Bubblys dagbok - dobbel glede

Bra du får god oppfølging når bt er litt stigende[emoji108][emoji4] Håper forkjølelsen slipper taket snart også[emoji2][emoji173]

Nå er det ikke lenge igjen til du får hilse på jentene[emoji7][emoji7] Spennende uker framover nå[emoji173][emoji173] Nydelige magen[emoji7]
 
Aiai, skjønner godt at JM henger i med flere kontroller med protein og økt blodtrykk. Men veldig godt at du får masse oppfølging!

Nå håper jeg du blir frisk snart! Det får da være grenser! :eek: Du skal jo ikke hoste ut jentene heller ;)

Ja! Og jeg er jo pissredd for svangerskapsforgiftning, så er veldig veldig glad for at hun følger opp altså.
Føles ut som jeg skal hoste ut jentene av og til [emoji28] Men foreløpig bare en liten skvett [emoji97] som kommer heldigvis [emoji85]
 
Bra du får god oppfølging når bt er litt stigende[emoji108][emoji4] Håper forkjølelsen slipper taket snart også[emoji2][emoji173]

Nå er det ikke lenge igjen til du får hilse på jentene[emoji7][emoji7] Spennende uker framover nå[emoji173][emoji173] Nydelige magen[emoji7]

Ja! Nå føles det plutselig mye nærmere enn noensinne! [emoji3] Men vi har ikke stellebord enda [emoji85] Vi mangler masse!! Wæææ!!!

Syns det er skummelt med det blodtrykket og hevelsene i føttene (det er ødem helt opp til korsryggen), men jeg føler meg veldig trygg likevel [emoji5] pga fantastisk jordmor!
 
Ja! Nå føles det plutselig mye nærmere enn noensinne! [emoji3] Men vi har ikke stellebord enda [emoji85] Vi mangler masse!! Wæææ!!!

Syns det er skummelt med det blodtrykket og hevelsene i føttene (det er ødem helt opp til korsryggen), men jeg føler meg veldig trygg likevel [emoji5] pga fantastisk jordmor!
Hehe så lenge dere har seng, bleier og litt klær så kan det meste heldigvis skaffes relativt kjapt[emoji106][emoji106] Heeelt klar blir vi nok aldri uansett[emoji173][emoji1]

Risikoen for svangerskapsforgiftning er jo der, så bra de følger nøye med[emoji173] Heldigvis er det gode rutiner når det kommer til dette så det skal gå fint kjære du[emoji173] Men skjønner godt du er stressa[emoji4] Viktig å roe ned og kjenne etter på hva kroppen sier nå, og er du usikker så ring føden/legevakt/jordmor en gang for mye enn en gang for lite[emoji4][emoji106]

Mye ødem og vann her også , men her er bt og urin fortsatt perfekt[emoji106] Men jeg og lege følger nøye med fordi[emoji4]
 
Ja! Og jeg er jo pissredd for svangerskapsforgiftning, så er veldig veldig glad for at hun følger opp altså.
Føles ut som jeg skal hoste ut jentene av og til [emoji28] Men foreløpig bare en liten skvett [emoji97] som kommer heldigvis [emoji85]

Er man mer utsatt for forgiftning med twins egentlig, vet du?
 
Oi oi oi, du blir snart mamma, du!! [emoji33][emoji33][emoji33] Men ja, de må bare holde seg inne enda litt til. Men fy søren, det nærmer seg! Og jeg elsker magen din ass! [emoji7] Fortsatt god bedring! [emoji173]️
 
God bedring ❤️❤️
 
Så nydelig mage, fikk tårer i øynene jeg nå - de er jo snart her! [emoji173] Godt du blir tatt godt vare på. Jeg håper du snart blir frisk også. [emoji4]
 
Hehe så lenge dere har seng, bleier og litt klær så kan det meste heldigvis skaffes relativt kjapt[emoji106][emoji106] Heeelt klar blir vi nok aldri uansett[emoji173][emoji1]

Risikoen for svangerskapsforgiftning er jo der, så bra de følger nøye med[emoji173] Heldigvis er det gode rutiner når det kommer til dette så det skal gå fint kjære du[emoji173] Men skjønner godt du er stressa[emoji4] Viktig å roe ned og kjenne etter på hva kroppen sier nå, og er du usikker så ring føden/legevakt/jordmor en gang for mye enn en gang for lite[emoji4][emoji106]

Mye ødem og vann her også , men her er bt og urin fortsatt perfekt[emoji106] Men jeg og lege følger nøye med fordi[emoji4]

Ja, senger, bleier og klær er på plass [emoji6] Så det er ikke krise. Men har liksom en liten liste igjen jeg føler vi burde ha på plass. Men altså, hvis de blir født for tidlig så blir det jo litt tid på sykehus, og dermed tid for far til å kjøpe inn det siste.

