⭐️ Graviditetstestene våre Februar 2018 ⭐️

14DPO - CD30

Her har det vært endringer gitt! [emoji15] IKM i dag, ingen tegn til tr, og har ingen flere g-tester tilgjengelig. Så for meg at jeg skulle våkne med tr og stort tempdropp. Det var ingen tegn til tr når jeg tok ut OvuSense i dag tidlig, bare mye hvit utflod slik det ellers har vært denne syklusen. Tempen var lik som de to siste dagene. Jeg fant derimot tilfeldigvis g-testen fra i går tidlig i sminkevesken min! Vanligvis kaster jeg dem når fristen er over. Men i går tidlig var jeg så travel at jeg ikke fikk sjekket testen innen 10 min, men innen 5 min. Disse testene skal sjekkes innen 30 min står det på pakken. I dag når jeg fant den viste den to tydelige streker!! [emoji15] Det har jeg aldri hatt noe antydninger til engang på disse testene før, så håpet vokste jo med engang i kombinasjon med uteblitt tr og manglende tempdropp. Ble jo litt glad da såklart, men samtidig veldig usikker... Har forsåvidt null niks nada symptomer i dag også. Ingen tegn til tr, brystene føles nesten følelsesløse, de pleier å være grisevond på denne tiden!

Noen som har opplevd dette selv, og ikke var gravid / var gravid?

Vis vedlegget 245814
Vis vedlegget 245815
Vis vedlegget 245816
Skjedde samme med meg sist jeg var gravid. Sjekka raskt og tok den som negativ. Så på den flere timer senere og da var det strek der. Så tok en ny på kvelden og den var enda sterkere, så var gravid [emoji4]
 
Er denne positiv??

Lurer på hvordan jeg skal finne ut hvor langt jeg er på vei? Har ikke hatt mensen på lenge, har en veldig ustabil syklus.
 

Vedlegg

  • IMG_20180224_214030.JPG
    IMG_20180224_214030.JPG
    235,3 KB · Visninger: 116
Er denne positiv??

Lurer på hvordan jeg skal finne ut hvor langt jeg er på vei? Har ikke hatt mensen på lenge, har en veldig ustabil syklus.
Positiv [emoji16] dra til legen og be om henvisning til UL om de ikke gjør det der [emoji4]
 
Fikk ikke sove, tok en digital med ukesindikator (som jeg egentlig skulle spare til jeg følte meg helt helt sikker). Den lyser
GRAVID 1-2 :happy:

Så da er jeg 3-4 uker på vei da, hvis man kan stole litt på den? :) Skal ringe legen og be om hcg måling
Ja det er du nok da! Gratulerer [emoji16]
 
Skjedde samme med meg sist jeg var gravid. Sjekka raskt og tok den som negativ. Så på den flere timer senere og da var det strek der. Så tok en ny på kvelden og den var enda sterkere, så var gravid [emoji4]

Var det jeg håpte på, men her kom tanta i dag gitt [emoji17]
 
Hei jenter!

Jeg sitter å ser igjennom testene deres (spesielt de som har babyplan sine strimmel tester), så lurte jeg på hvor sikker kan man være på skyggestrek?

Er over en måned siden jeg mistet i SA (uke 3-4 ish) og har enda ikke fått TR og lurer på om jeg kan være gravid igjen, da jeg har så ekstremt ømme pupper... har tatt 2 slike babyplan strimmeltester - begge har vist litt skyggestrek, men jeg aner ikke om det er kun i hodet mitt eller at det faktisk er noe der.. man blir litt sånn babysjuk når man plutselig fant ut at man var gravid - men så mistet rett etterpå..

Kanskje jeg burde ta en test til og kanskje en digital ?

Jeg er bare så innmari redd for å bli skuffa

(Beklager hvis det blir feil å legge inn innlegget på denne siden:( )

Mvh ei med ett håp
 
Hei jenter!

Jeg sitter å ser igjennom testene deres (spesielt de som har babyplan sine strimmel tester), så lurte jeg på hvor sikker kan man være på skyggestrek?

Er over en måned siden jeg mistet i SA (uke 3-4 ish) og har enda ikke fått TR og lurer på om jeg kan være gravid igjen, da jeg har så ekstremt ømme pupper... har tatt 2 slike babyplan strimmeltester - begge har vist litt skyggestrek, men jeg aner ikke om det er kun i hodet mitt eller at det faktisk er noe der.. man blir litt sånn babysjuk når man plutselig fant ut at man var gravid - men så mistet rett etterpå..

Kanskje jeg burde ta en test til og kanskje en digital ?

Jeg er bare så innmari redd for å bli skuffa

(Beklager hvis det blir feil å legge inn innlegget på denne siden:( )

Mvh ei med ett håp
Har aldri brukt de babyplan testene så vet ikke hvordan da en skyggestrek er på de. Trist å høre at du har mistet. Håper på positiv test igjen snart :) Lykke til med testinga videre!
 
Har aldri brukt de babyplan testene så vet ikke hvordan da en skyggestrek er på de. Trist å høre at du har mistet. Håper på positiv test igjen snart :) Lykke til med testinga videre!

