Bubblys dagbok - dobbel glede

Takk for at du spør. Har ikke fått oppdatert her etter en lang og slitsom helg.

Lørdag merket jeg plutselig at høyre fot var veldig hoven. Jeg tenkte blodpropp (hadde droppet blodfortynnende i to dager), eller svangerskapsforgiftning. Ringte føden og de ba meg dra på legevakta. Legevakta sendte meg til akutten på ahus hvor de tok masse blodprøver, blodtrykk osv... Jeg fortalte om neseblødningene og at jeg ikke hadde tatt fragmin på noen dager.
Lang historie kort: Ble sendt til øre-nese-hals hvor de brant igjen såret i nesa. Ble sendt til ultralyd av benet hvor de konstanterte at det ikke var blodpropp i det hovne beinet og ble til slutt lagt inn til observasjon over natta. Oppi det hele var jeg jo potte-tett og hosta opp gult slim hele tida. Etter ett par timers søvn våknet jeg av hoste og merket at øynene var klistret sammen. Det kom ut gul guffe og jeg spurte sykepleierne hva jeg skulle gjøre. Da hadde jeg fått øyebetennelse ‍♀️ som er skikkelig smittsomt, så da var det vask og rensing med sterilt utstyr. Klarte å sove noen timer til før jeg hosta masse og begynte å blø neseblod igjen [emoji31] Ble tatt opp til Ø-N-H igjen der ny lege konstanterte at dette var ett annet mindre sår (ikke samme som hadde blitt svidd), så ble stappet full av noe slags kompresjonspapir for å stanse blødningen.
Da var klokka plutselig 6 og vi skulle ta nye blodprøver. Legen kom i 10 tida og sa de ikke var bekymret for blodpropp eller sv.forgiftning heldigvis. Så jeg kunne få reise hjem. Da var jeg så sliten etter sykehusoppholdet at dagen i går gikk med til å bare slappe av på sofaen og spise halstabletter... Puh [emoji52]
I natt sov jeg heldigvis bedre. Foten er fortsatt hoven, så skal kjøpe kompresjonstrømper, og er fortsatt forkjøla. Men føler meg faktisk litt bedre etter noen flere timers søvn. Øynene renner ikke like mye gul guffe men halsen og hosten er like vond. Mistenker også en lett ørebetennelse på venstre øret. Kommer vel av at jeg ikke får lov å snyte nesa (pga fare for neseblødning) og da tetter alt seg til lenger opp også.

Såååååå...... det var DEN helgen.... [emoji28]

Uansett veldig glad for at alt står bra til med jentene i magen. De ble aldri sjekket, men det er så mye liv inni der at jeg er ikke bekymret for dem [emoji5][emoji176]
Uff da! Det var litt av en helg:( Godt at du er på bedringens vei nå og at jentene har det bra. Pass godt på deg selv[emoji171]
 
Så kjedelig at formen er så dårlig og at helgen ble så actionfylt :( Håper du blir raskt bra igjen ❤️ Jeg la merke til at det var litt stillere fra deg, bra det ikke var noen fødsel på gang enda :)
 
Uff da! Det var litt av en helg:( Godt at du er på bedringens vei nå og at jentene har det bra. Pass godt på deg selv[emoji171]

Det skal jeg gjøre, absolutt. Og sambo tar veldig godt vare på meg. Så jeg er i de beste hender [emoji170][emoji92]
 
Så kjedelig at formen er så dårlig og at helgen ble så actionfylt :( Håper du blir raskt bra igjen [emoji173]️ Jeg la merke til at det var litt stillere fra deg, bra det ikke var noen fødsel på gang enda :)

Ja, drit kjip helg... hadde bursdag også, men den havnet litt i andre rekke [emoji28]
Jeg innbiller meg at jeg begynner å bli frisk nå, og håper det stemmer.
Heldigvis ingen fødsel på gang! Har ikke engang hatt vondt/trykk i magen denne helgen, og da har jeg følt meg enda tryggere med tanke på de små. Tror de koser seg skikkelig inni magehuset jeg, selvom jeg hoster så jeg rister stadig vekk [emoji1] Men de tar igjen med spark i ribbeina, så det går bra.
Skal legge ut ett magebilde [emoji6][emoji92]
 
