Blir veromor endelig mor?

13+1

Vis vedlegget 202929
Min vakre lille bebis❤️❤️ Alt var bra, og hjertet slo fortsatt som bare det. Og nakkeforhold, neseben og lårhals så bra ut. Nuben pekte nedover og jeg gjettet jente selv før hun spurte om jeg ville at hun skulle prøve å gjette kjønn, og hun tippet jente hun og. Og jeg som egentlig ikke tenkte jeg skulle vite kjønn, men jeg kunne jo ikke la være å høre hva hun trodde når jeg allerede hadde gjettet selv.. Hihi. Se så søtt h(u)n folder hendene og gjemmer seg på 3D-bildet❤️ Puster letta ut og har nå trua på at jeg skal klare å slappe litt mer av frem til oul :)

Såå bra at alt så så fint ut❤️ Kjenner jeg gleder meg til min neste tul.. må vente 2 uker, og det føles så altfor lenge til! Vil være 16 uker da, så håper jordmora klarer å se kjønn:D
 
Fantastisk med UL hvor alt ser bra ut! Og gratulerer så mye med sannsynligvis jente på vei ❤
 
Jaa, kjempedeilig❤️ Det går nok fortere enn du tror! Synes tiden har begynt å gå mye fortere etter passerte 11-12 uker :D Og i uke 16 ser hun nok helt sikkert kjønnet! Med mindre bebbisen din er kjempesjenert og gjemmer seg, da :p hihi

Ja, synes også tiden har gått litt fortere etter at jeg passerte de magiske 12, men kjenner at det føles lenge til neste tul når jeg bare går og venter:p og håper selvfølgelig at alt fortsatt er fint i magen❤️ Hadde vært typisk min flaks at babyen ikke vil vise kjønn når jeg er maks nysgjerrig da:p
 
Haha, så utrolig herlig måte å fortelle resterende kommende onkler på :D Med så mye kjedelig man får i posten for tida, så må det jo være knall å få noe sånt! Herlig :D Her er det også bare brødre på begge sider, så det blir spennende å se om guttegenet er like dominant i denne generasjonen :p
 
Æsj. Kjedelig å lese dette og det er nok vondt for dere begge. Er det noen spesifikt dere krangler om eller er det "bare" dårlig stemning? Kanskje en liten weekendtur for deg hadde gjort godt?
Hvis du vet at forholdet deres på bunnen er godt og du ønsker å stifte familie med mannen, så kan jeg ikke tenke meg annet enn at det er denne nye situasjonen som skaper usikkerhet og gnisninger. Svangerskap er jaggu ingen dans på roser! Hvem vet, kanskje tenker han også på ting han ikke forteller deg. Om han kommer til å strekke til som far, hvordan han kan ta vare på deg og dere best mulig.. Kanskje gruer han seg til fødselen?
Dere burde jo absolutt snakket med hverandre, for om det er en følelse du går og kjenner på så er du nok ikke alene om å kjenne på den, han føler nok det samme han også. Bare at menn har en tendens til å snu seg rundt og sove likevel, mens vi damer blir liggende å tenke.
STOR klem til deg fra meg.
 
Amen til det charmiiss skrev. Sender deg mange gode tanker og håper dere klarer å løse opp i knutene ❤ Kan ikke være mye gøy å ha det sånn her :(
 
Dere er gode!❤️ Det løser seg, det vet jeg det gjør. Alt er jo som sagt veldig godt på bunnen. Det er bare så tungt og slitsomt når det først står i.. Har vært to tøffe runder nå i løpet av de 15 første ukene, så det kunne jo vært mye verre! Men jeg håper det holder med de to! Vil bare nyte tiden framover. Communication is key! Vi har pratet litt ordentlig i kveld, så det lysner nok snart. Men to døgn med fryktelig dårlig stemning er for mye for min sarte svangerskapssjel.. Nå vil jeg bare nyte fremover, og være voksne og prate godt i kommende vanskeligheter/diskusjoner/uenigheter. Sukker oppgitt for dagene som har vært, men ser lyst på de som kommer :) Heldigvis var det ikke lange tiden, verken sist eller nå, med krangling og dårlig stemning. Men det skal heller ikke lange tiden til før jeg føler det tar litt for hardt på kroppen min om dagen.. Blææh.. Jeg som trodde jeg var emosjonell/hormonell til vanlig....
Forstår veldig godt at det går innpå en når det skurrer litt med samboer. Jeg HATER å krangle med mannen. Spesielt før, krisemaksimerte jeg med EN gang og var sikker på at det var kroken på døra. Heldigvis blir man tryggere med tiden, men det er aldri gøy med uenigheter. Litt ekstra hormoner på toppen av det hele, gjør det jo ikke akkurat enklere.. Håper det snur for dere og at dere bare kan nyte resten av svangerskapet ❤
 
Hehe, det var litt sånn jeg skjønte at det var bebis også. At boblingen fortsatte uten at jeg kjente/hørte det var luft som romsterte :p Lykke til med eksamen! Snart er det juuul :)
 
Back
Topp