Bubblys dagbok - dobbel glede

Jeg tenker at når man er syk kan man spise hva man vil [emoji6] Med måte da. Jeg elsker også smash!!! Men har det sjeldent i hus, kanskje en grunn til det [emoji1] Her er det risbrød-sjokolade og ben&jerrys is det går i [emoji847] Og nå med vondt i halsen lindrer det litt med lollipopp også.

Jeg pleide forresten å kjenne bevegelser/spark bedre i starten etter å ha spist noe med sukker [emoji6] spiste is hele tida da vettu [emoji1]

Hehe, ja når man er syk så er alt lov:joyful: Har også Smash sjeldent i huset, for da vil det fort bli tomt :p
Åh, ben&jerrys is er jo sykt godt! Lenge sia jeg har spist det!

Jeg har testa det med sukker, og det er sant det du sier. Jeg kjenner mer bevegelse da:)
 
Så fryktelig helg, men godt å høre at du ble tatt på alvor og sjekket grundig. [emoji173] Og godt å høre at du er på bedringens vei, fortsatt god bedring. Og gratulerer med dagen som var. [emoji4]

For en fantastisk mage, tenk at det er to jenter der inne som du snart skal hilse på. [emoji7]
 
Gratulerer så mye med dagen på etterskudd! Og fortsatt masse god bedring!! Godt å høre at jentene ikke virker påvirket av din form, di må trives godt <3 synes veldig synd på deg som skal måtte bekjempe sykdom i tillegg til å ruge på tvillingene, for det er jammen meg jobb nok! Håper du blir frisk nå så du kan nyte de siste ukene så godt det lar seg gjøre :)
 
Gratulerer med dagen på etterskudd :D
Fortsatt god bedring! ❤️
 
Gratulerer så mye med dagen på etterskudd!! [emoji173]️ For en helg du har hatt [emoji33] Men så godt at du ble tatt godt vare på og fulgt opp, så du slapp å bekymre deg for at det var noe alvorlig på gang. Masse god bedring [emoji173]️ Og hjelpes, tiden går så fort!! Tenk at du nærmer deg slutten av svangerskapet med stormskritt [emoji33] Snart er dem her [emoji7][emoji7]
 
Gratulerer med vel overstått dag! Håper du begynner å føle deg bedre snart. Tar nok på å være syk i tillegg til å gå gravid. Synes det er helt fantastisk at du holder de inne så lenge så de blir store og fine! Spennende tid fremover, begynt å få mensmurringer her så skjønner jeg bør skynde meg litt å gjøre de siste tingene klart hjemme :) Plutselig har vi de søte små bebisene i armene våre :Heartred!!
 
Sender en fredagsklem og håper formen er bedre ❤️
 
Huff, Bubbly! Du har virkelig fått det i det siste skjønner jeg:( Håper formen din er bedre og at du nå da er ferdig med dårlig form for en god stund!❤️ Også må jeg få si at du har fått deg en god og rund, fin mage! Nå er det ikke lenge igjen til vi har de små nurkene våre i armene❤️
 
Tusen takk for bursdagshilsener og trøst alle sammen! [emoji8][emoji176]

Jeg trodde jeg kanskje begynte å bli bedre etter en ganske god natts søvn i går, men Neida... det sitter fortsatt godt i og i natt ble det minimalt med søvn igjen. Spesielt halsen, hoste og bihulene som plager meg (og har klart å hoste på meg en vond strekk i magen i tillegg [emoji849]). Det jeg heldigvis neeesten er blitt kvitt er øyekatarren, og det er godt i det minste!
Så jeg gror fast i sofaen nå, og eneste trøsten er de to små som romsterer og holder på inni magen min. Det er så herlig å både se og føle hvor aktive de er. Jeg tror de har det veldig bra [emoji5][emoji176] De vokser hvertfall slik de skal ifølge kontrollen vi var på på torsdag [emoji5]
 
Her er ukens magebilde (merker at det går i de samme t-skjortene nå som jeg ikke lenger passer i de første jeg kjøpte [emoji38] Kanskje det blir litt nettshopping snart).

025a03cadc674b505ab5a49d7a2a805f.jpg
 
Fine magen[emoji7][emoji7][emoji173]
 
Fin du er [emoji7] god bedring, og håper du at formen bedres snart [emoji173]
 
Fine fine deg og magen [emoji7]
 
Da er vi i uke 33 [emoji847] Neste onsdag (34+0) sier de at de ikke vil stanse noen fødsel, for da er alle organene, inkludert lungene ferdigutviklet. Det er likevel tidlig, så de bør jo bli inni der en del uker til.
Var hos jordmor på onsdag, og hun ønsker nå at jeg skal komme til kontroll to ganger i uka. På kontrollen i dag var det litt protein i urinen, samt blodtrykket mitt har steget til 135/85 (ligger vanligvis på ca 100/60). I tillegg har jeg fått skikkelig elefant-føtter, mye vann i kroppen altså, og gått opp 3 kg på en uke [emoji85]
På mandag kommer jordmor hjem til meg (siden jeg ikke har bil den dagen), og hun sa jeg må ringe sykehuset om det skjer noe i helga. Med andre ord tenker hun at det kan nærme seg noe. Jeg har ingen kynnere (som jeg vet om), men har hatt en del mens-murringer i det siste. I tillegg så er jeg jo fortsatt potte tett, hoster som en helt og er fortsatt forkjøla. Har ikke hatt en hel natts søvn på 3 uker.

Her er uke 33 bildet mitt [emoji5]

fac4d20c1c2db33adecdaee27973e9b0.jpg
 
Da er vi i uke 33 [emoji847] Neste onsdag (34+0) sier de at de ikke vil stanse noen fødsel, for da er alle organene, inkludert lungene ferdigutviklet. Det er likevel tidlig, så de bør jo bli inni der en del uker til.
Var hos jordmor på onsdag, og hun ønsker nå at jeg skal komme til kontroll to ganger i uka. På kontrollen i dag var det litt protein i urinen, samt blodtrykket mitt har steget til 135/85 (ligger vanligvis på ca 100/60). I tillegg har jeg fått skikkelig elefant-føtter, mye vann i kroppen altså, og gått opp 3 kg på en uke [emoji85]
På mandag kommer jordmor hjem til meg (siden jeg ikke har bil den dagen), og hun sa jeg må ringe sykehuset om det skjer noe i helga. Med andre ord tenker hun at det kan nærme seg noe. Jeg har ingen kynnere (som jeg vet om), men har hatt en del mens-murringer i det siste. I tillegg så er jeg jo fortsatt potte tett, hoster som en helt og er fortsatt forkjøla. Har ikke hatt en hel natts søvn på 3 uker.

Her er uke 33 bildet mitt [emoji5]

fac4d20c1c2db33adecdaee27973e9b0.jpg

Aiai, skjønner godt at JM henger i med flere kontroller med protein og økt blodtrykk. Men veldig godt at du får masse oppfølging!

Nå håper jeg du blir frisk snart! Det får da være grenser! :eek: Du skal jo ikke hoste ut jentene heller ;)
 
Back
Topp