Blir veromor endelig mor?

35+0

Tenk det 'a! 35+0! Det er helt uvirkelig at jeg har kommet så langt! Om bare to uker regnes ikke lenger lille Aleah som prematur hvis hun skulle ønske seg ut. Og oul-termin er om bare 37 dager! Helt sykt![emoji7]

Men ja, "lille Aleah" kan jeg bare fortsette å si. For på vekstkontrollen på fredag (34+5) var hu fortsatt litt liten. Og jeg fikk ny time igjen 10.april. Det er ikke bekymringsverdig, da hu følger sin egen kurve,og morkaken og blodgjennomstrømning i navlestrengen ser bra ut. Og hu er svært aktiv. De ønsker bare å følge med for å være på den sikre siden. Jeg er ikke bekymret[emoji4] Både jeg og brødrene mine, samt samboer og alle hans brødre har vært mellom 2600g og 3400g, så vi var alle små babyer. Er nok genetisk[emoji4]

Kroppen begynner virkelig å kjenne på hvordan det er å være høygravid! Ryggen tåler mindre og bekkenet stikker som bare rakker'n.. Har vært, og er, tross alt heldig med dette svangerskapet - svært lite plager - men kroppen begynner å kjenne på det å ha vært gravid i 14 måneder nesten i strekk.. Vi er veldig klare for å møte lille Aleah[emoji173] Enda er hu bare estimert til å være 2,2kg, så hu må gjerne holde seg inne noen uker til, men jeg klager ikke om hu skulle velge å komme bittelitt før termin[emoji85][emoji173]

Ellers har jeg oppkjøring i morgen, og håper at jeg kan smile stort og være fornøyd med innsatsen min etter morgendagens siste innspurt! Hvis ikke får jeg fire ukers karantene, og mulighet for ny oppkjøring 27.april. Rett ved termin.. Dét satser jeg på at jeg slipper[emoji28]

Nå ligger jeg i badekaret etter en lang og slitsom helg, mens sambo lager hjemmelaget pizza på kjøkkenet. Kvelden i dag tilbringes på sofaen med god mat, snop og film[emoji173]
Masse lykke til med oppkjøringen:)
 
Det nærmer seg for deg også! Det blir spennende å se når hun velger å komme. Godt du blir fulgt godt opp med veksten [emoji173] Håper det gikk bra på oppkjøringen :D
 
Back
Topp