❤Uke 12❤

Jeg skal følge med på dere jeg følger her også, uansett om dette går veien eller ikke :) det er så godt med den oppmuntringen dere gir hele tiden :Heartred
Samme til deg :)
 
3750305e659170bd136f91339c3757a1.jpg

Kan settes opp på gravid [emoji7] den ble sterkere og sterkere etter at bildet ble tatt
 
Her har den så vidt begynt. Den bruker alltid å starte enten på natta eller om morgenen, men nå startet den ikke før kl 19 på kvelden. Slår vel hardt til i morgen når vi skal ut på shopping :shifty:
Våknet på torsdagen men litt, men i går kveld på jobb, da kom den for fullt [emoji31] heldigvis var jeg føre var og hadde forsikret meg med innlegg [emoji23]
 
Våknet på torsdagen men litt, men i går kveld på jobb, da kom den for fullt [emoji31] heldigvis var jeg føre var og hadde forsikret meg med innlegg [emoji23]
Godt du hadde sikret deg med innlegg ;) Ikke noe kjekt når den slår inn for fullt. Varmeflaska er da god å ha ;)
 
c1abdded9cc29902326fe28679ed1cd0.jpg

Haha tenkte dette var en koselig måte å fortelle mannen [emoji5] han kommer hjem fra jobb 18:30 så da skal maten være ferdig dekket!
Oi det blir en fantastisk overraskelse for han kan jeg tenke meg :)
 
Har heldigvis ikke vondt, men istedet så har jeg fått halsbetennelse [emoji40] og nå er det tilbake på jobb [emoji37]
Uff da :( God bedring!
Bra du ikke har vondt for det er ikke noe kjekt. Før proppet jeg meg full av ibux en til to dagene det sto på, men nå prøver jeg å ta mindre og heller bruke varmeflaska litt mer flittig :)
 
Uff da :( God bedring!
Bra du ikke har vondt for det er ikke noe kjekt. Før proppet jeg meg full av ibux en til to dagene det sto på, men nå prøver jeg å ta mindre og heller bruke varmeflaska litt mer flittig :)
Hadde mer vondt før men nå har jeg hatt hormonspiral i 4 år så har ikke hatt mensen skikkelig før jeg var gravid sist i 2012 [emoji12] så kommer nok smertene etterhvert [emoji12]
 
Back
Topp