⭐️ Graviditetstestene våre Februar 2018 ⭐️

Spennende! Hvor kan jeg få tak i en slik test med følsomhet på 10 mlu? Nå ble jeg jo så ivrig at jeg helst vil ta den så fort som mulig [emoji50]
Takk for svar!

Hei! Tror både RFSU og clearblue har tidligtester :) Godt mulig det er flere også. De får du i alle fall tak i på apotek [emoji4]
 
Noen som kan se noe?
10 DPO idag. Mye utflod og ømme pupper..

Siden den der gir svak positiv, skal du ikke se bort i fra at cbd slår ut. Men de testene koster jo litt mer. Vent med cbd til i morgen i så fall[emoji5]
 
Siden den der gir svak positiv, skal du ikke se bort i fra at cbd slår ut. Men de testene koster jo litt mer. Vent med cbd til i morgen i så fall[emoji5]

Jeg tok en RFSU test tidlig nå akkurat.. blendahvit! [emoji15] Skjønner ikke [emoji20] Ventet ganske mange timer og drakk bare en kopp med kaffe [emoji58]
 
Siden den der gir svak positiv, skal du ikke se bort i fra at cbd slår ut. Men de testene koster jo litt mer. Vent med cbd til i morgen i så fall[emoji5]

Tok en RFSU test tidlig nå. Blendahvit! Skjønner ikke [emoji20] mange timer siden sist dobesøk og nesten ikke drukket noe...
 
10 dpo, noen som ser noe?
 

Vedlegg

  • 35444CED-356E-4C6B-BF7A-BC8F1EF3B373.jpeg
    35444CED-356E-4C6B-BF7A-BC8F1EF3B373.jpeg
    258 KB · Visninger: 85
Tok en RFSU test tidlig nå. Blendahvit! Skjønner ikke [emoji20] mange timer siden sist dobesøk og nesten ikke drukket noe...

Hmm så rart.. ser i hvert fall noe svakt på babyplan testen din. Kjenner ikke så godt til RFSU early. Du må nok bare vente til i morgen å se. Håper på strek for deg i morgen da[emoji5] bilde av RFSU ?
 
Hmm så rart.. ser i hvert fall noe svakt på babyplan testen din. Kjenner ikke så godt til RFSU early. Du må nok bare vente til i morgen å se. Håper på strek for deg i morgen da[emoji5] bilde av RFSU ?

Dette er spennende, men også litt nervepirrende. Er så nederlag å få litt utslag på en, og ikke på en annen. Men får vente å se [emoji4]
Har lagt ved bilde av Rfsu [emoji15]
IMG_5231.JPG
 
Dette er spennende, men også litt nervepirrende. Er så nederlag å få litt utslag på en, og ikke på en annen. Men får vente å se [emoji4]
Har lagt ved bilde av Rfsu [emoji15]Vis vedlegget 246544

Ser den er blank dessverre. Kan være du har hatt en implantasjon som raskt har gått til grunne. Ikke godt å si.. Testet i dag?
 
Ser den er blank dessverre. Kan være du har hatt en implantasjon som raskt har gått til grunne. Ikke godt å si.. Testet i dag?

Nei, ikke enkelt å skjønne seg på dette. Har ikke testet idag. Blir så nedfor av det så tenkte deg var greit å bare vente litt. Så får vi heller bli positivt overrasket [emoji5]
 
Gratulerer til alle som ble gravide i februar :Heartred
 
Her er mine tester. Digital 15 dpo, de andre i dag 17 dpo :happy:
IMG_20180227_090241.jpg
IMG_20180301_103816.jpg
 
Gratulerer til alle dere med positiv test i februar[emoji173]️ Vil sende en god klem til alle det ikke klaffet for denne mnd og ønsker at neste mnd blir deres tur[emoji4]
 
Back
Topp