Bringebærbaby ❤️

Gratulerer så mye :)
 
9+6

Jeg har de siste dagene vært i god form, og det er fryktelig uvant for meg som hadde hg sist. Så jeg ble litt redd og skeptisk til hele greia. Derfor ringte jeg gynekologen min i morges, i håp om at hun hadde en avbestilt time. Det hadde hun dessverre ikke, men mannen hadde ledig. Så jeg kom heldigvis inn ❤️ Og der lå det en frisk og fin liten knoll og sparka som bare det ❤️
D1826284-939C-4778-9932-377E363086E7.jpeg
 
9+6

Jeg har de siste dagene vært i god form, og det er fryktelig uvant for meg som hadde hg sist. Så jeg ble litt redd og skeptisk til hele greia. Derfor ringte jeg gynekologen min i morges, i håp om at hun hadde en avbestilt time. Det hadde hun dessverre ikke, men mannen hadde ledig. Så jeg kom heldigvis inn ❤️ Og der lå det en frisk og fin liten knoll og sparka som bare det ❤️ Vis vedlegget 380847
Så fantastisk!! :love7:Heartred
 
10+3

I dag var det klart for offentlig ultralyd ved sykehuset. Hun startet med å måle, og sa med en gang at denne var større enn 10+3. Faktisk bikket den 11+0, så hun kunne gjøre noen helt andre målinger. Hun sjekket endel ved hjerne og hjerte og målte endel blodgjennomstrømninger. Neseben og nakkefold så veldig fin ut ❤️

Det ble en virkelig god opplevelse for meg og mannen ❤️ Jeg lå på benken i 45 min mens hun lekte rundt med ul apparatet, så vi virkelig kunne observere vår lille baby.

Jeg liker sykehus som har tid til deg ❤️ Det første som møtte oss når vi kom inn døra var vaffellukta. Det var som å komme inn til farmor. Man senker automatisk skuldrene til den lukta. Jeg anbefaler virkelig Kongsvinger sykehus ❤️

En liten tass som klør seg i øynene ❤️
DD771DC3-E0CF-48E3-ABB0-C887B4BF751E.jpeg
 
10+3

I dag var det klart for offentlig ultralyd ved sykehuset. Hun startet med å måle, og sa med en gang at denne var større enn 10+3. Faktisk bikket den 11+0, så hun kunne gjøre noen helt andre målinger. Hun sjekket endel ved hjerne og hjerte og målte endel blodgjennomstrømninger. Neseben og nakkefold så veldig fin ut ❤️

Det ble en virkelig god opplevelse for meg og mannen ❤️ Jeg lå på benken i 45 min mens hun lekte rundt med ul apparatet, så vi virkelig kunne observere vår lille baby.

Jeg liker sykehus som har tid til deg ❤️ Det første som møtte oss når vi kom inn døra var vaffellukta. Det var som å komme inn til farmor. Man senker automatisk skuldrene til den lukta. Jeg anbefaler virkelig Kongsvinger sykehus ❤️

En liten tass som klør seg i øynene ❤️Vis vedlegget 381062
Åh, så herlig å se! Gratulerer med nok en velykket ultralyd:love7
 
Så fantastisk ❤️
 
10+3

I dag var det klart for offentlig ultralyd ved sykehuset. Hun startet med å måle, og sa med en gang at denne var større enn 10+3. Faktisk bikket den 11+0, så hun kunne gjøre noen helt andre målinger. Hun sjekket endel ved hjerne og hjerte og målte endel blodgjennomstrømninger. Neseben og nakkefold så veldig fin ut ❤️

Det ble en virkelig god opplevelse for meg og mannen ❤️ Jeg lå på benken i 45 min mens hun lekte rundt med ul apparatet, så vi virkelig kunne observere vår lille baby.