Bildet er fra i dag 31+5, så tok det 5 dager for seint... men bedre sent enn aldri [emoji5]
Begynner å bli rimelig svær nå
69371f6a2223e78ad81daedf00c1390e.jpg
 
Også fikk jeg disse vidunderlige figurene i bursdagspresang.
Syns de er sååååå søte [emoji847][emoji176][emoji92]
35e14a98c7fc01284e4f863f34aab0b7.heic
 
Bildet er fra i dag 31+5, så tok det 5 dager for seint... men bedre sent enn aldri [emoji5]
Begynner å bli rimelig svær nå
69371f6a2223e78ad81daedf00c1390e.jpg
GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN PÅ ETTERSKUDD![emoji4] Kjedelig å tilbringe bursdagen på sykehuset da! Men kanskje feire litt denne uka?[emoji4]

Og magen blir bare finere og finere[emoji7]
Kjempefine figurer![emoji171]
 
GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN PÅ ETTERSKUDD![emoji4] Kjedelig å tilbringe bursdagen på sykehuset da! Men kanskje feire litt denne uka?[emoji4]

Og magen blir bare finere og finere[emoji7]
Kjempefine figurer![emoji171]

Tusen takk! [emoji1] Spørs om jeg orker noe særlig bursdagsfeiring i nærmeste fremtid, men det går bra. Gleder meg desto mer til å bli vekket av to nydelige jenter (og sambo) med kake og lys på senga neste år. Det ser jeg virkelig frem til.
Tusen tusen takk! [emoji176] Er så stolt av den magen og blir fortsatt like fascinert av å kjenne liv inni der. Nå kan jeg kjenne det jeg tror er hoder og rumper(rygg?) inni der. Og små føtter eller hender som stadig hilser på [emoji847]
 
Tusen takk! [emoji1] Spørs om jeg orker noe særlig bursdagsfeiring i nærmeste fremtid, men det går bra. Gleder meg desto mer til å bli vekket av to nydelige jenter (og sambo) med kake og lys på senga neste år. Det ser jeg virkelig frem til.
Tusen tusen takk! [emoji176] Er så stolt av den magen og blir fortsatt like fascinert av å kjenne liv inni der. Nå kan jeg kjenne det jeg tror er hoder og rumper(rygg?) inni der. Og små føtter eller hender som stadig hilser på [emoji847]

Hehe, skjønner du ikke orker skikkelig fest[emoji23]Det holder med en kake og pakke fra samboer vettu hihi [emoji56]

Neste år blir stas! Det gleder jeg meg til også[emoji171]
Jeg har i det siste dagene kjent litt leamus/svak spark og synes det er helt fantastisk og uvirkelig! Så gleder meg til jeg kjenner skikkelige spark jeg også!
 
Huff, for en helg du har hatt! :eek: du må ha riktig god bedring, og gratulerer med dagen på etterskudd :Heartred
 
Huff! Neimen ikke bare bare å være kjempegravid og sylte forkjøla på en gang. :(
Ønsker deg fortsatt god bedring, Gratulerer med dagen :talk017
og FOR en nydelig mage du har! :dummy1::dummy1::Heartred
 
Huff da, litt av ei helg[emoji53][emoji26]Masse masse god bedring kjære du[emoji173] Og gratulerer med dagen på etterskudd[emoji173][emoji9]
 
Hehe, skjønner du ikke orker skikkelig fest[emoji23]Det holder med en kake og pakke fra samboer vettu hihi [emoji56]

Neste år blir stas! Det gleder jeg meg til også[emoji171]
Jeg har i det siste dagene kjent litt leamus/svak spark og synes det er helt fantastisk og uvirkelig! Så gleder meg til jeg kjenner skikkelige spark jeg også!

Fikk gave av sambo i går. Jeg klarte ikke ønske meg noe, så da ble det klær til jentene istedet. Jeg ble veldig glad for det da [emoji1] Også skal jeg få en tur-bukse når kroppen min er normal igjen og vi finner riktig størrelse.
Kake hadde vært noe! [emoji39] Spiste sjokolade og is da, så ble litt kos til tross for sjukdommen.

