❤ IKM uke 17 ❤

Jeg hadde jo ikke EL og visste at jeg hadde PCOS (var diagnostisert før prøvestart) så var jo en spesiell situasjon.
Nettopp det [emoji14] siden jeg ikke har noe påvist så omtrent flirte bare offentlig gyn av meg da jeg var bekymret sist.(Vi har en gyn i kommunen, vi går ikke overens akkurat) Så jeg gleder meg til oslo-tur [emoji173]
 
Nettopp det [emoji14] siden jeg ikke har noe påvist så omtrent flirte bare offentlig gyn av meg da jeg var bekymret sist.(Vi har en gyn i kommunen, vi går ikke overens akkurat) Så jeg gleder meg til oslo-tur [emoji173]

Men hvordan gikk det sist du ble gravid da? Lang pp?
 
Men hvordan gikk det sist du ble gravid da? Lang pp?
Skjønte ikke noe av den syklusen, for el. Kom trolig allerede på cd13 og da visste jeg dagen etter at jeg var gravid [emoji15] helt sprøtt
Men den satte seg jo i egglederen
Edit: og på den tiden så var syklusene mine sykt ustabile [emoji51]
 
Gratulerer til de som er gravide, og håper de som venter snart får noen klare svar, utrolig frustrerende med ujevne sykluser..
 
Eeeen dråpe blod i dag.. seriøst? Kan ikke det bare sette i gang? Vil starte på ny pp! Skulle ønske mensen bare kom når den skulle istedenfor flere dager med spotting. Frustrerende når man er prøver! Blæ..
 
Og her er smerter i puppene slått til for fullt. Eller er vel mer ømhet/tyngde, men ubehagelig er det i alle fall.
 
Og her er smerter i puppene slått til for fullt. Eller er vel mer ømhet/tyngde, men ubehagelig er det i alle fall.

Signerer den! Har i tillegg kraftige, rivende smerter i livmorområde. Skjønner ingenting, minner verken om det ene eller det andre. Nå vil jeg bare ha svar!!
 
Tr kom på dagen som den skulle, etter mange skyggestreker har jeg funnet ut at onestep er bare tull... jeg går inn i pp28...

Vil bare si gratulerer til alle som har fått to streker [emoji173]️
 
Tr kom på dagen som den skulle, etter mange skyggestreker har jeg funnet ut at onestep er bare tull... jeg går inn i pp28...

Vil bare si gratulerer til alle som har fått to streker [emoji173]️
Har funnet ut at jeg får skyggestreker på omtrent alt, Det er så sykt kjedelig..! [emoji15]
 
Back
Topp