Bringebærbaby ❤️

Dette er morgen (nederst) og formiddag (øverst) i dag. 12dpo. Testene viser jo at alt ser normalt ut. Magefølelsen fikk seg en knekk på mandag, men jeg håper at den tar en liten pause. Og nyter litt. Lettere sagt enn gjort ❤️

Dette ser bra ut! Jeg hadde det ikke så lett i starten med bekymringer om stigning i testene mine. Alltid noe man skal tenke på. Tror dette skal gå fint:love7
 
Nå håper jeg av hele mitt hjerte at denne spiren er kommet for å bli, bringebæret ❤
 
Nå håper jeg av hele mitt hjerte at denne spiren er kommet for å bli, bringebæret ❤
Tusen takk, Dipsy :Heartred og jeg håper så inderlig at du får alt du ønsker også!
 
Foreløpig stiger testene fint. Så jeg må vel bare prøve å nyte litt innimellom bekymringene. ❤️ Jeg føler meg ikke trygg enda, men jeg vil jo ikke kaste bort hele starten av graviditeten med å være bekymra. Om dette skulle vise seg å bli til noe. Og dermed siste gang for meg ❤️
 
D960FBDF-C100-4CD8-9A67-69FF41A4CF66.jpeg


Nyter denne litt i dag ❤️❤️
 
Krysser alt jeg har for lille spiren ❤️
 
4+6

Jeg går hele tiden og venter på at graviditeten skal gå til grunne. Det er egentlig ganske slitsomt ❤️ Jeg har så lyst til å nyte, men alle celler i kroppen har alle abortene så friskt i minne.

Jeg bestilte en tidlig ultralyd i dag. Den blir om 15 dager. Veldig hyggelig ❤️ Håper det er et hjerte der ❤️
 
Nå legger jeg vekk testene. Selv om jeg ikke føler meg helt sikker. Jeg har alltid hatt fin hcg-stigning ❤️ Selv når jeg mister ❤️
F7890CFE-FA38-407D-996C-C86CD56BF041.jpeg
 
Nå legger jeg vekk testene. Selv om jeg ikke føler meg helt sikker. Jeg har alltid hatt fin hcg-stigning ❤️ Selv når jeg mister ❤️Vis vedlegget 379434

Høres lurt ut❤️ Det er så utrolig ekkelt i begynnelsen av svangerskapet, null kontroll over hva utfallet blir. Håper veldig du får sendt blinkende hjerte på ul om et par uker❤️❤️❤️
 
Høres lurt ut❤️ Det er så utrolig ekkelt i begynnelsen av svangerskapet, null kontroll over hva utfallet blir. Håper veldig du får sendt blinkende hjerte på ul om et par uker❤️❤️❤️
Det er veldig tungt! Jeg klarer ikke å se at dette går bra, når alle andre har gått til grunne. Håper så innmari. Men forbereder meg på det som kan komme ❤️
 
5+1

Prøver å være optimistisk. Men det er ikke så lett. Lite symptomer. Jeg vet det er tidlig, men føler jeg hadde mer sist. Ingen god følelse. Jeg vil så gjerne nyte. Men jeg trenger bevis for å nyte litt mer. Har bestilt en ny time. Skal inn 5+6. Det er veldig tidlig. Og ikke sikkert vi får se noe. Men jeg må bare. Litt desperat. ❤️
 
Hvordan går det bringebær? :Heartred
Takk som spør ❤️ Litt opp og ned, er det lov å si det. Kjempeglad for endelig å være gravid, men så utrolig nervøs og redd. Og litt bekymret fordi jeg har nesten ikke noe symptomer, mot mye sist.

Hvordan går det med deg? Snart innsett? ❤️
 
Takk som spør ❤️ Litt opp og ned, er det lov å si det. Kjempeglad for endelig å være gravid, men så utrolig nervøs og redd. Og litt bekymret fordi jeg har nesten ikke noe symptomer, mot mye sist.

Hvordan går det med deg? Snart innsett? ❤️

Det stresset de bekymringene gir er ikke for pyser altså, det er vanskelig å stå i. De første ukene er lange og seige :Heartred ikke så alt for mange dagene til første TUL på deg?

Innsett på torsdag.. hvis opptining går fint. Så klar for å joine deg :oops:
 
Det stresset de bekymringene gir er ikke for pyser altså, det er vanskelig å stå i. De første ukene er lange og seige :Heartred ikke så alt for mange dagene til første TUL på deg?

Innsett på torsdag.. hvis opptining går fint. Så klar for å joine deg :oops:
Kjempemasse lykke til med innsett i dag ❤️❤️❤️

Den tida vi står i sånn i starten er langt fra noe for pyser. For å si det sånn, det er godt det er oss kvinnene som gjør dette. For mennene hadde ikke taklet den usikkerheten og bekymringene på langt nær sånn som oss. ❤️❤️
 
Kjempemasse lykke til med innsett i dag ❤️❤️❤️

Den tida vi står i sånn i starten er langt fra noe for pyser. For å si det sånn, det er godt det er oss kvinnene som gjør dette. For mennene hadde ikke taklet den usikkerheten og bekymringene på langt nær sånn som oss. ❤️❤️

Tusen takk :Heartred sitter på venterommet nå.. snart min tur.
 
Back
Topp