❤Uke 12❤

Snorkfrøken1984

Forumet er livet
VIP
Prøver meg på å lage en uke for oss for uke 12:)
Nick-pp-prøver på barn nr?-EL-IKM
Mandag 20/3
Mille03, pp12, b2. TR:(
EE2017, pp1,b1, EL 5/3
Emiliepia, pp4. TR :(


Tirsdag 21/3
Snorkfrøken1984, pp3, b3, EL ca 7/3. TR:(
Cath141, pp4, b1, EL ca 5/3. Gravid[emoji173]
Emmisel, pp ørten.TR :(

Onsdag 22/3
Håpefullmamma, pp5, b2, EL ca 7/3. TR:(
Milla92, pp1 , b2 , EL ca 8/3. Gravid [emoji173]
MallaMo, pp16
AnneS. Gravid[emoji173]


Torsdag 23/3
AneLanel, pp3, b4, EL 9/3
Rjente22,pp9, b1, EL ca 9/3
MissK, b2. TR :(
MammaTilToPrinserOgPrøver, pp7, b3, EL 8/3.Gravid[emoji173]
..spireliten.. pp2 ,b3. TR:(



Fredag 24/3
MiniMe80, pp14, b1, EL ca 12/3 TR:(
Nøtteliten, pp20. TR:(
Chrini08, pp5, b2, EL ca 9/3 TR:(
Niomi88, pp1, b2, EL ca 10/3 TR:(

Lørdag 25/3
Eidejenta, pp3, EL ca 11/3 Gravid[emoji173]

Søndag 26/3
Xlibrax80, b2, EL ca 11-12/3 Gravid [emoji173]
 
Last edited:
MiniMe80 - pp14 - B1 - EL ca 12.03 - IKM 24.03
 
Mandag 20/3


Tirsdag 21/3
Snorkfrøken1984, pp3, b3, EL ca 7/3.


Onsdag 22/3


Torsdag 23/3
AneLanel, pp3, b4, EL 9/3

Fredag 24/3


Lørdag 25/3


Søndag 26/3
 
Håpefullmamma - pp5 - B2 - El rundt 7/3 - Ikm rundt 22/3

Litt usikker både på el og ikm da syklusen er litt på bærtur enda etter pilleslutt i sept.
 
Ikm 24.mars, pp 20, pausemåned etter 2.pergokur.
 
Det brukes for å stimulere eggløsning. Man har nå sluttet å lage den, så man får ikke kjøpt det (hvis de ikke har den igjen på apotekene da)
https://www.apotek1.no/graviditet/ufrivillig-barnloshet
Okei. Min aller beste venninne sliter med å bli gravid. De har prøvd i 3 år men skjer ingenting. De har sjekket seg begge to og de finner ikke noe galt. Annet enn at han har litt få svømmere. De pratet om at det kostet litt å få hjelp men ho ville ikke snakke så mye om det. Så de står på stedet hvil og ho har blitt deprimert og går opp i vekt.
 
Okei. Min aller beste venninne sliter med å bli gravid. De har prøvd i 3 år men skjer ingenting. De har sjekket seg begge to og de finner ikke noe galt. Annet enn at han har litt få svømmere. De pratet om at det kostet litt å få hjelp men ho ville ikke snakke så mye om det. Så de står på stedet hvil og ho har blitt deprimert og går opp i vekt.
Det må være så frustrerende og trist. Nå kan man få letrozol/femar isteden, i forbindelse med EL. Får man det på blå resept (hvis det går??) så betaler man jo bare max grense på det, opp til frikort. Men hvis de trenger mer hjelp på klinikk fordi han har litt få svømmere så er det jo en del dyrere. Det er ikke noe enkelt, når ønsket er så stort, og når man har prøvd så lenge uten at noe skjer.
 
Det må være så frustrerende og trist. Nå kan man få letrozol/femar isteden, i forbindelse med EL. Får man det på blå resept (hvis det går??) så betaler man jo bare max grense på det, opp til frikort. Men hvis de trenger mer hjelp på klinikk fordi han har litt få svømmere så er det jo en del dyrere. Det er ikke noe enkelt, når ønsket er så stort, og når man har prøvd så lenge uten at noe skjer.
Nei, jeg får så vondt av de.. veit hvor mye de ønsker seg et barn. Og så kommer jeg da med 2 barn allerede som satt på 1 og 4 forsøk. Og nå prøver vi på en til som forhåpentligvis sitter snart. Jeg gleder meg ikke til å være den som forteller nyheten.. men ho veit at vi ønsker oss en og jeg har fått beskjed av gubben hennes at vi kan jo ikke sette vårt ønske på vent pga de. Men det er ikke no gøy å være den som får det til når min aller beste venninne ikke får det til. Jeg håper så inderlig at de får det til❤
 
Back
Topp