❤Ikm uke 34❤

EL i dag to dager før forventet. Passer bra med tanke på at vi har vært flinke med aksjelegging de siste dagene [emoji1] Blir deilig å være over i dpo land i morgen, synes det er litt stressende å tenke på om man treffer EL eller ikke. Flere som er i dpo land nå?
 
Går så tregt... Trodde jeg nærmet meg.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180807-180520_Gallery.jpg
    Screenshot_20180807-180520_Gallery.jpg
    815,3 KB · Visninger: 71
Slenger meg på her :)

Tror jeg har EL på torsdag kanskje..

Xiddigaha - PP 4 etter SA - EL ca 9.08 - IKM 23.08

Wii så kjekt å ha deg med her [emoji4] Minlillenr3 her. Måtte bruke den gamle profilen fordi jeg ikke kommer meg inn på den andre[emoji849] Får ikke endret nick på denne brukeren
 
Blir med her. Hadde egentlig tenkt og trengt en pause, men greier ikke helt å la være[emoji5]
Katz1 - ca pp11 - pp 4 etter ma - el 08.08 - ikm 22.08
 
Øverste tørket tatt i 16 tiden. Nederst tatt i kveld. Tenker el blir i morgen eller torsdag. El er ca to dager før denne syklusen! Hatt el på sd 16-17 siste tiden. Er på sd 12 i dag.
IMG_0338.JPG
 
Tror søren meg jeg bomma på el denne gangen... kroppen har gitt så lite signaler og lite aksjer er lagt inn av diverse grunner. Nå er vi på campingferie med verdens sureste barn så kan ikke si stemningen er den beste gitt... ikke like lett å få til noen siste dråper fra en megasliten og sur gubbe heller... sure unger sliter på tålmodigheten gitt!
 
EL er offisielt over her og tenker jeg er på 1 DPO idag :rolleyes: Igår hadde jeg litt spotting på papiret og en liten blødning under/etter sengekos. Men håper det bare er el som markerte seg og at jeg slipper alle de mellomblødningene jeg har hatt i dpo land tidligere. Skal ihvertfall begynne med Wild Yam i kveld og fortsetter på Bidro hele syklusen :D Litt sår nedetil nå så skal ikke stå på innsatsen siste 5 dagene :p:hilarious:
 
Tidlig el du og denne mnd. Jeg på CD 11 positiv el test.

Ja og det stikker bra i eggstokkene. Greier ikke lokalisere om det er mest på høyre eller venstre side. Håper på venstre side[emoji5] Fortsatt veldig positiv test
Image1533714173.495054.jpg
og i dag er det ubehagelig å sette seg ned. Tror du el er i dag? Er på sd 14.
Problemet er å få med seg mannen, han er ikke så motivert lenger dessverre. Vi er ganske slitne for tiden begge to.. minste barnet er i en fase hvor hun ikke vil legge seg og vi bruker hele kvelden på legging av barn. Hadde sex mandag og i går kveld. Hadde vært fint om det holdt, skal på jobb i kveld..
 
Ja og det stikker bra i eggstokkene. Greier ikke lokalisere om det er mest på høyre eller venstre side. Håper på venstre side[emoji5] Fortsatt veldig positiv test Vis vedlegget 269913 og i dag er det ubehagelig å sette seg ned. Tror du el er i dag? Er på sd 14.
Problemet er å få med seg mannen, han er ikke så motivert lenger dessverre. Vi er ganske slitne for tiden begge to.. minste barnet er i en fase hvor hun ikke vil legge seg og vi bruker hele kvelden på legging av barn. Hadde sex mandag og i går kveld. Hadde vært fint om det holdt, skal på jobb i kveld..
Slik el smerter hadde jeg første gang etter jeg mista. Vondt for å reise seg og sitte. Aksjer er nok kommen på rett plass. Så det blir nok og vente.

Her er tempen på reva så er nok redd det ikkje er egg denna gangen. Har ikkje troa i det heile tatt denne PPen. Det er noko som ikkje stemmer denne PPen, Magefølelsen er ikkje med.
 
Slik el smerter hadde jeg første gang etter jeg mista. Vondt for å reise seg og sitte. Aksjer er nok kommen på rett plass. Så det blir nok og vente.

Her er tempen på reva så er nok redd det ikkje er egg denna gangen. Har ikkje troa i det heile tatt denne PPen. Det er noko som ikkje stemmer denne PPen, Magefølelsen er ikkje med.

Så leit da[emoji17] Demotiverende når man kjenner kroppen ikke spiller på lag. Håper tempen din gjør et hopp i dag[emoji1303] Jeg temper ikke, planen var å begynne med det!
 
Back
Topp