Har allerede ringt føden en gang pga hovent bein og endte opp med en natt på sykehus for å utelukke blodpropp, så terskelen min og sykehusets er heldigvis lav. Har forstått det kan bli veldig alvorlig og gå fort med sv. forgiftning, men jeg vet hva slags tegn jeg skal følge med på så da slapper jeg av litt mer [emoji5]


Bra dere også følger nøye med på bt og urin. Jeg er så glad for den svangerskapsomsorgen vi har i Norge altså! Håper ikke vannet i kroppen plager deg altfor mye enda....
 
Oi oi oi, du blir snart mamma, du!! [emoji33][emoji33][emoji33] Men ja, de må bare holde seg inne enda litt til. Men fy søren, det nærmer seg! Og jeg elsker magen din ass! [emoji7] Fortsatt god bedring! [emoji173]️

Ja, Shit! Nærmer seg med stormskritt! [emoji43]
Tenk at jeg snart blir mamma [emoji16][emoji176] Største drømmen i hele livet mitt. Gleder meg sånn til de er ute og vi kommer inn i en slags hverdag.
Takk for at du liker magen min [emoji6] Jeg syns den er stor nok nå [emoji28]
 
Så nydelig mage, fikk tårer i øynene jeg nå - de er jo snart her! [emoji173] Godt du blir tatt godt vare på. Jeg håper du snart blir frisk også. [emoji4]

Awwww..... Ja, nå har denne reisen vært lang og du har jo vært med hele veien på en måte, helt siden vi startet å prøve for ca 4(?) år siden. Er så glad for at det lykkes for mange av oss på assistert [emoji176]
 
Nydelig magen! Spennende tider i møte, godt du blir ivaretatt :Heartred
 
Awwww..... Ja, nå har denne reisen vært lang og du har jo vært med hele veien på en måte, helt siden vi startet å prøve for ca 4(?) år siden. Er så glad for at det lykkes for mange av oss på assistert [emoji176]

Ja, begynte på BV våren 2013, så har jo fulgt deg i all evighet nå føles det som. [emoji23] (Vi opprettet profil her inne nesten samtidig ser jeg når jeg sjekket nå. [emoji14]) Så jeg synes virkelig det er på tide at du kommer i mål du og. Og nå som det bare er snakk om uker så merker jeg at det er veldig spennende og rørende å følge innspurten din. [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Ja, begynte på BV våren 2013, så har jo fulgt deg i all evighet nå føles det som. [emoji23] (Vi opprettet profil her inne nesten samtidig ser jeg når jeg sjekket nå. [emoji14]) Så jeg synes virkelig det er på tide at du kommer i mål du og. Og nå som det bare er snakk om uker så merker jeg at det er veldig spennende og rørende å følge innspurten din. [emoji173][emoji173][emoji173]

Ja, tenk vi har fulgt hverandre fra start [emoji3] og nå sitter vi med premie i fanget snart begge to [emoji847][emoji176]
Jeg er så spent på hvordan ukene fremover blir. Sliter med søvnen og har mens-murringer as we speak. Har en følelse av at det ikke er lenge igjen nå.... selvom jeg skulle ønske jeg kunne surfe sterk og frisk gjennom de neste ukene med jentene i magen. Vi får se hva som skjer. Jeg er hvertfall trygg på at jentene kommer til å komme godt og trygt ut av dette uansett når og hvordan fødselen blir [emoji5]
 
Du får før meg du, det er jeg sikker på!:wacky: Men godt at du blir fulgt nøye opp, man skal ikke tulle med signalene kroppen gir! Håper selvfølgelig at du får noen uker til med jentene i magen, for å bo på sykehuset må bli kjedelig, men om de vil ut, så vil de jo ut:happy: Masse god bedring enn så lenge i hvert fall!❤️ Følger spent med!
 
Du får før meg du, det er jeg sikker på!:wacky: Men godt at du blir fulgt nøye opp, man skal ikke tulle med signalene kroppen gir! Håper selvfølgelig at du får noen uker til med jentene i magen, for å bo på sykehuset må bli kjedelig, men om de vil ut, så vil de jo ut:happy: Masse god bedring enn så lenge i hvert fall![emoji173]️ Følger spent med!

Ja det kan godt være at jeg gjør! [emoji85] Så nå nærmer det seg for oss begge. Tenk om vi føder samme dag? [emoji3]
 
Back
Topp