2 vil bli 3

Helt blank test idag, 13dpo, på morgenurin. Føler mindre ømhet i brystene og livmorentappen har fått en "fold/knekk" mellom livmor og selve tappen som jeg bruker å få før mensen [emoji47]

Så da lurer jeg bare på hvor lenge må man vente på fryseforsøk? Og bruker man da av de gjenværende offentlige forsøkene eller blir det regnet som under samme forsøk?
b363a503975546e69fcde60867c6aca9.jpg

Så kjedelig:( er du i Porsgrunn så sa de at de har 9-12 uker venting nå.. og nei, det regnes ikke som nytt forsøk, men som en del av det samme forsøket der eggene ble hentet ut:)
 
På St.Olavs er det bare å hoppe over første syklusen du får, så rett på ny! Var hvertfall det til meg nå[emoji5] håper du produserer hcg sent og at testen kommer seg[emoji173]️[emoji173]️
 
Blank test i dag også [emoji20] testdag i morgen, men har ikke troa. Syns det er vanskelig at min kjære fortsatt har troa. For han kommer til å bli knust i morgen[emoji174]
 
Blank test i dag også [emoji20] testdag i morgen, men har ikke troa. Syns det er vanskelig at min kjære fortsatt har troa. For han kommer til å bli knust i morgen[emoji174]

Uff, så kjedelig da[emoji20][emoji20] skjønner du har mista troa da ja[emoji20] men jeg har stor tro på blasto og fryseforsøk, og er helt sikker på at det ordner seg for dere[emoji173]️
 
Som forventet; negativ test på testdato. Skal ringe til St.Olavs når jeg får blødning. Siste lutinus tatt i går kl 08. Fryseforsøk neste [emoji106]

Samboeren tok det heldigvis bedre enn forventet. Og vi satt oss ned og kom frem til at det er jo en del som er positivt også, til tross for at vi er skuffet. Blant annet:
-vi kom lenger når enn før. Nå vet vi at icsi fungerer for oss.
-vi skal i bryllup til helga og trenger ikke å planlegge alkoholfritt/unnskyld ning for å ikke drikke
-jeg kan reise på flytur i oktober uten å være redd for å miste(mista i 2015 dagen etter jeg kom hjem fra flyreise).
-vi kan ha sex igjen!

Så nå håper vi mensen kommer fort slik at vi får starte med fryseforsøk tidligst mulig [emoji106]
 
Stor klem kjære du[emoji173][emoji173][emoji173] Så bra at du greier å se det positive og snart blir det fryseforsøk[emoji7] Fordelen m St Olavs er at det ikke er så innmari til ventetid imellom forsøkene[emoji177][emoji177]

Kos dere masse i bryllup og nyt hverandre nå[emoji173][emoji173] Så er dere snart igang igjen[emoji173]
 
Takk, det skal vi[emoji173]️blir godt å kunne senke skuldrene litt nå. Og det er ekstra godt å vite at det forhåpentligvis blir kort tid til jeg ruger igjen
 
Så leit at det ikke gikk denne gangen[emoji20] men må si jeg beundrer pågangsmotet ditt og det at du er så positiv[emoji173]️ blasto og fryseforsøk har jeg stor tro på hvertfall!! Og er heldigvis ikke så lang ventetid på St.Olavs[emoji5][emoji5] kos dere masse i bryllup til helga[emoji5][emoji5]
 
Kjempefint at du kan se det positive! Det er virkelig en styrke [emoji173]️
 
Som forventet; negativ test på testdato. Skal ringe til St.Olavs når jeg får blødning. Siste lutinus tatt i går kl 08. Fryseforsøk neste [emoji106]

Samboeren tok det heldigvis bedre enn forventet. Og vi satt oss ned og kom frem til at det er jo en del som er positivt også, til tross for at vi er skuffet. Blant annet:
-vi kom lenger når enn før. Nå vet vi at icsi fungerer for oss.
-vi skal i bryllup til helga og trenger ikke å planlegge alkoholfritt/unnskyld ning for å ikke drikke
-jeg kan reise på flytur i oktober uten å være redd for å miste(mista i 2015 dagen etter jeg kom hjem fra flyreise).
-vi kan ha sex igjen!

Så nå håper vi mensen kommer fort slik at vi får starte med fryseforsøk tidligst mulig [emoji106]
Oi, likte ikke negativ test, men all optimismen og positiviteten dere viser, til tross for negativ test.
 
