Babyhåp

Er ikke el-testen er litt sterkere i dag da?.

bdc758e87c92fc9d8447fe978345b49c.jpg


Satser på at hCGen er ute av kroppen nå, men vet ikke. Fikk jo positiv el-test da jeg var gravid, så håper ikke hcg-rester lurer meg til å tro at jeg har el. Men hvis de blir sterkere og sterkere må det vel være el som er på vei?
Ser ut som den er sterkere i dag ja. Jobber kanskje mot en EL :)
 
Ventet du til du hadde hatt en ordentlig mens etter sa?

Det er jo veldig spennende i dagboka di for tiden! [emoji3][emoji173]

Nei, jeg kom meg bare til 4+4, så kjørte bare på igjen. Men el dukket ikke opp før cd31 da [emoji23] ja nå er det veldig spennende! :)
 
Nei, jeg kom meg bare til 4+4, så kjørte bare på igjen. Men el dukket ikke opp før cd31 da [emoji23] ja nå er det veldig spennende! :)
Jeg klarer nok ikke å vente nå som jeg både temper og tester etter el. [emoji85] Føler meg veldig klar, så det gjør vel ikke noe? Kroppen blir sikkert ikke gravid hvis den ikke er klar uansett.
 
Er ikke el-testen er litt sterkere i dag da?.

bdc758e87c92fc9d8447fe978345b49c.jpg


Satser på at hCGen er ute av kroppen nå, men vet ikke. Fikk jo positiv el-test da jeg var gravid, så håper ikke hcg-rester lurer meg til å tro at jeg har el. Men hvis de blir sterkere og sterkere må det vel være el som er på vei?

Jeg synes den er sterkere så forhåpentligvis er det EL som er på vei :)

Har du tatt en g-test for å se at den er negativ?
 
Jeg klarer nok ikke å vente nå som jeg både temper og tester etter el. [emoji85] Føler meg veldig klar, så det gjør vel ikke noe? Kroppen blir sikkert ikke gravid hvis den ikke er klar uansett.


Nei det er nettopp det :p hvis du føler deg klar og det kjennes som kroppen har ryddet opp så går det nok helt fint :) krysser fingrene for deg [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Jeg synes den er sterkere så forhåpentligvis er det EL som er på vei :)

Har du tatt en g-test for å se at den er negativ?
Satser på at el er på vei. Hadde litt el-slim nå i kveld, så virker jo sånn. [emoji4]

Nei, jeg har ikke gjort det. Har bare fem tester, så vil spare dem [emoji14]
 
Tok en g-test for å sjekke om hCG er ute av kroppen. Ser sånn ut [emoji4][emoji106]

b70ed3d68ac449c9d8bbce64b2b4fde0.jpg


Hat testet etter el to ganger i dag. Hatt en del el-slim, men ser ut som testene er svakere enn i går. Hmm..

e2a29d5a0367ed225eb4aa4c8a53e115.jpg
 
Ser ut som at eggløsning er like rundt hjørnet nå ja! Blir spennende å se i morgen og å følge deg inn i dpo-dagene :)
 
Hei, tenkte bare å legge igjen et lite spor :happy:

El-testene dine ser jo veldig lovende ut, ser ut som el er rett rundt hjørnet. Bare å hoppe i høyet så ofte dere kan da :D Lykke til, dette blir spennende :)
 
Hei, tenkte bare å legge igjen et lite spor :happy:

El-testene dine ser jo veldig lovende ut, ser ut som el er rett rundt hjørnet. Bare å hoppe i høyet så ofte dere kan da :D Lykke til, dette blir spennende :)
Så koselig med spor i dagboka [emoji4][emoji173]

Ja, har bare testet en gang i dag. Samboer og jeg har hver våre planer i dag, så i redsel for å være for slitne i kveld avtalte vi å møtes hjemme for en kjapp en før vi dro hver til vårt[emoji14]hihi
 
Så koselig med spor i dagboka [emoji4][emoji173]

Ja, har bare testet en gang i dag. Samboer og jeg har hver våre planer i dag, så i redsel for å være for slitne i kveld avtalte vi å møtes hjemme for en kjapp en før vi dro hver til vårt[emoji14]hihi
En kjapp en fungerer like godt :happy::happy:
 
Glad vi fikk lagt inn aksjer i går, for nå tror jeg eggløsning har vært. Hva tror dere?

El testen fra i dag (den nederste) er litt svakere igjen. Hvis jeg hadde testet to ganger i går tror jeg nok testen hadde vært positiv andre gangen. Den i midten tok jeg på morgenen i går.

2efbd17b518b01504fe84f321c93f330.jpg


Tempen har også gjort et hopp i dag [emoji4] (tempet et par timer senere enn vanlig, men har justert den ned)

67af8c253112c0de7396c24aade5f238.jpg
 
Back
Topp