Takk for det :)
 
Hei jenter!

Jeg sitter å ser igjennom testene deres (spesielt de som har babyplan sine strimmel tester), så lurte jeg på hvor sikker kan man være på skyggestrek?

Er over en måned siden jeg mistet i SA (uke 3-4 ish) og har enda ikke fått TR og lurer på om jeg kan være gravid igjen, da jeg har så ekstremt ømme pupper... har tatt 2 slike babyplan strimmeltester - begge har vist litt skyggestrek, men jeg aner ikke om det er kun i hodet mitt eller at det faktisk er noe der.. man blir litt sånn babysjuk når man plutselig fant ut at man var gravid - men så mistet rett etterpå..

Kanskje jeg burde ta en test til og kanskje en digital ?

Jeg er bare så innmari redd for å bli skuffa

(Beklager hvis det blir feil å legge inn innlegget på denne siden:( )



Jeg bruker babyplan sine tester nå å fikk strek 9 dpo, fikk også svak strek på RFSU sin tidlig test. Nå gjenstår bare å se om det stemmer. Skal ta ny test i morgen :) Kanskje du kan ta RFSU sin å se om den viser strek? Det skal være samme sensitivitet på de☺️
 

Jeg har ikke RFSU sine strimler, men har en til strimmel fra Babyplan og så har jeg clearblue graviditetstester (både vanlig og digital) - så får vel teste dem ut :p

Rart med det; men jeg er redd for å teste å finne ut at den er negativ... :p
 
Jeg har ikke RFSU sine strimler, men har en til strimmel fra Babyplan og så har jeg clearblue graviditetstester (både vanlig og digital) - så får vel teste dem ut :p

Rart med det; men jeg er redd for å teste å finne ut at den er negativ... :p
Det forstår jeg godt! Like skummelt hver gang, er så redd for å bli skuffet.. Lykke til:)
 
14DPO - CD30

Her har det vært endringer gitt! [emoji15] IKM i dag, ingen tegn til tr, og har ingen flere g-tester tilgjengelig. Så for meg at jeg skulle våkne med tr og stort tempdropp. Det var ingen tegn til tr når jeg tok ut OvuSense i dag tidlig, bare mye hvit utflod slik det ellers har vært denne syklusen. Tempen var lik som de to siste dagene. Jeg fant derimot tilfeldigvis g-testen fra i går tidlig i sminkevesken min! Vanligvis kaster jeg dem når fristen er over. Men i går tidlig var jeg så travel at jeg ikke fikk sjekket testen innen 10 min, men innen 5 min. Disse testene skal sjekkes innen 30 min står det på pakken. I dag når jeg fant den viste den to tydelige streker!! [emoji15] Det har jeg aldri hatt noe antydninger til engang på disse testene før, så håpet vokste jo med engang i kombinasjon med uteblitt tr og manglende tempdropp. Ble jo litt glad da såklart, men samtidig veldig usikker... Har forsåvidt null niks nada symptomer i dag også. Ingen tegn til tr, brystene føles nesten følelsesløse, de pleier å være grisevond på denne tiden!

Noen som har opplevd dette selv, og ikke var gravid / var gravid?

Vis vedlegget 245814
Vis vedlegget 245815
Vis vedlegget 245816

Jeg har alltid vonde brystvorter rett før menstrasjon. Men denne gangen var det nada... rett og slett følelsesløse var de.. veldig rart tenkte jeg. Og menstruasjonen uteble. Så testet jeg morningen etter og da kunne vi juble[emoji322][emoji1319][emoji173]️ nå er jeg i uke 6 og de er KJEMPE vonde[emoji28]
 
Image1519597366.026071.jpg

Etter SA 29 januar har vi ikke tenkt på prøvingen, men bare kost oss:) Vet ikke om det er noe på denne og om det i det heletatt er mulig. Men har hatt en så merkelig følelse i kroppen siden i går så tok denne nå i kveld og syntes jeg kan skimte en (skygge)strek?
Hadde vært en drøm om det klaffet raskt igjen, men det er ikke forventet da vi prøvde over ett år siden første SA.
 
IMG_0258.JPG


Jeg kan ikke tro det!! Har tatt to tester (torsdag og lørdag) med babyplan strimmel - men jeg gikk ut fra at de var negative - da jeg ikke var sikker på om jeg så strek. Så i dag måtte jeg virkelig ta alle testene jeg fant for å være på sikre siden!

Over en måned siden SA - men her kommer nok ikke TR på besøk igjen :)

Krysser fingrene for at spiren holder seg :D
 
Vis vedlegget 246115

Jeg kan ikke tro det!! Har tatt to tester (torsdag og lørdag) med babyplan strimmel - men jeg gikk ut fra at de var negative - da jeg ikke var sikker på om jeg så strek. Så i dag måtte jeg virkelig ta alle testene jeg fant for å være på sikre siden!

Over en måned siden SA - men her kommer nok ikke TR på besøk igjen :)

Krysser fingrene for at spiren holder seg :D
Gratulerer ❤❤❤
 
Back
Topp