❤ IKM uke 17 ❤

Måtte svi av en idag [emoji51] 8 dpo [emoji23]
8f2c8e5119f0652767d13320c3db6a7c.jpg

Jeg ser strek! :D
 
Så gøy at det ikke bare er jeg som ser :p
Men tør ikke tro på noe enda. Tenker også om det kan være en skygge. Vet jo aldri :p
 
Så utrolig gøy at det er flere som begynner å få streker her ! [emoji4] jeg røyk på en test i dag, 9 dpo, blenda som forventet. Jeg tester seint positivt, ikke før IKM eller over de to gangene jeg har vært gravid.

Tankene er i kaos denne PP. Begynner å få litt tegn som tyder på at jeg er gravid, jeg har mye luft, stikker i magen, fikk antydning til kvise som bare tørket inn(har fått utbrudd av kviser samme CD i flere sykluser nå) og har hatt ekstremt ømme bryst hver syklus, ikke like ømme nå. Smerter som stikker helt nede og mye stikk og murring i magen. Men så prøver jeg å ikke håpe for mye for sist TR gikk greit, men de andre 6 så gikk jeg så voldsomt i kjelleren. Har vært så avslappet denne PP, så vil ikke bli helt vill nå for så å få TR.

*prøve å tenke på noe annet* [emoji4]
 
IMG_4819.jpg


Jeg tok de to nederste i dag (10 dpo) øverst er med vann... måtte sjekke da gjentatte tester for sånn såkalt skyggestrek.. vanskelig å se de på bilde meen det er noe der helt klart! Trenger ikke å vri å vende på den for å se... [emoji848]
 
Vis vedlegget 223826

Jeg tok de to nederste i dag (10 dpo) øverst er med vann... måtte sjekke da gjentatte tester for sånn såkalt skyggestrek.. vanskelig å se de på bilde meen det er noe der helt klart! Trenger ikke å vri å vende på den for å se... [emoji848]


Jeg klarer ikke å se noe på min tlf, men satser på, og tror, at det er babystrek!! [emoji4][emoji1319]

Og finnes det en app for å se på graviditetstester? [emoji23]
 
Beklager ekle detaljer..[emoji15]

Men da jeg gikk på do i dag kom det en liten "slimklump" på str med en ert, så ut som om den var litt farget/med en liten blodflekk. Hva i all verden? Mensmurringer i dag også, men er bare 5dpo..

Noen oppklarende tanker/erfaringer?
 
Beklager ekle detaljer..[emoji15]

Men da jeg gikk på do i dag kom det en liten "slimklump" på str med en ert, så ut som om den var litt farget/med en liten blodflekk. Hva i all verden? Mensmurringer i dag også, men er bare 5dpo..

Noen oppklarende tanker/erfaringer?
Hmmm.. kanskje en veldig tidlig festeblødning? Er du helt sikker på når el dagen var? :happy:
 
Hmmm.. kanskje en veldig tidlig festeblødning? Er du helt sikker på når el dagen var? :happy:

Iiiik, tør ikke håpe på noe sånt[emoji7] er så sikker jeg kan bli når el var for tok cb digital tester..hadde to dager med pos og deretter negativ..men er festeblødning sånn "slimete"?[emoji15] var liksom ikke noe blod på papiret..:
 
Iiiik, tør ikke håpe på noe sånt[emoji7] er så sikker jeg kan bli når el var for tok cb digital tester..hadde to dager med pos og deretter negativ..men er festeblødning sånn "slimete"?[emoji15] var liksom ikke noe blod på papiret..:
Ja kan visst det. Har hørt noen har opplevd det. Ikke hatt festeblødning selv men. Er jo lov å håpe på det :) Kan jo være egget var raskt på plass.:D
 
Back
Topp