❤Ikm uke 34❤

E63FF640-80D8-4970-8AC9-86BF19169CEF.jpeg

742DC4B9-F5F9-4D73-8964-A3679B3C88A9.jpeg

Da har testane på veg til negativ. 2 dagar tidligare men kommer til å ta el tester og sjekke om det barre ville prøve seg på eggløsning.
 
CD 15 og maksimal på monitor og positiv el test. Så nå er det bare å hoppe i høyet og vente på at gullegget skal slippe taket og finne seg en venn :D

CAC9AA0E-CC8B-4979-8AF5-565D44B218BE.jpeg
 
EL skal komme i morgen hvis det går etter planen så i da blir det aksje innlegging i kveld[emoji3] Må nesten det for gubben jobber ettermiddag/kveld de neste 3 dagene
 
Oi spennende! Fått progrestronkrem av legen eller kjøpt selv? hvordan regime har du på WY? :rolleyes:
Progesteron kjøpt sjølv. WY. Temp høy starter jeg. 3 m og 2 k fram til 7 dpo. 2 m og 2 k fra 8 til 9 dpo. 10 dpo 1 m og 1 k fram til 12 dpo. 1 der etter til mens stopp.
 
Progesteron kjøpt sjølv. WY. Temp høy starter jeg. 3 m og 2 k fram til 7 dpo. 2 m og 2 k fra 8 til 9 dpo. 10 dpo 1 m og 1 k fram til 12 dpo. 1 der etter til mens stopp.

Har du prøvd ut noe av dette før eller? :wideyed::happy: Takk, skal prøve meg på det, men temper ikke foreløpig så må bare teste og vurdere å begynne 2 dpo ish da? :wideyed:
 
Har egentlig ikke forventet EL før torsdag men masse slim i dag. Tenker da, av erfaring, at EL kommer seinest onsdag.
 
Har du prøvd ut noe av dette før eller? :wideyed::happy: Takk, skal prøve meg på det, men temper ikke foreløpig så må bare teste og vurdere å begynne 2 dpo ish da? :wideyed:
Har prøvd WY før og første gang eg prøvde det vart eg gravid men mista i uke 8. Har prøvd etter det men nei ikkje blit gravid sidan det.
 
Back
Topp