Det er bare å glede seg til å kjenne de sparkene altså. Helt merkelig hvordan det bare blir bedre og bedre å kjenne liv inni der [emoji16]
 
Huff, for en helg du har hatt! :eek: du må ha riktig god bedring, og gratulerer med dagen på etterskudd :Heartred
Takk skal du ha Anne [emoji8]

Huff! Neimen ikke bare bare å være kjempegravid og sylte forkjøla på en gang. :(
Ønsker deg fortsatt god bedring, Gratulerer med dagen :talk017
og FOR en nydelig mage du har! :dummy1::dummy1::Heartred
Nei, det er helt vanvittig. Følte nesten jeg var døden nær der jeg lå og syntes synd på meg selv på sykehuset [emoji28] Unner ingen den følelsen...
Tuuusen takk for gode ord! [emoji8]

Huff da, litt av ei helg[emoji53][emoji26]Masse masse god bedring kjære du[emoji173] Og gratulerer med dagen på etterskudd[emoji173][emoji9]
Tusen tusen takk! [emoji847][emoji176] Ja, nå håper jeg det blir leeeenge til en ny sånn helg (eller aldri helst). Vil bare ruge og føle meg bra jeg [emoji6]
 
Fikk gave av sambo i går. Jeg klarte ikke ønske meg noe, så da ble det klær til jentene istedet. Jeg ble veldig glad for det da [emoji1] Også skal jeg få en tur-bukse når kroppen min er normal igjen og vi finner riktig størrelse.
Kake hadde vært noe! [emoji39] Spiste sjokolade og is da, så ble litt kos til tross for sjukdommen.

Det er bare å glede seg til å kjenne de sparkene altså. Helt merkelig hvordan det bare blir bedre og bedre å kjenne liv inni der [emoji16]

Klær til jentene er også veldig fint:) Godt at du har fått kosa deg litt med sjokkis! Jeg er så glad i Smash jeg hehe. Men klarer å holde meg unna i hverdagene.

Gleder meg forferdelig mye til å kjenne ordentlige sterke spark <3
 
Klær til jentene er også veldig fint:) Godt at du har fått kosa deg litt med sjokkis! Jeg er så glad i Smash jeg hehe. Men klarer å holde meg unna i hverdagene.

Gleder meg forferdelig mye til å kjenne ordentlige sterke spark <3

Jeg tenker at når man er syk kan man spise hva man vil [emoji6] Med måte da. Jeg elsker også smash!!! Men har det sjeldent i hus, kanskje en grunn til det [emoji1] Her er det risbrød-sjokolade og ben&jerrys is det går i [emoji847] Og nå med vondt i halsen lindrer det litt med lollipopp også.

Jeg pleide forresten å kjenne bevegelser/spark bedre i starten etter å ha spist noe med sukker [emoji6] spiste is hele tida da vettu [emoji1]
 
Ja, drit kjip helg... hadde bursdag også, men den havnet litt i andre rekke [emoji28]
Jeg innbiller meg at jeg begynner å bli frisk nå, og håper det stemmer.
Heldigvis ingen fødsel på gang! Har ikke engang hatt vondt/trykk i magen denne helgen, og da har jeg følt meg enda tryggere med tanke på de små. Tror de koser seg skikkelig inni magehuset jeg, selvom jeg hoster så jeg rister stadig vekk [emoji1] Men de tar igjen med spark i ribbeina, så det går bra.
Skal legge ut ett magebilde [emoji6][emoji92]

Ånei, så typisk! Gratulerer med dagen som var! :)

Så godt å høre :) Håper de koser seg der inne lengst mulig!

Så fin magen din er ❤️
 
Ånei, så typisk! Gratulerer med dagen som var! :)

Så godt å høre :) Håper de koser seg der inne lengst mulig!

Så fin magen din er [emoji173]️

Jo takk for det [emoji5] Har ett stort håp om at de blir der inne til hvertfall uke 37 [emoji1374][emoji5]
Er jo bare knappe 5-6 uker igjen [emoji43]
 
Åh herlighet for en helg du har hatt!! Stakkar, du har lov å synes synd ideg selv da! Gratulerer så mye med dagen på etterskudd!! Godt at samboer tar godt vare på deg og at jentene er aktive:Heartred:Heartpink
 
Last edited:
Back
Topp