Vet ikke helt hva som skjer med syklusen min om dagen. Har aldri hatt så lang syklus før, men den har variert veldig. På det lengste 58dager til neste mens starta tidligere, men nå tror jeg ikke at jeg har hatt eggløsning enda. Bruker å være en tur over 37,0 med tempen etter eggløsning, og der har jeg ikke vært enda. Så da blir den minst 13-14dager til. Minst. Var egentlig satt opp til innsett i forrige uke. Må nok ringe til st.olavs over helga og høre om jeg kanskje skal satse på primolut for å komme i gang med fryseforsøket. Er det ikke typisk at syklusen blir heeeelt på bærtur når man virkelig vil mensen skal komme fortest mulig [emoji28]

877b4abac6001cb2d11ccab20b52d8c8.jpg
 
Vet ikke helt hva som skjer med syklusen min om dagen. Har aldri hatt så lang syklus før, men den har variert veldig. På det lengste 58dager til neste mens starta tidligere, men nå tror jeg ikke at jeg har hatt eggløsning enda. Bruker å være en tur over 37,0 med tempen etter eggløsning, og der har jeg ikke vært enda. Så da blir den minst 13-14dager til. Minst. Var egentlig satt opp til innsett i forrige uke. Må nok ringe til st.olavs over helga og høre om jeg kanskje skal satse på primolut for å komme i gang med fryseforsøket. Er det ikke typisk at syklusen blir heeeelt på bærtur når man virkelig vil mensen skal komme fortest mulig [emoji28]

877b4abac6001cb2d11ccab20b52d8c8.jpg

Er skikkelig driiit å vente på TR slik!!! Hvertfall når man skal igang med forsøk!! Håper du kan få noe for å sette den igang[emoji5][emoji5][emoji5]
 
Fikk mensen på søndag og starta på progynova mot fryseforsøk i slutten av november. Mandag morgen snakka jeg med st.olavs og alt var i orden. Mandag kveld ringte fastlegen og informerte om at celleforandringene på prøven min tatt for to uker siden var så store at jeg må sjekkes av gynekolog på sykehuset. Mulig det blir konisering også sa hun. Hun viste ikke sikkert om jeg bare skulle slutte på progynovaen så hun ba meg fortsette med dem til jeg fikk høre fra gynekologen.
Var ikke helt sånn jeg hadde tenkt at mitt første fryseforsøk skulle bli [emoji20] for jeg er så og si sikker på at det kommer til å bli avbrutt og det er i grunnen det som gjør meg mest trist. At det var celleforandringer gjør meg jo litt skremt det også, men vet jo at det er gode odds for at det kommer til å gå bra. Føler det bare er at jeg må utsette barnedrømmen noen måneder til. Og det, det er ikke bare bare. Var SÅ klar for fryseforsøk nå!

Hadde besøk av lillesøstra på 17år når jeg fikk beskjeden og utover kvelden frem til jeg måtte på nattevakt. Og siden verken hun eller noen i familien min vet noe om at vi har vært i prøverørskarusellen i 3,5år så følte jeg at jeg måtte bare bite det i meg og holde maska oppe.
Fikk sagt det litt fort til samboeren mens lillesøstra var på loftet en tur. Han var veldig støttende og minnet meg på at det er viktigere at jeg får sjekka det skikkelig opp. Og at uansett hva det er så kommer vi oss gjennom det.
Nå sitter jeg her på en rolig nattevakt og føler tårene ligger helt på randen av å komme ut.

This day, please go away [emoji107]
 
❤️
 
Uff[emoji173]️[emoji173]️ føler med deg[emoji22][emoji22] sender deg mange gode klemmer[emoji173]️
 
Takk [emoji177]
Har nå fått bekreftet avbrutt forsøk. Skal inn til biopsi neste uke. Kommer nok til å melde meg litt ut herfra frem til vi får klarsignal til å gå i gang igjen.
 
Takk [emoji177]
Har nå fått bekreftet avbrutt forsøk. Skal inn til biopsi neste uke. Kommer nok til å melde meg litt ut herfra frem til vi får klarsignal til å gå i gang igjen.

Så driit da[emoji20][emoji20] masse lykke til med biopsi, og håper du snart er i gang igjen[emoji173]️
 
Stor klem kjære du[emoji173][emoji173]
 
Back
Topp