❤Ikm uke 34❤

Fortsatt negative EL-tester, men de bli sterkere. Håper bare ikke EL bestemmer seg for å komme for tidlig, da jeg skal på fest i kveld og mannen blir hjemme. [emoji1317]
 
Fortsatt negative EL-tester, men de bli sterkere. Håper bare ikke EL bestemmer seg for å komme for tidlig, da jeg skal på fest i kveld og mannen blir hjemme. [emoji1317]
Gjør det noe da? :) er vel bare å ha seg en runde når du kommer hjem?
 
CD13, positiv test i går og i dag. Tydelige el smerter i kveld, så regner med det slipper nå[emoji28]
 
Cd 15 og el-smerter ut over dagen i dag. Tappen var også høy og myk. Håper egget slipper snart!
 
Hm.. cd 7 bare og allerede el slim og ganske sterke El tester ..:dance018 ikke helt positive enda men innen at par dager kanskje , fryktelig tidlig .. har alltid el på cd 14-16:schocked028 skjønner ingenting jeg ! Men bare å hekke i vei allerede da ;)
 
Jeg venter på el når som helst disse dager [emoji4] jeg tester ikke etter el denne gang. Ble super stressa av det forrige gang [emoji85] ikke kjent så mye enda, verken slim eller smerter. Jeg har nettopp vært igjennom nesten 2 måneder med østrogen tab for å få startet mensturasjon igjen og den kom som ei kule midt i andre brettet[emoji23] så super fornøyd kroppen funker igjen[emoji4]
 
Tok en el-test i går cd9. Ganske negativ. Så da ligger jeg vel i rute til EL rundt cd14. :)
 
Last edited:
El-slim i dag også. Men ikke så mye el-smerter. Så håper egget har sluppet og jeg entrer dpo-land!
 
Stardust - pp 9 (2 ma) - B1 - EL 12.08 - IKM ca 26.08
 
Rosalia -pp 6 etter MA - b1 - el ca 6/7 august - Ikm 25 august. El-test blir vel ikke mer positiv nå? El i morgen eller tirsdag tru? :)
IMG_7901.JPG
 
Syns testen er svakere enn på lørdag, men litt rart hvis jeg har rukket å ha hatt el. Ingen smerter, ingen utflod. ‍♀️ jaja, får sjekke igjen senere i dag.

Image1533536954.034104.jpg
 
Back
Topp