Blir veromor endelig mor?

Gratulerer med dagbok :D Det er veldig godt å ha et sted hvor man kan skrive av seg litt her inne :) Krysser fingrene for at spira sitter hele veien denne gangen. Kjenner meg enormt mye igjen i å kjenne etter på absolutt alt av forandringer :p
 
Så betryggende at du fikk se et bankende hjerte og en levende spire :D Da er det kanskje en smule greiere å takle kvalmen også, når man vet det er godt for noe :p Krysser fingrene for at det fortsetter sånn :D
 
Veldig betryggende (for nå, hihi)! Misforstå meg rett, det letter veldig på trykket akkurat nå, men da jeg mista sist så jeg også bankende hjerte i uke 7, så det betyr ikke nødvendigvis at det går bra.. Huff, nå høres jeg negativ ut.. Synes det er veldig godt, altså! Bare gleder meg enda litt mer til neste tul! Da er jeg forbi den tiden da jeg mistet sist :) Men takk, jeg krysser alt jeg har jeg og! :D ❤️
Forstår deg veldig godt, jeg! Det tok ikke lang tid før jeg begynte å tvile igjen etter min UL i uke 6. Måtte litt lenger ut for å begynne å ha litt troa. Så full forståelse for det, men so far, so good for deg i alle fall, og DET er bra :D
 
Syke drømmer man kan drømme i svangerskap :p Vi får da håpe du ikke er sanndrømt. Hehe. Krysser fingrene for gode nyheter på TUL :D
 
Sender deg en stor klem. Tenk på at sjansen er aller størst for å få se en sprell levende baby :) <3 Flere her inne skriver om symptomer som kommer og går uten at det er noe i veien med den lille. Måtte fredag komme fort <3 Leit at pappan ikke kan bli med. Er det noen andre du er nær som du kunne tenke deg å dele opplevelsen med? <3
 
Ville bare si at jeg mistet alle symptomene mine rundt uke 7-8, var ikke kvalm lengre, hadde ikke ømme pupper, ingenting som tydet på at jeg skulle være gravid selvom jeg hadde sett hjertet banket 7+4. Det var etter den første tul at jeg mistet symptomene - og jeg var sikker på at det hadde gått galt. Men på neste tul 12+3 var alt bare fint - og det finnes kvinner som er kjempeheldige og ikke har symptomer i første trimester :)
 
Back
Topp