Bringebærbaby ❤️

Hei! Titter innom her i ny og med og ville bare si masse lykke til på ultralyd i morgen! Sender mange gode tanker og tenker det går veldig fint! :love7
Tusen takk for hyggelig melding ❤️ Har lest din historie også, og håper virkelig at neste gang du forteller din mor, så kommer det en baby ❤️❤️
 
7+0

Ultralyd er ferdig, og det lille, fine hjertet slo fortsatt fint ❤️❤️ For en lykke. En centimeter lykke ❤️ Nå kjenner jeg at jeg begynner å tro på dette. Nå skal graviditeten nytes ❤️
1254B303-8860-4338-B6AE-E3C4C3A162BD.jpeg
 
7+0

Ultralyd er ferdig, og det lille, fine hjertet slo fortsatt fint ❤️❤️ For en lykke. En centimeter lykke ❤️ Nå kjenner jeg at jeg begynner å tro på dette. Nå skal graviditeten nytes ❤️Vis vedlegget 380092
Så fantastisk!! Gratulerer med nok en vellykka ultralyd! :D:Heartred
 
Åh, fyflate så NYDELIG..!! Nå ble jeg veldig lettet på dine vegne bringebær:Heartred det her er en seier. Nyt:Heartred:Heartred
❤️❤️❤️ tusen takk, ja det er virkelig en seier. Et bankende hjerte for alle de graviditetene mine som aldri kom så langt ❤️❤️ nå skal jeg bare se et bankende hjerte hos deg også ❤️❤️
 
Gratulerer så mye ❤️❤️
 
8+3

Kvalmen har gjort sitt inntog. Den er så lammende. Jeg orker ingenting. Det er jo et godt tegn, for all del, og jeg har nok nederlag til å holde meg litt for god til alt for mye klaging ❤️ Meeeen. Jeg må si jeg gleder meg til det går over.
 
8+3

Kvalmen har gjort sitt inntog. Den er så lammende. Jeg orker ingenting. Det er jo et godt tegn, for all del, og jeg har nok nederlag til å holde meg litt for god til alt for mye klaging ❤️ Meeeen. Jeg må si jeg gleder meg til det går over.

Fullt lov å klage ❤️

Håper du får det greit fremover :)
 
8+3

Kvalmen har gjort sitt inntog. Den er så lammende. Jeg orker ingenting. Det er jo et godt tegn, for all del, og jeg har nok nederlag til å holde meg litt for god til alt for mye klaging ❤️ Meeeen. Jeg må si jeg gleder meg til det går over.

Kvalmen er like drepende selv om man har ofret blod og tårer og tonnevis med tålmodighet (og dineros) for å oppnå graviditet som holder:hungover:

Håper du får noe fra legen for å dempe det værste om du blir helt sengeliggende:Heartred håper den mildner snar og!
 
Fullt lov å klage ❤️

Håper du får det greit fremover :)
Tusen takk ❤️ Ja jeg klager litt. Det er en kjedelig bivirkning ved det å være gravid. Hadde hg sist og er foreløpig ikke der, så lov å håpe ❤️
 
Kvalmen er like drepende selv om man har ofret blod og tårer og tonnevis med tålmodighet (og dineros) for å oppnå graviditet som holder:hungover:

Håper du får noe fra legen for å dempe det værste om du blir helt sengeliggende:Heartred håper den mildner snar og!
Tusen takk ❤️ Er ikke helt sengeliggende enda, men blir alltid bedre når jeg ligger, så litt dum spiral det der. Ligger mer og mer. Skal til legen en tur i morra. Egentlig med sønnen min, men kommer til å nevne formen ❤️
 
8+5

Første besøk hos jordmor ❤️ Ble fulgt godt opp og hun hørte på alle mine tanker og redsler. Hun forsto godt at jeg var bekymret, og ville at jeg skulle komme ofte så vi kunne høre hjertet og betrygge meg ❤️ Neste gang er i uke 11, da mente hun det var god mulighet for å høre hjertet. I tillegg henviste hun meg til fødeplass og ordnet så jeg skulle få to tul av dem. Rett og slett for å gi meg en fin graviditet. Deilig med et helsevesen som tar deg på alvor. Ikke sier «slapp av, det går sikkert bra».
 
9+0

Ny uke har begynt. Jeg er jo fortsatt bittelitt usikker. Gleder meg til neste innkalling til ul. Satser på at det blir neste uke. Jeg trenger å se for å være trygg. Vi skal ha en privat i uke 13. Gleder meg til det. Det er hos ei jeg kjenner, så det er så hyggelig å dele opplevelsen med henne også. Det var hun vi var hos i uke 7 også. Fantastisk dame ❤️
 
Back
Topp