Ellemelle1
Glad i forumet
Jeg tørr ikke tenke på innkjøp før jeg nærmer meg uke 12 [emoji85] Må i hvertfall komme meg over 8 uker [emoji28]
Enig [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tørr ikke tenke på innkjøp før jeg nærmer meg uke 12 [emoji85] Må i hvertfall komme meg over 8 uker [emoji28]
Vi har ingenting så dette blir dyrt [emoji44][emoji12] Satt oss opp en liten( les lang) liste, som må i hus[emoji12]
Her er alt planlagt på detaljnivå etter hva som ble brukt de andre gangene. Det eneste jeg ikke får bestemt meg på er hvilken vogn vi skal ha. Var veldig fornøyd med Babyjogger City Elite sist, men den er ikke veldig bra på slapseføre som det er en del av her på vinteren.Har dere lagd/funnet noen spesiell handleliste dere skal gå etter? Eller har dere kanskje planlagt flere kjøp allerede?
Vil du dele?
*vogn
* Regntrekk
* Myggnetting
* Solskjerming?
* Baby dyne
* Teppe
* (Pose)
* Stelleveske
*bilsete
* speil til bilen
* Solskjerming?
* seng
* Madrass
* Sengetøy x3
* Baby dyne
* Tisse underlag
* Vugge nede?
* Baby nest
*stellebord
* stellematte
* Bleier
* Kremer
* Kluter
* Bade balje
*ammepute
* bryst pumpe
* Flaske x1
* Ammebh
* Brystkrem
* 7 bodyer str 50
* 7 bodyer str 56
* 2 Kortermet body str 50
* 7 tynne bukser str 50
* 7 bukser str 56
* 2 strømpebukser str 50
* 2 strømpebukser str 56
* Sokker
* Tynn bomulls lue
* gulpekluter
* Smokker
* Feste til smokk
* Vogn rangle
* Baby gym
* Termometer
* Solkrem?
Dette har vi kommet frem til[emoji4] Det vi eventuelt mangler etter dette kjøper vi etter behov [emoji4]Fint om dere ser noe som mangler, kanskje jeg har glemt noe viktig?! [emoji12]
Babyer skal ikke ha solkrem
Godt å vite, vi var litt usikker [emoji12][emoji849]
De skal holdes i skyggen hvertfall 6 mnd om ikke det første året
Nei det vet jeg, men tenkte i tillegg til. Solen når til selv i skygge [emoji33][emoji12]
Jaija! Bugaboo er en av de mest populære tvillingvognene, så kan faktisk være jeg ender opp med den vi har egentlig falt for Emmaljunga viking double, blå med brunt skinn ❤❤❤ men er få av den typen på finn.no foreløbig, men vi skal følge med framover ellers var bugaboo donkey grei. Nett og med gode løsninger, og den kan gjøres om til enmannsvogn. Blir veldig liten sammenlagt.Ergonomisk er når sittedelen på en måte er fastmontert slik at barnet sitter ergonomisk uansett hvordan du justerer den (du kan med andre ord ikke justere på samme måte som vanlig). I vanlig sittedel er sittedelen typisk veldig rett i vinklene, men du kan justere rygg og beinstøtte som du vil.
Hadde jeg hatt stor plass ville jeg nok mulig gått for Emmaljunga nitro city eller edge. Og personlig styrt unna bugaboo, liker virkelig ikke den ergonomiske sittedelen.
Jeg var først sikker på at jeg skulle ha en «joggevogn» med tre hjul. Nå er jeg litt usikker når jeg ser hvor lange de vognene er. Lite praktisk alle andre tilfeller enn ved jogging.
Vurderer nå en vanlig vogn (uppababy), og en jogge vogn i tillegg som jeg tenker å kjøpe brukt.
*vogn
* Regntrekk
* Myggnetting
* Solskjerming?
* Baby dyne
* Teppe
* (Pose)
* Stelleveske
*bilsete
* speil til bilen
* Solskjerming?
* seng
* Madrass
* Sengetøy x3
* Baby dyne
* Tisse underlag
* Vugge nede?
* Baby nest
*stellebord
* stellematte
* Bleier
* Kremer
* Kluter
* Bade balje
*ammepute
* bryst pumpe
* Flaske x1
* Ammebh
* Brystkrem
* 7 bodyer str 50
* 7 bodyer str 56
* 2 Kortermet body str 50
* 7 tynne bukser str 50
* 7 bukser str 56
* 2 strømpebukser str 50
* 2 strømpebukser str 56
* Sokker
* Tynn bomulls lue
* gulpekluter
* Smokker
* Feste til smokk
* Vogn rangle
* Baby gym
* Termometer
* Solkrem?
Dette har vi kommet frem til[emoji4] Det vi eventuelt mangler etter dette kjøper vi etter behov [emoji4]Fint om dere ser noe som mangler, kanskje jeg har glemt noe viktig?! [emoji12]
Om du tar mye buss eller lignende er de upraktiske ja.. Hvilken joggevogn vurderer du?