Blir veromor endelig mor?

16+4

I ferd med å bli ordentlig syk? Å nei, jeg som ikke har rukket å ta influensavaksinen enda.. Jeg våknet opp med litt sår hals om morningene i helgen som var, i tillegg til hodepine av og på. Nå har jeg ordentlig vondt i halsen og hoster omtrent ved hvert åndedrag, og hodepinen er konstant! Våknet flere ganger i natt, og hodepinen var like sterk som da jeg sist var våken.. Åh, det er så slitsomt.. Og ikke nok med det, i går begynte ryggen å gjøre vondt, og nå kan det virke som om jeg har fått en skikkelig kink i venstre side, og jeg sliter med visse bevegelser.. Bl.a. vondt å snu seg mot høyre, og å finne gode sovestillinger.. Typisk meg! Jeg er aldri syk, men når jeg først blir det, så kommer alt på en gang.. Det blir nok en tur til legen på mandag hvis det ikke har gitt seg.. Heldigvis har jeg ikke feber, og kaster ikke opp, osv.! Det er jeg evig takknemlig for, for det holder i massevis det greiene jeg har nå... Blææ. Og jeg som har en hjemmeeksamen å fullføre.. Med intens hodepine er det svært vanskelig..

Æsj, ånei! :( kjedelig å bli så syk.. Håper det gir seg fort også er det bare å skynde seg å ta influensavaksina. Skal ta jeg også nå, har lest så masse skrekkhistorier om gravide med influensa :eek:
 
Hurra for alt bra på OUL :D Får håpe denne uke 18 går fort! Og det hadde vært utrolig vittig om hun kom på datoen deres :)) Uansett blir det jo veldig nærme, så dere får unnagjort mange bursdager på kort tid :p Nå er det bare å nyte videre ❤
 
Æsj, kjipt å bli satt så mye tilbake, men alt i alt pytt sann :) du venter jo ei frisk og nydelig jente!! ❤ får håpe at tida går fort for deg!

Når det gjelder termin, du føder sikkert ikke på mannens bursdag ;) i såfall blir det en dato HAN ikke glemmer :p
 
Kjipt å bli satt tilbake, ble det jeg også. Meeeen, når den uka er over (for andre gang), så går det liksom greit igjen :)
Kjempefint at alt sto bra til med lillejenta :Heartpink
 
Så herlig å lese at du og mannen har funnet tilbake til hverandre etter en vanskelig periode ❤ smiler bare av å lese dette innlegget ditt rett og slett :) gleder meg med deg! :D
 
Kjempefint navn - og den følelsen av å ha en samboer som sier "jeg liker det!" , er ubetalelig :p dere får prøve å ikke tenke og snakke det ihjel, da vil dere plutselig ikke ha det lenger :p
 
Så herlig å bli enige om navn :D Synes det var veldig fint og passet helt supert! Kjenner meg igjen i å synes det er skummelt å finne navn tidlig. Jeg er også litt redd for å skulle bli lei det eller finne andre alternativer. Men jeg tror også at til slutt så blir bare babyen det navnet, og da er det ingenting annet som funker :)
 
Back
Topp