2 vil bli 3

Hvordan går det med rugingen?[emoji173]️
 
Hvordan går det med rugingen?[emoji173]️
Takk som spør [emoji4]
Joda, går bra. Hadde vondt i eggstokkområdene etter uttaket fra tirsdag til og med lørdag. Når jeg lå flatt hadde jeg en bul ut på høyre side av magen rett under navlen som var har og øm og trykke på. Nesten som en blåkul. Men alt det vonde var over til søndagen så etter det har jeg hatt noe å gjort hver dag så det ikke skal bli mye tenking [emoji85]

Var såååå nære på å teste i dag tidlig siden det er på dag 11 etter pregnylen var satt(og slik jeg har forstått det etter mye googling så sitter den maks 10dager etter den er tatt). Men klarte å holde meg [emoji106][emoji23] har bare en strimmeltest og en digital liggende, så hadde ikke vært så lett å skulle sammenligne feks strimmeltest flere dager på rad heller.
Har bestilt 25wondfo strimmeltester som kommer tidlig neste uke, så da kan jeg slå meg løs på testefronten [emoji106][emoji3] juhuuu!
Har testdato 31.august.

Er spent på om jeg får blødning i morgen jeg. Det er på dag 10 etter uttak og på de andre forsøkene mine som har blitt avbrutt etter uttak har mensen kommet på denne dagen. Spent på å se om det er snnerledes nå.
Av symptomer så er det bare sensitive nippler og ømme bryst. Men det kan jo ha så mange årsaker at jeg ikke tør å stole på at det er et godt tegn :) Ellers har hvilepulsen lagt seg på 70 ifølge aktivitetsarmbåndet mitt. Bruker vanligvis å ligge på 59-63. Om det betyr noe vet jeg ikke enda.
Jeg er litt sånn; får bare krysse fingrene og håpe på det beste. Er ikke noe emr jeg kan gjøre nå enn å vente. Det som skjer, det skjer. Så får jeg/vi handle videre ut fra det [emoji4] Men er jo selfølgelig veldig spent! [emoji7]
 
Takk som spør [emoji4]
Joda, går bra. Hadde vondt i eggstokkområdene etter uttaket fra tirsdag til og med lørdag. Når jeg lå flatt hadde jeg en bul ut på høyre side av magen rett under navlen som var har og øm og trykke på. Nesten som en blåkul. Men alt det vonde var over til søndagen så etter det har jeg hatt noe å gjort hver dag så det ikke skal bli mye tenking [emoji85]

Var såååå nære på å teste i dag tidlig siden det er på dag 11 etter pregnylen var satt(og slik jeg har forstått det etter mye googling så sitter den maks 10dager etter den er tatt). Men klarte å holde meg [emoji106][emoji23] har bare en strimmeltest og en digital liggende, så hadde ikke vært så lett å skulle sammenligne feks strimmeltest flere dager på rad heller.
Har bestilt 25wondfo strimmeltester som kommer tidlig neste uke, så da kan jeg slå meg løs på testefronten [emoji106][emoji3] juhuuu!
Har testdato 31.august.

Er spent på om jeg får blødning i morgen jeg. Det er på dag 10 etter uttak og på de andre forsøkene mine som har blitt avbrutt etter uttak har mensen kommet på denne dagen. Spent på å se om det er snnerledes nå.
Av symptomer så er det bare sensitive nippler og ømme bryst. Men det kan jo ha så mange årsaker at jeg ikke tør å stole på at det er et godt tegn :) Ellers har hvilepulsen lagt seg på 70 ifølge aktivitetsarmbåndet mitt. Bruker vanligvis å ligge på 59-63. Om det betyr noe vet jeg ikke enda.
Jeg er litt sånn; får bare krysse fingrene og håpe på det beste. Er ikke noe emr jeg kan gjøre nå enn å vente. Det som skjer, det skjer. Så får jeg/vi handle videre ut fra det [emoji4] Men er jo selfølgelig veldig spent! [emoji7]

Spennende, spennende!![emoji5][emoji5] så godt at smertene du hadde ga seg, ikke godt å ha vondt! Og håper blødningen ikke kommer[emoji8][emoji8]

Testing ja, det har blitt min store svakhet!! Blir jo helt gal av å ikke teste! Synes du er flink jeg, du er vel 9 dpo idag?[emoji5] jeg testa positiv 11 dpo sist! Spent på hvor lenge jeg klarer å holde meg denne runden![emoji23]

