Bubblys dagbok - dobbel glede

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Assistert-jentene
Hei alle :happy:
Jeg har tidligere hatt dagbok på assistert befruktning, men nå tørr jeg endelig å ta steget over hit og vil fortsette reisen vår inne i desember- forumet.

Det har vært en lang reise for oss, og vi er så lykkelige over å endelig være gravide. Vi ble tilslutt gravide etter 8 prøverørsforsøk, og ble til vår store glede og overraskelse velsignet med TO små mirakler.

Termin er 12. desember men regner med at de kommer noen uker tidligere. Skal knipe igjen så lenge jeg kan.
Har vært plaget med mye kvalme, men nå i uke 15-16 har det begynt å bli bedre heldigvis. Magen er ikke så stor enda, men den har kommet frem, og jeg tipper den popper ut fort nok.

Var til svangerskapskontroll i dag og fikk høre begge hjertene banke i perfekt takt på 150 s/m.
 
Magen i dag, 16 uker på vei.
Kulen har kommet litt frem [emoji847]

9e50ca46f9d684eab2fb9816d8368165.jpg
 
Så herlig og endelig være gravid etter en SÅ lang reise, også med to små [emoji173]️

Takk! Kan nesten ikke forstå at vi skal være så heldige [emoji847][emoji176]
 
Grattis med dagbok her inne ✌
Og for en herlig liten babybump du har fått ❤️
Gleder meg masse til å følge med her de kommende månedene :joyful:
For en fantastisk jul det skal bli i år ✨
 
Grattis med dagbok her inne [emoji111]
Og for en herlig liten babybump du har fått [emoji173]️
Gleder meg masse til å følge med her de kommende månedene :joyful:
For en fantastisk jul det skal bli i år [emoji92]

Tusen takk snuppsi!! [emoji8]
Tok litt tid før jeg tok steget, men nå føler jeg meg rimelig trygg [emoji6]
Liker å følge deg også! Herlig at så mange fra assistert endelig har blitt gravide altså [emoji171]
 
Gleder meg til å følge deg fremover :) Herlig med babybump Har dere begynt å tenke på slike praktiske ting som soving og slikt? Begynne med en seng, to senger eller andre løsninger? Bruker mye tid på det om dagen jeg :p klarer liksom ikke helt bestemme meg for hvordan jeg vil gjøre det i starten. Men har jo enn så lenge god tid da :)
 
Åååh, så koselig å se deg her Bubbly!!! Og med to små hjerteknusere i magen ❤ Gratulerer så mye, gleder meg til å følge deg fremover!
 
Hurra for dagbok her inne[emoji173][emoji173][emoji173] Gleder meg til å følge alle milepæler framover[emoji9]
 
Gratulerer med ny dagbok, Bubbly! Deilig med blanke ark og kunne fylle den med glede❤️ Blir moro å følge reisen deres til smårollingene :)
 
Gleder meg til å følge deg fremover :) Herlig med babybump Har dere begynt å tenke på slike praktiske ting som soving og slikt? Begynne med en seng, to senger eller andre løsninger? Bruker mye tid på det om dagen jeg :p klarer liksom ikke helt bestemme meg for hvordan jeg vil gjøre det i starten. Men har jo enn så lenge god tid da :)

Takk! Gøy at vi ligger så likt i terrenget med tvillinger begge to!
Du, jeg har hørt at det er superviktig å prøve å synkronisere dem så fort som mulig (hvis det er mulig), leste også i tvillingboka at de kan sove bedre sammen siden de er vant med hverandre og sover bedre når en annen er i nærheten. Men det kommer jo også helt ann på personlighetene.
Jeg er like lost som deg egentlig på innkjøpt, har ikke kjøpt noe og klarer heller ikke bestemme meg helt... De må vel ha hver sin seng etterhvert, så kanskje like greit å kjøpe to i slengen selvom de sover i samme til å begynne med?
Vi har god tid fortsatt [emoji6] men tenker å begynne å snoke i babybutikkene etter OUL. Vi får se. Tror jeg må lage en liste over ting vi trenger først. Også er det sikker masse vi ikke vet vi trenger enda [emoji12]
 
Åååh, så koselig å se deg her Bubbly!!! Og med to små hjerteknusere i magen [emoji173] Gratulerer så mye, gleder meg til å følge deg fremover!

Hurra for dagbok her inne[emoji173][emoji173][emoji173] Gleder meg til å følge alle milepæler framover[emoji9]

Gratulerer med ny dagbok, Bubbly! Deilig med blanke ark og kunne fylle den med glede[emoji173]️ Blir moro å følge reisen deres til smårollingene :)

Tusen takk for at dere vil følge! [emoji8]
Blir gøy å skrive etterhvert som det skjer ting, første spark, OUL, kjønn osv..... [emoji847] GLEDER MEG!!! [emoji1]
 
Når er OUL? Har de sagt noe om kjønn ?:happy:
 
Husker jeg feil eller var det jenter ?
 
Takk! Gøy at vi ligger så likt i terrenget med tvillinger begge to!
Du, jeg har hørt at det er superviktig å prøve å synkronisere dem så fort som mulig (hvis det er mulig), leste også i tvillingboka at de kan sove bedre sammen siden de er vant med hverandre og sover bedre når en annen er i nærheten. Men det kommer jo også helt ann på personlighetene.
Jeg er like lost som deg egentlig på innkjøpt, har ikke kjøpt noe og klarer heller ikke bestemme meg helt... De må vel ha hver sin seng etterhvert, så kanskje like greit å kjøpe to i slengen selvom de sover i samme til å begynne med?
Vi har god tid fortsatt [emoji6] men tenker å begynne å snoke i babybutikkene etter OUL. Vi får se. Tror jeg må lage en liste over ting vi trenger først. Også er det sikker masse vi ikke vet vi trenger enda [emoji12]
Jeg har jo en veldig plan om å amme dem, så å få dem synkronisert så langt det går er absolutt en plan ;) så får vi se hvordan det går Jeg har vurdert litt om jeg skal bruke lekegrinda etter storebror som seng til de er så store at de vekker hverandre. Men vi må jo som du også sier etterhvert ha to senger. Vi har allerede vært å kikket litt i butikker på vogn og bilstoler. Rett og slett for å få litt oversikt over pris på det forskjellige. Har på en måte en litt annen ro over innkjøp og slikt denne gang, enn første gang. Nå vet jeg jo litt hva vi hadde brukt for og ikke den gang. Har kvittet meg med veldig mye etter storebror, så det eneste vi enda har er lekegrind og ei leander vugge.
 
Når er OUL? Har de sagt noe om kjønn ?:happy:

Husker jeg feil eller var det jenter ?

OUL 19. Juli, så nå nærmer det seg endelig! Har reist på ferie og skal ikke hjem igjen før ultralyden. Tipper tida går litt fortere nå fremover.
Fikk ikke vite kjønn på TUL, men kanskje det blir to jenter [emoji6][emoji780] Hadde vært kos det [emoji176]
Vi må bare smøre oss med tålmodighet [emoji5]
 
Back
Topp