Jeg liker sykehus som har tid til deg ❤️ Det første som møtte oss når vi kom inn døra var vaffellukta. Det var som å komme inn til farmor. Man senker automatisk skuldrene til den lukta. Jeg anbefaler virkelig Kongsvinger sykehus ❤️

En liten tass som klør seg i øynene ❤️Vis vedlegget 381062

Så herlig oppdatering!! :Heartred:Heartred
 
Så utrolig fint å lese om ultralyden! Dette ser virkelig så bra ut❤️
 
Så fantastisk :)
 
Så utrolig fint å lese om ultralyden! Dette ser virkelig så bra ut❤️
Så fantastisk :)
Ja, denne ultralyden gav nok aller mest ro i sjela av dem alle. Bare det å få vite at ting ser bra ut. Det var deilig å være tilbake på sykehuset til en hyggelig opplevelse. De siste gangene har vært for å sjekke at det ikke er noe igjen etter SA, så da er man litt mer preget. ❤️
 
10+3

I dag var det klart for offentlig ultralyd ved sykehuset. Hun startet med å måle, og sa med en gang at denne var større enn 10+3. Faktisk bikket den 11+0, så hun kunne gjøre noen helt andre målinger. Hun sjekket endel ved hjerne og hjerte og målte endel blodgjennomstrømninger. Neseben og nakkefold så veldig fin ut ❤️

Det ble en virkelig god opplevelse for meg og mannen ❤️ Jeg lå på benken i 45 min mens hun lekte rundt med ul apparatet, så vi virkelig kunne observere vår lille baby.

Jeg liker sykehus som har tid til deg ❤️ Det første som møtte oss når vi kom inn døra var vaffellukta. Det var som å komme inn til farmor. Man senker automatisk skuldrene til den lukta. Jeg anbefaler virkelig Kongsvinger sykehus ❤️

En liten tass som klør seg i øynene ❤️Vis vedlegget 381062
Wow, så fantastisk!!! :D:love7 hørtes ut som en flott opplevelse og ultralyd! Fantastisk ultralydbilde, lille fine knøttet:Heartbigred
 
13+2

Her kommer lillebror :Heartblue

Vi er alle over oss av begeistring og glede, både far, mor og storebror ❤️ Vi gleder oss sånn til at denne lille fyren skal komme ut og joine oss i gjengen. Gynekologen undersøkte han grundig, og han ser frisk og fin ut på alle områder. November føles langt vekk. Allikevel må jeg si at de siste ukene har flydd avgårde, så det gjør helt sikkert de neste også. Det kommer jo snart en sommerferie, og de går jo alltid raskt :hilarious:

C5A4DA1E-508F-4D2C-B866-38E020A73716.jpeg
 
13+2

Her kommer lillebror :Heartblue

Vi er alle over oss av begeistring og glede, både far, mor og storebror ❤️ Vi gleder oss sånn til at denne lille fyren skal komme ut og joine oss i gjengen. Gynekologen undersøkte han grundig, og han ser frisk og fin ut på alle områder. November føles langt vekk. Allikevel må jeg si at de siste ukene har flydd avgårde, så det gjør helt sikkert de neste også. Det kommer jo snart en sommerferie, og de går jo alltid raskt :hilarious:

Vis vedlegget 382065
Gratulerer med en perfekt lillebror på vei ❤️
 
13+2

Her kommer lillebror :Heartblue

Vi er alle over oss av begeistring og glede, både far, mor og storebror ❤️ Vi gleder oss sånn til at denne lille fyren skal komme ut og joine oss i gjengen. Gynekologen undersøkte han grundig, og han ser frisk og fin ut på alle områder. November føles langt vekk. Allikevel må jeg si at de siste ukene har flydd avgårde, så det gjør helt sikkert de neste også. Det kommer jo snart en sommerferie, og de går jo alltid raskt :hilarious:

Vis vedlegget 382065
Nommen så herlig!! Gratulerer med lillebror og vellykka ultralyd!:love7:Heartred så stas!! Syns plutselig tiden gikk fort for deg!:woot:
 
Nommen så herlig!! Gratulerer med lillebror og vellykka ultralyd!:love7:Heartred så stas!! Syns plutselig tiden gikk fort for deg!:woot:
Tusen takk ❤️❤️❤️ Ja, du det synes jeg også. Det er allerede to mnd siden jeg satt og nærstuderte streker :hilarious: deilig med lysere tider, da går liksom tida enda raskere :)
 
Gratulerer så mye :) Lillebrødre er stas!
 
Back
Topp