Sant som du sier, man får ikke gjort noe fra eller til! Det er noe jeg synes er verst med denne prosessen, det å overhode ikke ha noe kontroll! Bare håpe,vente og prøve å være positiv! Håper så inderlig du lykkes denne gangen[emoji173]️
 
Skjønner godt man kan gå på en testesmell tidlig ;) "heldigvis" så hadde jeg ikke mer en en strimmeltest igjen i hus, så da fikk jeg ikke fulgt opp gjennom helga uansett. Bare å vente til mandaaaaaaag[emoji7][emoji106]
Blir spennende med deg også nå fremover da[emoji122][emoji16]
 
8 av 9 befrukta! :) Det siste var umodent. 4-5 av dem var kommet til 4-delt stadiet nå.

Fikk satt inn ett av de 4-delte eggene i dag [emoji7] dyrker resten videre og evt frys
Nå kommer to uker i spenning [emoji16]

Gratulerer med supert resultat [emoji4] Lykke til som ruger [emoji173]
 
Skjønner godt man kan gå på en testesmell tidlig ;) "heldigvis" så hadde jeg ikke mer en en strimmeltest igjen i hus, så da fikk jeg ikke fulgt opp gjennom helga uansett. Bare å vente til mandaaaaaaag[emoji7][emoji106]
Blir spennende med deg også nå fremover da[emoji122][emoji16]

Gleder meg til å se test på mandag[emoji3][emoji3]

Ja, veldig spennende[emoji5] kontroll imorra og håper på innsett onsdag/torsdag til uka[emoji173]️
 
Skulle vente til mandag.. meeeeen så kom de testene jeg bestilte allerede i dag [emoji56] test tatt på tredje vannøatning i dag, sparte i 2 timer bare pga jeg var så spent. Er ikke det der en skygge? Aldri brukt å hatt det før da men..Hva tror dere !?
3fde378e404b28a4a39efa598dee2349.jpg
 
Skulle vente til mandag.. meeeeen så kom de testene jeg bestilte allerede i dag [emoji56] test tatt på tredje vannøatning i dag, sparte i 2 timer bare pga jeg var så spent. Er ikke det der en skygge? Aldri brukt å hatt det før da men..Hva tror dere !?
3fde378e404b28a4a39efa598dee2349.jpg

Den er positiv!!! Hvilken dag etter uttak er du?
 
Skulle vente til mandag.. meeeeen så kom de testene jeg bestilte allerede i dag [emoji56] test tatt på tredje vannøatning i dag, sparte i 2 timer bare pga jeg var så spent. Er ikke det der en skygge? Aldri brukt å hatt det før da men..Hva tror dere !?
3fde378e404b28a4a39efa598dee2349.jpg

Synes også den ser positiv ut[emoji3][emoji3][emoji3][emoji3] spent på imorra[emoji3][emoji3][emoji3]
 
Den er da positiv [emoji3][emoji3]
 
Den er positiv ja[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] Så herlig[emoji173]
 
Positiv! Hurra :D
 
Gratulerer [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Gratulerer så mye! Til og med jeg ser den sterken uten å zoome ;)
 
Morgentest 11dpo. Tenker selv at den burde vært sterkere Kanskje pregnylen(10000iu) som jeg satt for 13dg siden henger sent igjen hos meg? Hmm..
b3ad9aa48553ba1b50c07a260c693396.jpg
 
Morgentest 11dpo. Tenker selv at den burde vært sterkere Kanskje pregnylen(10000iu) som jeg satt for 13dg siden henger sent igjen hos meg? Hmm..
b3ad9aa48553ba1b50c07a260c693396.jpg

Oj, er det så mange iu med Pregnyl du satt ja. Sist hadde jeg svak strek 12-13 dager etter Ovitrelle og den er 6500iu. Sånn umiddelbart så tenker jeg at streken så sterkere ut i går... men du kan jo ta en kveldstest igjen. Strekene kan variere enormt utfra urinkonsentrasjon nå disse første dagene når hcg uansett er veldig lav.

Krysser fingre for deg[emoji177]
 
Helt blank test idag, 13dpo, på morgenurin. Føler mindre ømhet i brystene og livmorentappen har fått en "fold/knekk" mellom livmor og selve tappen som jeg bruker å få før mensen [emoji47]

Så da lurer jeg bare på hvor lenge må man vente på fryseforsøk? Og bruker man da av de gjenværende offentlige forsøkene eller blir det regnet som under samme forsøk?
b363a503975546e69fcde60867c6aca9.jpg
 
Back
Topp