]
 
Herlighet! :) Er du 11 uker allerede? Skal si tiden går fort! Så fantastisk det må ha vært å høre hjerteslag da, Bubbly [emoji173] Jeg er så sykt glad på dine vegne :) skjønner godt at du føler deg som verdens lykkeligste [emoji4] Det må være en god følelse det :) Håper kvalmen gir seg snart [emoji4]

12 uker i morgen! [emoji28]
Nå har jeg bare lyst å høre hjerteslag igjen. Skal til fastlegen om en uke og håper hun har sånn maskin for å lytte [emoji1374][emoji16]
Kvalmen er ikke bedre... så håper å få noe hjelp hos fastlegen når jeg er der. Men jeg overlever og får i meg næring. Har bare veldig lite energi.
Er utrolig lykkelig da [emoji5][emoji171]
 
Så godt å høre at alt står bra til til tross for kvalmen :) Får håpe den er på vei til å gi seg nå som du straks er 12 uker på vei! Herlige drømmer [emoji23] Gravidhjernen er crazy!

Det går veldig bra her hvis man ser bort ifra ammetrøbbelet [emoji14] Koser meg veldig med å tilbringe dagene mine med min lille blidfis [emoji173] Tenk at du skal få oppleve det samme i dobbel forstand!! :D Det er så mindblowing [emoji7]

Jeg drømmer så sykt mye rart nå. I går natt drømte jeg først at vi fikk to jentebabyer. Senere hadde vi plutselig to tenåringsgutter [emoji15] Blir jo helt koko! Og i natt drømte jeg at vi var i selskap og jeg spiste TRE store porsjoner med Biff, bernaisesaus og ovnsbakte poteter [emoji38] for en lykke! Litt sulten ja.

Synd du har sånn problemer med å amme. Håper dere finner ut av det, og i verste fall så går det vel fint med morsmelkerstatning?
Syns du er sååå heldig som har den lille hos deg nå og dere kan kose og pludre og bare nyte småbarnslivet! [emoji4] Det føles så fjernt for meg, men er jo bare knappe 6 mnd igjen! [emoji847]
 
Herremin du er jo snart uke 12!!! Åh så herlig tid du har i vente [emoji7]godt når man bikker de tolv ukene, for da følte jeg meg mye tryggere! Og det er bare få dager til! Anser deg som trygg nok jeg altså [emoji7]

Ja, nå føler jeg meg rimelig trygg, selvom jeg vet det er litt ekstra skummelt med tvillinger. Men begynner å føle at disse to var "meant to be" [emoji4] Skal karre meg til jobben i morgen eller fredag og avsløre nyheten. En kollega som vet sier de andre begynner å bli veldig bekymret for meg, pga sykemeldingen, så de skal få vite sannheten nå [emoji6] Det blir gøy!!
 
12 uker i morgen og det er fortsatt helt uvirkelig! [emoji2] Puppene er ikke ømme, og magen har ikke vokst. Bortsett fra kvalmen, føler jeg meg egentlig ikke gravid. Men likevel koser jeg med magen og snakker med de små hver kveld [emoji4] Det er så kos å vite at de er der og vokser. Tenk 6 cm lange i morgen! [emoji2] Er sååå stolt av dem jeg! [emoji16]

Jeg har veldig lite energi om dagen og orker ikke kommentere så mye her inne. Men jeg leser det meste og heier på alle som venter på, stimulerer, snart blir og har blitt gravide! [emoji847][emoji176]
Syns det er MYE gledelig lesning om dagen! Helt fantastisk! Nå syns jeg hele assistert-gjengen skal gå rett inn på termin-klubbene [emoji4][emoji1374]
Er så glad i dere alle sammen, og all støtten jeg har fått og fremdeles får. Dere er helt supre hele gjengen! Nei, nå blir jeg følsom... og "hormonella gravida" kommer frem igjen. Begynte å hylgrine i armene til sambo da han kom hjem idag. Av tåpelige ting. Blir så fort følsom... [emoji15]
Uansett! Super duper glad i dere alle sammen! [emoji176][emoji322]
 
Gratulerer med 12 uker(vet det er i morgen, men lell)❤️❤️ Blir moro å fortelle på jobb:)
 
Hurra for 12 uker i mårra[emoji7] [emoji177] Fantastisk kjære du, håper formen blir litt bedre snart også[emoji173] [emoji173] [emoji8]

Blir gøy å fortelle nyheten på jobb[emoji7]
 
Back
Topp